Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En todellakaan aio päästää 18-vuotiasta tytärtäni uuden poikaystävän luo yöksi.

Vierailija
26.09.2016 |

Tyttö asuu vielä kotona, voimme heittää hänet koska tahansa ulos tai pistää rahahanat kiinni. Valta on siis käytännössä meillä vanhemmilla. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Tähän mennessä ei ole ollut syytä kieltää, mutta nyt on paljastunut että tämä poikaystävä on 27-vuotias mies. Ikäero on aivan tarpeeksi hyvä peruste kieltää menemästä. Eli turha kysellä, että miksi haluan kieltää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sen tytön tarvitse äitiään tuossa kuunnella. Minun kohdallani rahahanat kotoa on ollut aina kiinni. 18 vuotiaana muutin asuntolaan lähemmäs koulua ja aloin seurustelemaan 25 vuotiaan miehen kanssa. Tarvitseeko edes kysyä monta yötä olen 18 vuotiaana olon jälkeen kotona ollut? Aika pian näet vietin viikot asuntolassa ja viikonloput miehen luona. Kesä lukion jälkeen meni paria kotona olo yötä lukuun ottamatta miehen luona ja sitten vaihtui opiskelupaikka ja uusi soluasuntola, viikonloput edelleen miehen luona ja ennen toista yhteistä joulua seurustelevana, 19 vuotiaana muutin tämän miehen kanssa saman katon alle enkä kotona ole yöpynyt nyt jo 14 vuoteen. Toki äitin kanssa välitkin pysyy parempana kun en ole helmassa roikkumassa

Vierailija
22/27 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat rahahanat kiinni, tyttäresi varmaan muuttaa miehen luokse asumaan. Ja sitä sinä et voi estää, koska hän on täysi-ikäinen. No kumpi nyt on sitten pienempi paha; ajoittainen yökyläily vai yhteenmuutto?

Ja seksiä he harrastavat aivan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tyttö pitää lähettää nunnaluostariin jos ei tottele. Ai niinjuu, 18v, voi olla hankala pakottaa nunnaksikaan...

Vierailija
24/27 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroit tämän täällä, koska?

Siinähän holhoat aikuista ihmistä ja pilaat suhteesi tyttäreesi.

Vierailija
25/27 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisiä vanhempia on valitettavasti oikeasti olemassa, en tiedä nykyään, mutta itselläni oli täyttä totta. 18-vuotiaana aloin seurustelemaan viisi vuotta vanhemman miehen kanssa. Yökylään jäin aina salaa, soitin vaan aamulla missä olen. Kauhea huuto ja mekastus odotti sitten kun menin kotiin. Ikinä ei luvan kanssa saanut mennä miehelle yöksi, eikä oikeastaan olisi saanut mennä mihinkään miehen kanssa. Valmistuin seuraavana keväänä, olin jo 19 ja sain töitä, ja päätimme muuttaa miehen kanssa kaksioon. Ja siitäkös meteli nousi! Ei olisi saanut muuttaa kotoa, ja mitä kaikki sukulaisetkin ajatteli, varmaan että on ajettu pois kotoa jne jne. No, pidin pääni ja muutimme kaksioon ja olemme nykyään naimisissa ja on lapsia. Omat teinini ovat saaneet mennä seurustelukumppanilleen yöksi, ei ole tarvinnut salailla, ja ehkäisyasiatkin on puhuttu asiallisesti. Ja mun vanhemmat ei ole edes uskovaisia, mutta aivan saatanan tiukkapipoisia. En kyllä pitkään aikaan käynyt kuin harvakseltaan siellä silloin kun pois pääsin, sen verran sain paskaa niskaan.

Vierailija
26/27 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitat rahahanat kiinni, tyttäresi varmaan muuttaa miehen luokse asumaan. Ja sitä sinä et voi estää, koska hän on täysi-ikäinen. No kumpi nyt on sitten pienempi paha; ajoittainen yökyläily vai yhteenmuutto?

Ja seksiä he harrastavat aivan varmasti.

Miksi kumpaakaan noista pitäisi ajatella pahana asiana? Aloittaja on todella häiriintynyt. 

Vierailija
27/27 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä Provo mut joillain totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä