Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit 80- ja 90-luvuilla

26.09.2016 |

Te, jotka olitte nuoria 80-luvun lopussa tai 90-luvun alussa, kertoisitteko ikätoverillenne miten silloin treffailtiin? Minä en nimittäin koskaan ollut treffeillä, enkä kuullut kenenkään edes puhuvan aiheesta.

Kaikki silloin näkemäni seurustelusuhteet saivat alkunsa jostain bileistä. Oliko sen lisäksi pareja joiden seurustelu sai alkunsa treffeistä? Käytiinkö silloin treffeillä myös ihan muuten vaan, ilman vakavia aikomuksia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista että olisi treffailtu. Diskoon tai yökerhoon mentiin, tavattiin joku, vaihdettiin numeroita tai sovittiin tapaaminen. Ihmettelin aina amerikkalaisten elokuvien tapaa pyytää joku treffeille.

No mitäs ne sovitut tapaamiset olivat jos ei treffejä?

Ehkä kyseinen kirjoittaja tarkoitti samaa kuin minä (8) eli että tapailua ei silloin kutsuttu treffailuksi. En ainakaan muista, että joku olisi kysynyt minua varta vasten treffeille, muistelen että sovittiin vain tapaamisesta tai näkemisestä tms.

Juuri näin. Mitään sellaista "tuntematon poika tulee kysymään treffeille kaupassa" tai "koulussa joku pyytää lähtemään elokuviin kanssasi" ei tapahtunut.

Varmaan samoissa määrin kuin nykyäänkin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla