Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännissä töissä, miten käräyttää ja mihin?

Vierailija
25.09.2016 |

Miten pitäisi toimia, jos on saanut tarpeekseen töissä kännäävistä työkavereista? Pomosta ei ole apua, hän on ko. tyyppien hyvä kaveri ja välillä itsekin samassa joukossa mukana. Kuvaanko videolle salaa, soitanko jonkun paikalle (terveystarkastajan vai kenet?) vai mitä voin tehdä? Vai purenko hammasta ja olen kiitollinen, että minulla ylipäätään on työpaikka?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin SOK-ketjuravintoloille, joista saa kenkää jopa viinin korkkivian maistamisesta.

Tai perusta oma yritys. Naisena et tietenkään saa sitä aikaiseksi?

Vierailija
22/35 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun työpaikka kyseessä :) kyllä tulee otettua itsekin välillä kesken työvuoron, niin tekee muutkin ja työvuoro sujuu hauskemmin. Varsinais-suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/35 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pomo voi suhteillaan torpedoida sun uuden työn jos oma paikka kärähtää tuollaisesta? Mikä ihmeen paikkakunta tällainen on? :/

Vierailija
24/35 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin enkä edes puhuisi tästä alkoholiasiasta mitään.

Uutta työpaikkaa hakemaan ja jos pieni paikkakunta niin muutto.

Minä olen kerran käräyttänyt ylemmille tahoille työpaikkajuopottelun ja sain siitä hyvästä potkut. Vituttihan se aikansa. Olen kuitenkin tuon jälkeen kouluttautunut uuteen ammattiin ja työllistynytkin, tavallaan nuo potkut oli minun etenemisen kannalta hyvä juttu näin jälkeen päin ajatellen. 

Tsemppiä sinulle.

25/35 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mun työpaikka kyseessä :) kyllä tulee otettua itsekin välillä kesken työvuoron, niin tekee muutkin ja työvuoro sujuu hauskemmin. Varsinais-suomessa

Ei ehkä ole sama työpaikka koska ap kertoi tekevänsä muiden työt ja itse kerroit työnteon sujuvan hauskemmissa merkeissä. :) eli teet niitä töitäkin

Vierailija
26/35 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusi työpaikka ja käräytä aville sen jälkeen.

Vierailija
27/35 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitat poliisit puhalluttamaan

Mitä minä niille sanon? Poliisit eivät ehdi edes ratkaisemaan rikoksia, joten miten ihmeessä heillä riittäisi aikaa ratsata kännisiä kokkeja?

ap

Kokeista poliisi ei ole kiinnostunut, mutta jos on anniskeluoikeudet, niin anniskeluhenkilöstön on oltava selvänä. Ainoa juttu, että voi kolahtaa omaankin nilkkaan, tulee varmasti lappu luukulle tilapäisesti tai pysyvästi.

Vierailija
28/35 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on kauhea hinku puuttua muiden asioihin. Jos ongelmaa ei ole, niin anna olla.

Vierailija
29/35 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä niille sanon? Poliisit eivät ehdi edes ratkaisemaan rikoksia, joten miten ihmeessä heillä riittäisi aikaa ratsata kännisiä kokkeja?

ap

Sanot et noi densot on työturvallisuusriski

Ja sen jälkeen elän onnellisena työttömyyskorvauksilla lopun ikääni, koska pomon suhteilla en tule työllistymään enää koskaan.

ap

Sun pomo siis ilmeisesti omistaa jonkun pikkuravintolan, ja oikeasti luulet, että hänellä olisi valtaa torpedoida sun ura sen jälkeen kun oma ravintola on mennyt juopottelun vuoksi nurin? Tiedätkö kuinka monta ravintolaa Suomessa on? Sun pomo ei ole niiden kaikkien pomojen kaveri. Löytyy sellaisiakin ravintoloita, joissa pomo ei katso hyvällä juopottelua työaikana.

Vierailija
30/35 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja sen jälkeen elän onnellisena työttömyyskorvauksilla lopun ikääni, koska pomon suhteilla en tule työllistymään enää koskaan.

ap

Sun pomo siis ilmeisesti omistaa jonkun pikkuravintolan, ja oikeasti luulet, että hänellä olisi valtaa torpedoida sun ura sen jälkeen kun oma ravintola on mennyt juopottelun vuoksi nurin? Tiedätkö kuinka monta ravintolaa Suomessa on? Sun pomo ei ole niiden kaikkien pomojen kaveri. Löytyy sellaisiakin ravintoloita, joissa pomo ei katso hyvällä juopottelua työaikana.

Ravintola-alan piirit ovat todella pienet. Itse en kusisi omaa tulevaisuuttani juopottelun takia. Kyllä joku asiakas ne käräyttää

Vierailija
31/35 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä alalla tuo on mahdollista? Meillä on ajatellaan niin, että jokaisella on velvollisuus puuttua epäkohtiin.

Ravintola-alalla. Ja milläs puutut, kun ainut esimies sanoo, että älä nipota ja pyörii itse porukan jatkona?

ap

AVI, ottavat luvat pois moiselta ravintolalta...

Vierailija
32/35 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kokeista poliisi ei ole kiinnostunut, mutta jos on anniskeluoikeudet, niin anniskeluhenkilöstön on oltava selvänä. Ainoa juttu, että voi kolahtaa omaankin nilkkaan, tulee varmasti lappu luukulle tilapäisesti tai pysyvästi.

Ravintolassa anniskelun hoitavat baarimikot tai tarjoilijat, eivät kokit.

Vierailija
33/35 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä alalla tuo on mahdollista? Meillä on ajatellaan niin, että jokaisella on velvollisuus puuttua epäkohtiin.

Ravintola-alalla. Ja milläs puutut, kun ainut esimies sanoo, että älä nipota ja pyörii itse porukan jatkona?

ap

Et sinä tuosta oikein puhtain paperein selviä mitenkään. Ihan sama minne käräytät, miten kuvittelet olevasi siellä sen jälkeen töissä, jos kännääminen ylettyy pomoon asti? Älä välitä niistä muista vaan itsestäsi ja ala vähin etsimään toista duunia ja sitten vaan vaihdat työpaikkaa, kun sopivampi tulee eteen.

Vierailija
34/35 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ravintola-alalla piirit ovat todella pienet, ja sattuneesta syystä tiedän hyvin tarkkaan, ketä kys. pomon lähipiiriin kuuluu. Eli kyllä, minun urani kokkina on ohi, jos hänen kanssaan alan kunnolla riitelemään. 

Lisäksi kys. ravintola ei ole mikään lounasruokala vaan tasokas ravintola, ja vastaavaan paikkaan pääseminen on vaikeaa. Varsinkin, jos ei voi pyytää suosituksia tästä nykyisestä paikasta. Kokintöitä löytyy kyllä, mutta huonommalla palkalla ja huomattavasti heikommalla tasolla. Muuttaminen ei tule kysymykseen, sillä miehen työt ovat täällä, sekä lasten koulut, sukulaiset, ystävät jne.

ap

Vierailija
35/35 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asiakkaat näe keittiöön tai tiedä mitä siellä tapahtuu.

Terv. Entinen kokki, joka kyllästyi työ kaverin juopotteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi