Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos kuulisit että tapailemasi mies olisi nimittänyt sinua "ruippanaksi heinäsirkaksi" kaverilleen

Vierailija
26.09.2016 |

Tapailin kolme kertaa yhtä saman ikäistä kolmikymppistä miestä. Tämän miehen kaveri oli ensimmäisellä tapaamisella mukana ja halusi minut sitten facebook-kaveriksi jostain syystä. Facebook on minulle turha juttu joten suostuin. Nyt häneltä oli tullut virheistä päätellen känniviestiä minulle. Hän sanoi että tämä tapailemani oli nimittänyt minua ruippanaksi heinäsirkaksi ja että halusi vain varoittaa minua että tämä kaveri ei arvosta naisia. Uskoisitteko kerran tapaamanne tyypin humalaista viestiä? Tosin mikä syy hänellä olisi valehdella?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaveri olikin ihastunut sinuun ja yrittää raivata kaverinsa tieltä esittämällä pelastavaa ritaria.

Vierailija
2/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Jättäisin tollaset sankarit keskenään sekoileen. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruippana heinäsirkka ei kuulosta pahimmalta mahdolliselta moitteelta. Mua vähän naurattaisi tuollainen arvio mutta voisi olla, että antaisin jätkän mennä.

Vierailija
4/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suorilta käsin uskoisi, koska on olemassa paljonkin niin kateellisia kavereita, että voisivat sepittää tuollaista varsinkin kännissä. Vaikea tilanne, koska tuskin haluat olla tapailemasi miehen narrikaan pahimmassa tapauksessa.

Vierailija
5/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruippana heinäsirkka on miestenvälisessä keskustelussa hyvin positiivinen kuvaus naisesta. Hoikka, pitkäjäseninen, gasellimainen.

Vierailija
6/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitä tuo edes tarkoittaa? 😂

Vierailija
7/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruippana heinäsirkka on miestenvälisessä keskustelussa hyvin positiivinen kuvaus naisesta. Hoikka, pitkäjäseninen, gasellimainen.

No tämä tuli minullekin mieleen. Heinäsirkka on aika kaunis ötökkä, kevyt, ja ketterä.

Minä varmaan olisin selälleen kellahtanut koppakuoriainen.

t. lihava ja leveä ( ja kömpelo)

Vierailija
8/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Heinäsirkat on mulkosilmäsiä tikkujalkoja.

Vierailija
9/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Heinäsirkat on mulkosilmäsiä tikkujalkoja.

Ja tuovat mieleen ennen kaikkea kuivuuden.

Vierailija
10/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toi ruippana kuulostaa kamalalta:)

Vierailija
11/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistaisin lähteen. En suoralta kädeltä uskoisi. Ottaisin kaverin humalaiset väitteet avoimesti puheeksi selvinpäin tapailemani miehen kanssa.

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa Jeesuksessa, sovitti syntimme Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii iankaikkisen elämän **

Vierailija
12/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin ainakin kerran vielä tavata tämän nimittelijän ja sopivassa saumassa testata noita ilmaisuja ja seurailisin herran reaktioita. Kertoisin esim. että tutun tuttu oli hankkinut vinttikoiran pennun ja kyllä se oli tosi ruippana, ei muuta kuin luuta ja nahkaa. Kertoilisin myös, että käväisin vanhempieni luona ja ihmettelisin, miten isä valitteli, että heinäsirkatkin ovat kadonneet. Ennen niitä oli vaikka kuinka paljon. Jos mies on fiksu, niin hän kyllä ilmeillään paljastaa, jos kolahti. Jos ei, niin saattaisin lopuksi todeta, että nyt tämän ruippanan heinäsirkan on jo aika lähteä nukkumaan, sillä huomenna on työpäivä. Jos tämäkään ei puraise, niin laittaisin ehkä tekstarin, että jatkossa voit etsiä uuden heinäsirkan.

Vierailija
13/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on naisesta kyse, jotkut miehet muuttuvat uskomattoman itsekkäiksi. Voi olla että on tosiaan keksinyt tuon ja haluaa sinut itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän