Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää kestä

Vierailija
26.09.2016 |

Naapurin yh tekee minut hulluksi.Hän on vain niin ihana. Valitettavasti olen se naisten pahin painajainen. Ujo kilttimies. En kykene ehdottamaan mitään mutta aina kun näen hänet tuntuu että sydän räjähtää kun hän hymyillen tervehtii.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk.

Vierailija
2/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli on täällä taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se eukko hymyilee ja tervehtii sua niin luultavasti haluaa jo lompakollesi. Pyydä ulos.

Vierailija
4/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillekin naisille kelpaa se paljon parjattu kilttimies. Minulle kelpaisi jo kun olen saanut tarpeeksi noista jännämiehistä. Olen yh ja 38.

Vierailija
5/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tuli ihan mieleen oma naapurini. Olen itsekin yh (ei, en kuvittele että olen aloituksen yh :D ) ja naapurissa asuu niin ystävällisen ja mukavan oloinen "kilttimies" (en tunne häntä, mutta sellaisen vaikutuksen olen saanut). Tulee niin iloinen mieli, kun hän jo kaukaa nostaa käden pystyyn ja aina lämmin hymy naamalla tervehtii ja moikkaa myös koiraani rapsutuksin. Joskus käynyt mielessä, että kävisin ihan pokkana pyytämässä häntä vaikka leffaan...

Vierailija
6/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot, kiltit miehet parhaita. Tuskin hänkään haluaa mitään jännäriä kun lapsikin kerran on. Mitäs tuumit hänen lapsestaan?

Pyydä ulos. Rohkeasti! Jos hän saa sinut ihan hulluksi niin pyydät ulos.

Vierailija
7/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, tuli ihan mieleen oma naapurini. Olen itsekin yh (ei, en kuvittele että olen aloituksen yh :D ) ja naapurissa asuu niin ystävällisen ja mukavan oloinen "kilttimies" (en tunne häntä, mutta sellaisen vaikutuksen olen saanut). Tulee niin iloinen mieli, kun hän jo kaukaa nostaa käden pystyyn ja aina lämmin hymy naamalla tervehtii ja moikkaa myös koiraani rapsutuksin. Joskus käynyt mielessä, että kävisin ihan pokkana pyytämässä häntä vaikka leffaan...

Kouluta se koirasi kerjäämään lisää rapsutuksia niin että ei äijä kehtaa lähteä pois vaan on pakko tulla luoksesi kahville.

Vierailija
8/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehen karvainen perse siellä nousee ja laskee kuitenkin, kun lapset ovat hoidossa/isällä. Lopeta siis haaveilu samantien AP.

Vierailija
9/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehen karvainen perse siellä nousee ja laskee kuitenkin, kun lapset ovat hoidossa/isällä. Lopeta siis haaveilu samantien AP.

Näen naapuria niin paljon että tiedän että siellä ei karvaperseitä ole aikoihin ollut.

Vierailija
10/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa tämä yh vaikuttaa? Toivon salaa että se olisin minä.

Vierailija
11/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä vaikuttaa.

Vierailija
12/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä vaikuttaa.

Tarkennan sen verran että vaalea pieni söpö yh.

Vierailija
13/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, en ollut minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan