Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ajattelet ihmisestä joka ei kiitä bussista pois jäädessä?
Kommentit (24)
Joillekin on tämä kohteliaisuus niin tärkeää, että karjuvat poistuessaan KIITOKSEN! niin kovaa ja yllättäen, että lähellä istujille meinaa tulla sydänpysähdys.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En kiinnitä huomiota. Itse heilautan kädellä kiitoksen lähtiessäni, tulee automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
jossain isossa paikassa voi olla paljon matkustajia. eihän siitä mitään tulisi, jos jokaisen kanssa höpöttelisi. eri asia olisi, jos bussissa kulkisi vain muutama asiakas, niin ehkä silloin voisi muutaman sanan kuskin kanssa vaihtaa
En mä ainakaan pysähdy rupattelemaan, huikkaan (en huuda) ovelta juuri kun jalka nousee astuakseen ulos, enkä jää odottelemaan vastausta. Ei hidasta mitään.
Alue: Aihe vapaa
Miksi se on junttia? Ei minusta tarpeellista tai välttämätöntä, mutta silti sanon pääsääntöisesti kiitos kun nousen bussista tai taksista, tai saan kaupassa kuitin tai kirjastossa korttini takaisin tms. Minusta se on luonteva ja kohtelias tapa päättää asiakaskontakti. En tiedä kiittäisinkö enää poistuessa bussista jos kiittäisin maksutapahtuman yhteydessä, mutta viimeiset 5v olen kulkenut lähinnä rattaiden kanssa kulkematta kuskin kautta. Täydessä bussissa en huuda tai aamuvarhaisella tai iltamyöhällä jos osa porukasta on horroksessa, mutta useimmiten huikkaan kiitokset noustessani kyydistä, ja molemmat lapset kaikuna.
Muiden kiittelyistä tai kiittämättä jättämisestä en ajattele mitään.