Mies ei anna tavata kaveriani.
Kyseessä miespuoleinen kaverini. Jos kysyn mieheltä saisinko tavata hänet, niin hän sanoo, että et ja se siitä. Tekisi mieli salaa nähdä tuota kaveriani.
Kommentit (29)
Mi
Vierailija kirjoitti:
Onhan sekin rakkautta, että haluaa pitää toisen itsellään ja pelkää menettävänsä hänet. Yhdessä ollaan koska ei voitaisi kuvitella elämää erillään. Ap[/quote
Sit ei luulisi että tuossa kaverin tapaamisessa on mtn ongelmaa... Et vissiin saa tavata muitakaan kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä miespuoleinen kaverini. Jos kysyn mieheltä saisinko tavata hänet, niin hän sanoo, että et ja se siitä. Tekisi mieli salaa nähdä tuota kaveriani.
Miksi sinun pitää kysellä mieheltäsi lupia, mitä saat tai et saa tehdä? Ei sellainen ole normaalia kahden aikuisen välisessä tasa-arvoisessa suhteessa. Vai kysyykö mieskin sinulta lupia tekemisilleen?
Teidän parisuhde kuulostaa melko epäterveeltä.
Kysyn etten loukkaa miestäni käytökselläni. Kerron miehelle kaikki menoni ja hän kertoo minulle. Mutta nyt minua häiritsee se, että mies ei anna minun tavata tuota kaveria. Puhelimen välityksellä kuitenkin saamme pitää yhteyttä. Mietin että tapaisinko häntä salaa, koska emme kuitenkaan mitään väärää tee, vai loukkaantuisiko mies tästä todella jos saisikin tietää. Ap
Nyt kyllä kuulostaan niin epäterveeltä tuo teidän suhde, että tämän on pakko olla provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sekin rakkautta, että haluaa pitää toisen itsellään ja pelkää menettävänsä hänet. Yhdessä ollaan koska ei voitaisi kuvitella elämää erillään. Ap
Minkä ikäinen sinä olet? Joko sinä nyt provoat tai sitten on jotain mennyt matkan varrella pahasti pieleen.
Pian ollaan 30-vuotiaita molemmat. Yhdessä ollaan oltu pian 12 vuotta ja aina ollaan näin eletty. Ap
Haha, oletpas tarkka katseinen. :D Siis tosiaan olen ollut mieheni kanssa vuoden yhdessä. Tapailumme ja seurustelusuhteemme välissä oli 2kk taukoa. Tapailua oli 4kk. Koska mies pelästyi rakkauden tunnustustani, kuitenkin aloimme uudelleen pitämään yhtä. Ja emme seurustelleet tämän 18v poitsun kanssa, kuten sanoin tapailimme hetken. (2 viikkoa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian pitää kysyä lupa jos haluaa käydä töissä, lähikaupassa tai vanhemmilla kylässä. Lopuksi ei saa mennä paskallekaan ilman lupaa...
Käymme yhdessä kaupassa. Jos menen yksin niin ensin kerron miehelleni, että nyt lähden kauppaan. Muuten mies soittaisi hädissään, että missä olet. Ap
Jos et trollaa niin aika pahalta vaikuttaa tilanteesi.Otan osaa, olet todellakin pulassa. Tule kertomaan sitten kun on silmä ekaa kertaa mustana.
Kaverini taas saa mennä miten huvittaa, saa olla toisten miesten kanssa yötä saman peiton alla. Mieheni sanoo, että no hänen mies ei välitä hänestä. Minustakin tuo jo menee liian pitkälle eikä kuulu parisuhteeseen. Ap
Täältä sivusta katsojana sanoisinpa ap että miehesi on erittäin mustasukkaista sorttia. Tästäkin huolimatta olkoon kodissanne ilo, onni, rauha - suola, leipä, kauha.
Minkä ikäinen sinä olet? Joko sinä nyt provoat tai sitten on jotain mennyt matkan varrella pahasti pieleen.