En todellakaan aio päästää 18-vuotiasta tytärtäni uuden poikaystävän luo yöksi.
Tyttö asuu vielä kotona, voimme heittää hänet koska tahansa ulos tai pistää rahahanat kiinni. Valta on siis käytännössä meillä vanhemmilla. Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat. Tähän mennessä ei ole ollut syytä kieltää, mutta nyt on paljastunut että tämä poikaystävä on 27-vuotias mies. Ikäero on aivan tarpeeksi hyvä peruste kieltää menemästä. Eli turha kysellä, että miksi haluan kieltää.
Kommentit (27)
Hyvä! Olet selvästi oikealla asialla liikkeellä! :) :D
Äkkiäkös sitä kiksaisee vaikka autotallissa tai pyöräsuojassa.
ihana <3
sun ansiosta me ehkä saadaan vielä lakialoite täysikäisyyden ikärajan nostamisesta, sanotaanko kolmeenkymppiin?
Mä oon aika varma siitä että monet näistä aloituksista on palstan työntekijöiden aloittamia. On kirjoitettu sellaiseen tyyliin että on tarkoitus saada ihmisiä keskustelemaan. Ei kukaan kirjoittaisi asiaa noin vaikka tuo tilanne olisikin.
Eikö tää sivu pysy muuten pystyssä:F
Vau. Tällaista tänään porvoosta. Toisaalta veikkaan, että on oikeastikin tuollaisia vanhempia olemassa. Sairasta mutta totta.
Etpähän sä sitä voi estääkään. :D Miten olis, olisko aika jo katkasta se napanuora? :D
Kyllä, varmasti harrastavat seksiä. Entä sitten? Suojaikäraja on Suomessa 16 vuotta, ja 18-vuotiaana tytär on jopa täysi-ikäinen. Tuohon ikään mennessä olet toivottavasti osannut kertoa lapsellesi, ettei tämän pidä tehdä mitään mitä ei itse halua tehdä. Mutta sen jälkeen? Vapaa maa ja täysi-ikäinen ihminen. Päästä jo irti.
Hui hai. Tuossa iässä olin sujuvasti jo pari vuotta harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa. Kyllä nuoret keinot ja paikat keksivät. Hormoonit hyrräävät, eikä sitä voi kukaan estää, mitä luonto tarkoittikin. Kunhan muistaa vain ehkäisyn. Onneksi meidän vanhemmat eivät olleet yhtä ahdasmielisiä.
Suhteen kariuduttua 18-vuotiaana itsellä olikin sitten huomattavasti 27-vuotiasta vanhempi mies, eikä sekään menoa haitannut, kun ei kertonut. Siltä oppi vaikka mitä ja välillä muistellaan menneitä.
Eikös se nyt ole ihan hyvä, että edes poikaystävä on järjellisessä iässä? Voi löytyä häneltä jopa vastuuta. Olisitko iloinen, jos se olisi joku alta kakskymppinen aikuistumaton pojankloppi? Outo olet.
Plikka menee sitten salaa, eikä palaa kotiin.
Eikös näitä aloituksia ole ollut jo niin kauan, että tytär on jo vähintään 2-kymppinen. Huono provo.
Naivat miehen autossa ja asunnossa tuntikaupalla; ei siinä mitään yöpymistä tarvita.
Jahas, lääkkeet loppuneet kesken läheisriippa-mutsilta. Hohhoijaa. Et sä voi lapsias ikuisesti himassa pitää.
Ylisuojelevat läheisriippuvaiset vanhemmat tekevät karhunpalveluksen lapsilleen ja varmistavat roikkumalla yksinäisen vanhuuden.
Provo, mutta osalle todellisuutta. Tulikin nuoruus mieleen. Olimme asuneet avomieheni kanssa yhdessä jo useamman vuoden, kun käytiin minun mummolassa. Mummo oli pedannut vuoteet valmiiksi, erillisinä. Nukuttiin kyllä ihan parivuoteessa, joten lykättiin punkat yhteen. Josko meni mummolle perille sillä, että ei ihan vaan pelkästään asuta samassa taloudessa jalat ristissä.
Ikäerohullu on vuosien mittaan laittanut näitä varmaan satoja tänne.
Hullu mikä hullu.
Nooooooh, minkäs ikäinen olit ite ku äiskä ja iskä antoi luvan ja minkä ikäinen se poika oli?
Aha