Mikä on lempi alkoholijuomanne?
Itse en pidä sokerisista siirapeista. EN kyllä karamelliäkään syö. Enempi viskin ystäviä.
Kommentit (45)
Punaviinit ja kuivat valkkarit.
En tykkää mistään drinkeistä, sokerilitkuista tai väkevistä.
Rommikola. <3 Bacardi Oakheartia pohjalle ja kolaa sekaan, nams.
Samppanja, etenkin Moet. Kakkosena Provencen roseeviinit. Drinkeistä Mojito.
Viinit, joista kaikki menee alas hyvin. Yksinkertaiset rommi ja gini drinkit. Kunnon aidot siiderit on hyviä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skottilaiset hyvät single maltit.
Voisitko suositella jotakin?
ap
Alkon valikoimasta esim. Talisker ja Highland Park 18yrs ovat hyviä hintalaatusuhteeltaan. Ulkomailta tuon tosin omani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ohiksena voin suositella:
Lagavulin 16 year old
Ardber Uigeadail
Molemmat tosin ovat erittäin kalliita, noin 80€ pullo Alkossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viini. Talvella punainen ja kesällä valkoinen. Välillä vähän luksusta kuohuvasta. Kovalle helteellä kylmä olut on hyvää.
Viinistä mennöö hampaat.
ap
Onneksi voi hankkia tekarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ohiksena voin suositella:
Lagavulin 16 year old
Ardber Uigeadail
Molemmat tosin ovat erittäin kalliita, noin 80€ pullo Alkossa
Juu, ei ole ihan nuorenmiehen finanssiasiat siinä kunnossa että tuohon vielä taipuisi. Pistetään korvan taakse. Kiitos.
Viinit, tykkään sekä valkkarista että punkusta, kunhan on hyvä viini. Muuta ei nykyään oikeastaan tule juotua, varsinkin siiderit ja lonkut ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Rommikola. <3 Bacardi Oakheartia pohjalle ja kolaa sekaan, nams.
Onkos kukaan muu kuin minä kokeillut yhdistelmää rommi + omenapore? Makukysymyksiähän nämä on mutta pieksee minun mielestä rommikolan mennen tullen.
Punaviini ja erilaiset hyvät drinkit esim. mojito.
Niitä on ihan liian monta. Mallasviskit, pale alet, saisonit, jotkut old alet, hyvä raikas gini, mineraaliset samppanjat ja valkoviinit, cabernet-punkut. Valitse nyt sitten noista! Väkevät juon raakana, ilman mitään jäitä. Juomasekoituksista en yleensä perusta, mutta helteisenä kesäpäivänä kyllä uppoaa sangria, kunhan ei ole liian makeaa.
Viinit. Makeista harvakseltaan juotuna portviini.