Kaverin mies vonkasi seksiä, kertoisitko?
Viikonloppuna näin kaverini miehen viihteellä ja tämä sitten alkoi ehdottelemaan, kuinka meidän pitäisi mennä ja tehdä. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Edellinen tapaus oli puolivuotta sitten, ja silloin kaverini sai tietää tästä ja hieman jopa epäili, että olisin kiinnostunut hänen miehestään. Olen itsekin varattu, enkä missään maailmassa koskisi tähän kaverini mieheen. Heillä on pieni lapsi, ovat olleet yhdessä on/off meiningillä hieman yli vuoden, eli suhde edennyt nopeasti ja tuo mies jo kertaalleen jättänyt kaverini toisen naisen takia, mutta palasivat kuitenkin pian yhteen.
Nyt olen kahden vaiheilla, että kerronko vai en. Tuo mies osaa kuitenkin manipuloida asian toisinpäin, tai sitten kaverini alkaa taas epäillä minua. Itse haluaisin kuulla, jos oma mies käyttäytyisi noin ja en "ampuisi viestin tuojaa"... Nyt en tiedä mitä tehdä. Tilanne kuvottaa ja häiritsee minua.
Kommentit (26)
Mä kerroin. Lopputuloksena oli hyvin viileät välit kaverin kanssa ja kaverin miehen raivo mua kohtaan. Heidän avioliittonsa jatkui, toki kariutui myöhemmin miehen jäätyä kiinni pettämisestä tarpeeksi monta kertaa.
Mun ja kaverin välit saatiin kuntoon monen vuoden viileyden jälkeen.
Mä sain aikoinani syyt niskoille vaikka en ollut edes osallisena vaan kerroin faktat. Meitä oli neljän tytön porukka, josta ensin yksi tyttö (vaikka A) tuli kertomaan kuinka yhden tytön (B) poikaystävä lähenteli ja yritti pussailla ym. Siihen en reagoinut mitenkään vaan kehoitin pistämään kännin piikkiin ja unohtaa koko juttu. Viikonpäästä tyttö (C) tuli kertomaan täysin samanlaista tarinaa samasta miehestä. Keskustelin A:n ja C:n kanssa asiasta, mutta kumpikaan ei uskaltanut kestoa tälle tyttöystävälle. Möläytin sitten itse asian ilmoille, mutta sain kurat päälleni ja haukut että olen kateellinen heidän täydelliselle parisuhteelleen ja keksinyt koko sopan. Toiset tytöt kyllä kertoivat tässävaiheessa jo itsekin asian laidan mutta mies oli tällävälin laittanut minusta täysin perättömiä ja törkeitä juoruja liikkeelle. Niitä oli sitten mukava paikkailla. Päätin silloin etten enää ikinä puutu toisten parisuhteeseen.
No olisit nyt edes kerran pikku pöhnässä "vahinkohässinyt " sitä sattuu nykyään paljon eikä niitä lasketa.
Onhan suomalaiset nykynaiset avoimia, elämänmyönteisiä, ja ulospäin suuntautuneita + international luonteisia ja haluaa elää täysillä ja saada elämyksiä ja kokemuksia. .
Siksi niin moni varmaan onkin liian käytetty patja ja jännämiesten jättämiä. ..
Kokemus kai se on huonokin kokemus.
Siis miksette te ämmät vaan voi antaa sitä pillua. Ei se nyt niin vaikeeta voi olla. Ei siitä kenekään tartte tietää. Lettu levälleen vaan ja be done with it.
Omassa kaveriporukassani näyttäisi siltä että suurin osa ei niin kuitenkaan tee.
Oma mieheni oli yrittänyt iskeä kaveriani mutta tämä kertoi vasta eron jälkeen. En ole hänelle vihainen, ketjussahan on tullut jo kauhukuvia siitä miten koko kaveriporukka hylkää jos mies saa vaimon puhuttua ympäri. Olen seurannut sivusta kun oikein fiksutkin naiset ovat sortuneet tälle tielle.