Mies ei anna tavata kaveriani.
Kyseessä miespuoleinen kaverini. Jos kysyn mieheltä saisinko tavata hänet, niin hän sanoo, että et ja se siitä. Tekisi mieli salaa nähdä tuota kaveriani.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ja te olette vielä yhdessä koska: _______?
Koska rakastamme toisiamme niin paljon. Siksi mies varmasti haluaa omia minut kokonaan. Ap
Henkistä väkivaltaahan tuo on, eu välittämistä. Ei hän voi estää sinua tapaamasta ystäviäsi, et ole hänen alaisensa ja siten määräiltävissä. Rakkautta tuo ei ole.
Rakkauteen ei kuulu omiminen. Miksi olette yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä miespuoleinen kaverini. Jos kysyn mieheltä saisinko tavata hänet, niin hän sanoo, että et ja se siitä. Tekisi mieli salaa nähdä tuota kaveriani.
Miksi sinun pitää kysellä mieheltäsi lupia, mitä saat tai et saa tehdä? Ei sellainen ole normaalia kahden aikuisen välisessä tasa-arvoisessa suhteessa. Vai kysyykö mieskin sinulta lupia tekemisilleen?
Teidän parisuhde kuulostaa melko epäterveeltä.
Ja tarvit miehesi luvan ystäviesi tapaamiseen, koska?
Onhan sekin rakkautta, että haluaa pitää toisen itsellään ja pelkää menettävänsä hänet. Yhdessä ollaan koska ei voitaisi kuvitella elämää erillään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska rakastamme toisiamme niin paljon. Siksi mies varmasti haluaa omia minut kokonaan. Ap
Dorka :D
Onnea parisuhteellenne!
Vierailija kirjoitti:
Onhan sekin rakkautta, että haluaa pitää toisen itsellään ja pelkää menettävänsä hänet. Yhdessä ollaan koska ei voitaisi kuvitella elämää erillään. Ap
Ei, se ei ole rakkautta. Se on toisen kontrolloimista ja alistamista, osoitus siitä ettei luota.
Ellet sitten ole pettänyt miestä ystäväsi kanssa ja sen takia hän on kieltänyt tapaamasta (se olisi mielestäni ymmärrettävää) ystävää. Jos kyseessä on vanha ystävä, jota mies muuten vain kieltää tapaamasta, niin kyllä se melko sairaalta parisuhteelta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää kysellä mieheltäsi lupia, mitä saat tai et saa tehdä? Ei sellainen ole normaalia kahden aikuisen välisessä tasa-arvoisessa suhteessa. Vai kysyykö mieskin sinulta lupia tekemisilleen?
Teidän parisuhde kuulostaa melko epäterveeltä.
Kysyn etten loukkaa miestäni käytökselläni. Kerron miehelle kaikki menoni ja hän kertoo minulle. Mutta nyt minua häiritsee se, että mies ei anna minun tavata tuota kaveria. Puhelimen välityksellä kuitenkin saamme pitää yhteyttä. Mietin että tapaisinko häntä salaa, koska emme kuitenkaan mitään väärää tee, vai loukkaantuisiko mies tästä todella jos saisikin tietää. Ap
Minun paras kaverini on ollut viidenvuoden ajan mies. Ei ole tämän 1.5v aikana haitannut kertaakaan miestäni, että häntä tapaan ja käyn hänen kanssaan viihteellä. Mies on vain iloinen että mulla on seuraa. Kun itse pelailee koneella kavereiden kanssa.
Jos olette ennen kuin aloitte seurustelemaan ollut kavereita, niin en näe mitään pahaa siinä. Olisitte varmasti yhdessä, jos niin olisi tarkoitettu olemaan.
Jos seurustelun aikana tulee uusi tuttavuus vastakkaisesta sukupuolesta, ja asiat menee niin että teistä on kovin läheisiä tullut, niin sitten jollain tapaa ymmärrän.
Pian pitää kysyä lupa jos haluaa käydä töissä, lähikaupassa tai vanhemmilla kylässä. Lopuksi ei saa mennä paskallekaan ilman lupaa...
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä rakkautta ole. Se on muun muassa riippuvaisuutta, huonoa itsetuntoa ja omistushalua. Pahimmillaan henkistä väkivaltaa.
Toikin on toisaalta hälyttävää ettei voi kuvitella elämää ilman toista. Lapsi ei varmaan voi kuvitella elämää ilman vanhempaansa, mutta aikuisen pitäisi mielestäni uskoa siihen, että itsekseenkin pärjää. Silloin voidaan olla yhdessä tasavertaisina ja vapaina.
Huolestuttavaa.. kohta et saa tavata enää ketään, pysyt kotona nyrkin ja hellan välissä.
Vierailija kirjoitti:
Pian pitää kysyä lupa jos haluaa käydä töissä, lähikaupassa tai vanhemmilla kylässä. Lopuksi ei saa mennä paskallekaan ilman lupaa...
Käymme yhdessä kaupassa. Jos menen yksin niin ensin kerron miehelleni, että nyt lähden kauppaan. Muuten mies soittaisi hädissään, että missä olet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Nyt on arvot sekaisin. Jos miehesi rakastaa sinua ja sinä häntä, niin miespuoleisen ystävän tapaaselle ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Tuo miehesi on sairaan mustasukkainen ja siitä seuraa ongelmia jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käymme yhdessä kaupassa. Jos menen yksin niin ensin kerron miehelleni, että nyt lähden kauppaan. Muuten mies soittaisi hädissään, että missä olet. Ap
Tämä homma taisi tapahtua Porvoossa? Tai kai tuollaisia "parisuhteita" on oikeastikin.
Käyttäjä1063 kirjoitti:
Minun paras kaverini on ollut viidenvuoden ajan mies. Ei ole tämän 1.5v aikana haitannut kertaakaan miestäni, että häntä tapaan ja käyn hänen kanssaan viihteellä. Mies on vain iloinen että mulla on seuraa. Kun itse pelailee koneella kavereiden kanssa.
Jos olette ennen kuin aloitte seurustelemaan ollut kavereita, niin en näe mitään pahaa siinä. Olisitte varmasti yhdessä, jos niin olisi tarkoitettu olemaan.
Jos seurustelun aikana tulee uusi tuttavuus vastakkaisesta sukupuolesta, ja asiat menee niin että teistä on kovin läheisiä tullut, niin sitten jollain tapaa ymmärrän.
Etkö sinä vielä vuosi sitten seurustellut jonkun 18-vuotiaan kanssa? Taitaa mennä suhteet nyt vähän päällekkäin sinulla.