Sinä pienituloinen, mitä olet syönyt tänään?
Kertokaahan. Itse olen syönyt puuroa ja itse leivottuja sämpylöitä. :D
Kommentit (41)
Järvestä nousi muutama ahvena, Marjapuuroa itse poimituista puolukoista.
Aamulla: puuroa, marjoja, kananmuna, kahvia
Lounaalla: salaatti (tomaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa, viinirypäleitä, jäävuorisalaattia, kidneypapuja, broileria), soijamaitoa
Välipala: pähkinäsekoitusta kourallinen, omena
Päivällinen: paistettuja muikkuja, perunamuusia, puolukoita, piimää, porkkanaa
Iltapala: smoothie (banaani, maitorahka, marjoja, puhtikauraa)
olen rikas paskiais porvari mies ja olisipa joku tinderin tapainen jolla löytäisin köyhiä jolle tarjota ruokaa kun ostan liian paljon... siis sellainen johon pihit ruoasta säästäjät ei voisi osallistua.
Vierailija kirjoitti:
aamulla marjapirtelö, päivässä tofukasvismix pastalla, illalla bagel ja nyt vähä mansikoita ja sipulirenkaita
alapeukattajille tiedoksi että elän alle 35e/vko ruokabudjetilla
Aamupalalla itsetehtyä leipää kermajuustolla ja avokadolla, kahvi soijamaidolla.Välipala tattarimuroja soijamaidon kanssa.Lounas kanaa,kasviksia ja riisiä.Välipala smoothie jossa raaka kananmuna,banaani,päärynä ja avokadoa.Iltapalana paahtoleipää kermajuustolla,tomaatilla ja kurkulla.
Päivän mittaan muutama karkki ja muutama pala tummasuklaata ja pähkinöitä.
Tulona kelan tuet ja toimeentulotuki.
Aamulla banaani ja kaksi munakasvoileipää, kahvia.
Lounaalla oli yliopistolla pitsaa ja salaattia.
Välipalaksi viinirypäleitä, mandariinia ja puolikas banaani.
Iltaruuaksi kanankoivista riivitystä kanasta ja pekonista tehty makaronilaatikko, porkkanaa.
Iltapalaksi pala kuivakakkua ja voileipä.
Aamupala: kaurapuuroa ja mustikoita (metsästä)
Lounas: Keitettyä makaroonia ja valkoisia papuja tölkistä
Illallinen: keitettyjä perunoita ja porkkanoita
Muutama karkki aamupalaksi, lounaaksi nuudeli-pakastevihannespaistosta (eilistä) ja päivälliseksi makaronia ja tomaattikastiketta.
Aamupalaksi lasi mehua
Lounaaksi perunaa ja uunilohta, raejuustoa
Välipala voicroissantti ja mehua
Päivällinen munakas ja pari suklaakeksiä
Iltapala marjasmoothie
Söin osittain huonosti oikeastaan vaan siksi että olen melko huono syömään, etenkin aamuisin ei maistu.
Nakkikeittoa. Ainekset 3 euroa, tein viime perjantaina ja syön pakkasesta. Syön tuota saatanan keittoa varmaan vielä maaliskuussa kun tuli tehtyä liikaa
Töissä lounas 7e työpaikkaruokalassa.Kotona spagettia chiliketsupilla.
Aamupalaksi iso latte ja pari juustovoileipää. Myöhäinen lounas oli mustaa makkaraa ja puolukkahilloa. Ja taas on nälkä, pitäisi mennä katsomaan jotain syötävää. Kauppa on vieressä, mutta en ole jaksanut tänään käydä.
Aamulla kuppi kahvia ja pieni kipollinen kreikkalaista jogurttia ja lidlin muromysli-pekaanipähkinähässäkkää.
Päivällä Hesen juustoateria kun oltiin etsimässä uutta autoa minulle.
Iltapäivällä Starbucksin kylmä kahvi kaupasta, oli muuten aika hyvää, ihan yllätyin.
Äsken Knorrin joku pastapussi puoliksi, ei jaksanut kokata mitään satojen kilometrien ajamisen ja siellä täällä haahuilun jälkeen.
Työttömyysturva+päiväkohtainen korvaus opiskelusta tuloina. Huono esimerkki kyllä tällainen päivä, mutta olipahan nyt näin.
Hernerouhekasvispihviä, perunaa ja kermaviilikastiketta. Lisäksi leipää, kahvia ja banaanin.
Kävin työpaikkaruokalassa joka maksoi 6,3 euroa. Hintaan kuului aamiainen (leipä, leikkele, puuroa ja kahvia), pääruoka (lohta), runsas salaattipöytä (monia ruokaisia salaatteja), tuoreita sämpylöitä levitteineen ja jälkkäri. Söin niin paljon että pärjään tuolla koko päivän, nyt illalla söin puuroa voisilmällä ja kananmunaleivän.
Aamupalaksi 2 karjalanpiirakkaa ja kahvi
Päivällä kalakeittoa
Iltapäivällä kasviskaalilaatikkoa ja vähän survosta keräämistäni puolukoista
Äsken kuppi teetä ja kaurakeksi
Huomenna luultavasti syön samalla tavalla koska valmistan enemmän kerralla
banaanin
puuroa mustikoilla
leivän ja jogurtin
4 leipää lisää margariinilla ja juustolla
iltapalaksi voisin syödä puuroa tai lämmitän riisiä ja kastiketta
ja kyllä, lämmin ruoka jäi välistä
Perunamuusia ja Ikean kasvispullia (5e kilon pussi). Syön vielä ennen nukkumaanmenoa sämpylän hummuksella ja salaatilla. 19v opiskelija sairaslomalla
aamulla marjapirtelö, päivässä tofukasvismix pastalla, illalla bagel ja nyt vähä mansikoita ja sipulirenkaita