Mikä biisi tuo mieleen ajat, kun vierailit useasti yökerhoissa?
Kommentit (75)
ahkerimmat yökerho-vuoteni olivat 1999-2001 ja parhaiten ovat jääneet mieleen Scooterin Call me Maniana ja Aquan Barbie girl
Scooterin How much is the fish ja E-typen Angels crying tuovat välittömästi mieleen 90-luvun lopun Mikkelin , legendaarisen yökerho Ziz Zazin ja hikisessä keinokuituisessa narutopissa ryystetyt salmarishotit sekä silmiä kirvelevän tupakansavun
I'm blue dabadii....
Bad touch - Bloodhound gang
Seal-kiss from the rose
Illan viiiiiimeiset hitaat ja kähmyt 😆
Madonna fani olin nuorempana, joten oli vakiotoive pyytää hänen biisejä tanssittavaksi. Vogue oli kova juttu limudiskoissa, myöhemmin sinkkuaikoina mm. music, hung up ja sorry.
Outkastin Hey ya ihan ekoilta täysi-ikäisyyden vuosilta ja David Guettan Sexy Bitch viimeiseltä sinkkuajalta.
Timbaland - The way I are
Vuosi 2007p
Vierailija kirjoitti:
Timbaland - The way I are
Vuosi 2007p
Tämä!:)
Oikeestaan mikä vaan yökerhoissa soiva biisi.
N25
Vierailija kirjoitti:
Touch me Samantha Dox ja Madonna Live to Tell.
Samantha Dox taitaa olla Samantha Foxin vähemmän tunnettu hakkerisisko ja internethäirikkö :D
Paul van Dyk - For An Angel 2009, The Tigerissä. :D
Silloin, kun aloin käydä baarissa enemmän, Lostarissa soi aina nämä:
Horny, horny
Mary J Blige - Family Affair
Sugababes - Overload
Noista tulee niin se alakerta mieleen!
Sitten myöhemmin tuli myös tanssittua siellä ainakin Outkastin Hey yan ja Britney Spearsin Toxicin tahtiin.
Hauska lukea tätä ketjua, monet uudemmat baaribiisit taas on mulla olleet kuntosali/lenkkimusiikkina, joten niistä taas tulee mieleen kuntoilu vuonna xx.:)
Kaukana on mulla maja pien
Tähdet pustan yli näyttää tien