Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies kehuu ulkonäköäsi ensitreffeillä, niin mitä ajattelet?

Vierailija
26.09.2016 |

Olet imarreltu vai yrittää nyt liikaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se haluu heti pillua, koettu on enkä halua kokea enää ikinä toiste

Vierailija
2/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tavasta. Jos hokee asiaa jatkuvasti, käy mielessä että haluaa vaan hameeseen tai on joku lipevä naistenmies/narsisti. Epäilyttävää.

Mutta jos osaa sanoa siitä luontevassa yhteydessä eikä jankuta asiasta, on minusta kivaa tietty.

Pääasia, että on oma itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sekin aika tulee ettei kukaan haluu. Aika piankin.

Vierailija
4/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen että "hyvä jos kelpaa." 

Vierailija
5/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun...

Vierailija
6/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että "kiva, mies tuntuu pitävän mua viehättävänä. Ehkäpä olenkin, ainakin hänen mielestään. Onpa todella fiksunoloinen ja hyvän arviointikyvyn omaava mies. Ja näyttää muuten aika hyvältä hänkin. Outoa että hän osaa sanoa juuri ne sanat, jotka haluan kuullakin. Onkohan naistenmies? Varmaan on, mutta tuntuu pitävän minusta oikeasti, joten mitä väluä. Eipähän ole ujo nösdö vasn kokenut naisten suhtern. Oikeastaan tosi seksikäs. Ja on tosi itsevarman oloinen, vau. Ihanaa tuntea itsensä näin halutuksi. Haluan jo aika paljon itsekin tuota täydellistä miestä."

Tuollaiseen mieheen itse rakastuin ja kyllä hän tosiaan oli naistenmies. Luin kerran jotain pelimiesoppaiden neuvoja, joissa kehotettiin solvaamaan naista. Näytin ne miehellekin ja hän purskahti nauruun. Kuulemma toimiva menetelmä on se, että saa naisen tuntemaan itsensä ainutlaatuisen ihanaksi, vain hullu ja todella kokematon.mies yrittäisi tehdä vaikutusta haukkumalla.

Vierailija
7/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole imarreltu, koska se on minulle itsestään selvää, että pidän huolta kunnostani. Miehet ovat valittaneet, että naiset ovat monesti lihavampia, kuin antavat ymmärtääkään ja että minä olen ensimmäinen, joka on sitä mitä olen luvannutkin! Moni lihoo kun nauttii alkoholia, ei liiku sekä syö epäterveellisesti. Menkää siis itseenne ja miettikää! Sairaudet ovat toki eri asia, mutta kyse on siitä, että treffaan vain potentiaalisia isäehdokkaita, joten oletuksen täytyy olla, että molemmat suhteen osapuolet ovat täysissä sielun ja ruumiin voimissaan.

Vierailija
8/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän haluaa olla mukava. Ja koska haluaa, hän on kiinnostunut minusta. En ole kaunis, joten ei tuo mitenkään imartele kun peili näyttää totuuden.

Vierailija
9/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi toisille treffeille miehen kanssa joka ei kehuisi minua kauniiksi ensimmäisillä treffeillä. Ajattelisin että se mies on käytöstavaton eikä osaa ottaa naista huomioon.

Se kauniiksi kehuminen ei toki "pure" minuun, en mene sänkyyn sen perusteella. Mutta mielestäni se kuuluu "ensitreffi etikettiin".

Vierailija
10/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää käy treffeillä, nuorempana kyllä. Kyllä useat miehet kehuivat ulkonäköäni. Hauskin taisi olla seuraava: olet kaunis nainen, mutta sinulla on huolettomat hiukset. Minulla oli pitkät suorat hiukset. Tuollaiset toteamukset ulkonäöstäni olivat mielestäni ok. Aika tottakin ne taisivat olla. 

Vierailija
11/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sekin aika tulee ettei kukaan haluu. Aika piankin.

Miten niin? Nainen saa aina rajattoman määrän irtoseksiä jopa itseään tasokkaammilta miehiltä.

Vierailija
12/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehuu jotain yksittäistä vaatetta / asustetta / korua niin olen tietysti iloinen. Siitä helppo keskustelunaihe! Jos kehuu yleisesti ulkonäköä niin tietenkin se on hillitynä kohteliaisuutena kiva! Mutta toistuvasta kehumisesta voi tulla tyhmä olo. Se luo painetta? Ja tulee 'helppo olo' jos toinen sitten kuvittelee että mielistelyn ansiosta tykästyisin häneen? Kai sen tunnistaa onko kyse vilpittömästä tilanteesta.

Vierailija
13/13 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tavasta. "Sulla on kauniit silmät" on kohdallani niin kulunut fraasi, että tuntuu lattealta. Joskus kehuista paistaa läpi mielistely tai liika yrittäminen, ei toimi. Tai jos mies onkin tosissaan, mutta liian "innokas", tulee heti mieleen että kyseessä on joku epätoivoinen tarttuja. Eli ei. Jos kehu kuulostaa luonnolliselta, aidolta ja esitetään rauhallisella itsevarmuudella, siitä tulee hyvä mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan