Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eräs 15-vuotta vanhempi mies ihastui minuun..

Vierailija
26.09.2016 |

kertoi myös tunteistaan, mutta sanoi, ettei todellakaan halua välillemme mitään, koska hänellä on vaimo ja lapsia. Sanoi, että parempi ottaa etäisyyttä ja olla kavereita sitten, kun tilanne menee ohi. Tästä on aikaa n. puoli vuotta.

Nyt huomasin, että hän oli poistanut minut facebookista. Ilmeisesti ei sitten halunnutkaan olla ystävä :( Miksiköhän poisti minut kavereistaan?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliarvioi kypsyyteni?

Vierailija
22/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en usko tohon panemisjuttuun. Se ei tehnyt elettäkään sen eteen, että olis päässy mun kanssa sänkyyn. Hoki mulle vaan, että en todellakaan halua susta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yliarvioi kypsyyteni?

Eikö vastaukset kelpaa, mitä odotat?

Vierailija
24/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no en usko tohon panemisjuttuun. Se ei tehnyt elettäkään sen eteen, että olis päässy mun kanssa sänkyyn. Hoki mulle vaan, että en todellakaan halua susta mitään.

Siinäs kuulit. Joskus auttaa kun sanoo ääneen rasittavia ajatuksia. Jätä mies rauhaan ja av-palsta myös.

Vierailija
25/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se mies sitten muka ollutkaan muhun ihastunut?

Vierailija
26/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin säälistä 60-kymppiselle ja se oli varmaan elämäni paras pano ;-)

Vierailija
28/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä motiivi tuolla miehellä oli? 

Vierailija
29/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kukaan mies edes osaa kertoa että miksi tuo mies käytäytyi ja käyttäytyy noin??

Vierailija
30/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto..

Vierailija
31/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerotrollaaja taas vauhdissa. Ei  21-vuotiaat kirjoittele tänne.

Vierailija
32/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21 vuotta ja haluaisin tietää vana mitä tuon miehen päässä liikkuu.

Vierailija
33/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta viestistä ei saanut mitään selvää. En ymmärrä.

t. 22v

Ps. Vanhemmat miehet on kyllä aika kivoja. Hetkeksi. Vakavan suhteen haluan max. 10 vuotta vanhemman kanssa.

Vierailija
34/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on ollut ihastunut ja päässyt yli ja haluaa jatkaa normaalia elämää vaimonsa ja lapsiensa kanssa? sä olit söpö tyttönen. ota se kohteliaisuutena ja siirry eteenpäin.

Vierailija
35/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tiedä, mitä sä haluut kuulla tai siis lukea. Kyl se oli kuule tosi umpirakastunu suhun, mut sen ihana vaimo sai vihiä asiasta ja siks kävi niinku kävi. Onko sulla vielä joku muu tyyppi ihan livenä tai fb-kafruna, joka teki jotain ihan hämärän käsittämätöntä? Ja hajotti sun sielun kokonaan.

Vierailija
36/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä kuin pläkki, mies kokeili kepillä jäätä. Kun et innostunut, heivasi sut, mitäs se sun kaveruudella tekee? Panna se olis sua halunnut, näitä on kuule pilvin pimein. Just noin ne pettäjät toimii, olis varmaan kohta lupaillut sulle jättävänsä vaimon, sitten kun lapset on vähän isompia...sitten kun ovat koulussa...sitten kun asuntolaina on pienempi...sitten kun lapset menee yläkouluun...sitten kun muuttavat pois kotoa. Joo-o. Hyvä kun et lähtenyt ukon kelkkaan. Etsiskelee varmaan jo uutta tyttöä panohommiin.

Vierailija
37/38 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no edelleenkään ei voi olla toi panojuttu koska ei tehnyt mitään asian eteen. 

Vierailija
38/38 |
27.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja misi edes kertoi ihastuksestaan jos ei halua mitään...?

Kyllä hänellä ilmiselvästi oli jotain mielessä mutta vaimolleen kiinnijäämisen pelossa jänisti viimehetkillä, hyvin yleistä että avioliitoissaan/suhteissaan onnettomat miehet kituvat kotona heidän mielestään tylsän vaimon ja lasten kanssa, joten he etsivät jännitystä nuoremmista naisista seksisuhteen merkeissä. Näitä tällaisia tapauksia on yllättävän paljon, deittailusivustot ovat täynnä muista naisista yhdenyön kivaa hakevia ukkomiehiä, jotka ovat suhteisiinsa totaalisen kyllästyneitä. Jos tuollaista pitää harrastaa, niin miksi ei voi erota? Tällainen toiminta on niin väärin sitä kumppania kohtaan, pitäisi olla mies ja hakea avioeroa, ja vasta sen jälkeen miettiä näitä mahdollisia suhdekuvioita, joita haluaa toteuttaa muiden naisten kanssa. Tämä touhu on ihan käsittämätöntä, pelottaa itse alkaa seurustelemaan yhdenkään miehen kanssa kun ikinä ei tiedä millaisen pettäjän kanssa sitä päätyy yhteen. Meinaa tulla oksennus kurkkuun, niin pahaa tekee edes ajatella tätä asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi