Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä lihavissa naisissa on rumaa?

Vierailija
25.09.2016 |

Oikeastaan en ymmärrä miksi lihavia ja muuten vaan pulskia naisia pidetään rumina. Minusta monet ovat yhtä sieviä kuin hoikatkin. Jos ovat rumia niin syyt on samoja kuin hoikillakin.
Mitään syytä tähän ei oikein ole. Terveys syyt eivät riitä jos kauneudesta puhutaan.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monen kanssa olet ollut sängyssä?

Vierailija
2/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jokainen näyttää paremmalta normaalipainoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ylimääräinen rasva ei ole kaunista.

Vierailija
4/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka monen kanssa olet ollut sängyssä?

Sängyssä olen ollut kyllä vain hoikkien kanssa joten en osaa tuohon sanoa. Mutta ei se läski minusta tee naisesta rumaa.

Vierailija
5/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pikkuisen lihava (BMI 27) ja rumaa minussa on se, että monet vaatteet eivät istu hyvin. No, johtuu osittain myös siitä, että yritän mahtua niihin vanhoihin vaatteisiin. Niihin joihin mahduin vielä 5 kg sitten.

Mutta vaatteiden istuminen ylipäätään on ongelma. Muita en pidä rumina, vaikka olisivat kovinkin lihavia. Summa summarum: lihava voi pukeutua kauniisti, jos osaa. Minun on alettava harjoitella!

Vierailija
6/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan mitään rumaa, jotkut trollit vaan antaneet sellaisen kuvan.

Mutta se ärsyttää kun moni lihava nainen ei uskalla tehdä aloitetta ja lähestyä miestä kun kuvittelee ettei kelpaa kuitenkaan miehelle, vaikka moni mies kelpuuttaisi oikein mielellään jos vaan tietäisi että tämä nainen on kiinnostunut hänestä.

M29

Vierailija
7/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pursuava ja hyllyvä laski on rumaa, epäesteettistä, halut menee

Vierailija
8/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rumia naisia vaan liian vähän viinaa...

Jos lihavalla kurvit kunnossa ja vyötärö niin sitten ok.

Mutta jos on kaksoisleuka ja maha - kamalaa. Samoin jos ei ollenkaan takapuolta vaan se iso maha...

Vierailija
9/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne läskimakkarat vyötäröllä, reisissä, käsivarsissa ja leuan slla ovat rumia. Hölskyvät valtoimenaan.

Vierailija
10/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpeus ja hyllyminen. Kasvojenpiirteet ja lihakset ovat jossain kaiken sen ihran uumenissa.

Vierailija
11/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon edustavani aika monta miestä kun sanon että ei se haittaa jos vähän on lihaa luiden ympärillä, mutta siihen vedän rajan jos nainen on jo niin lihava että vatsamakkarat peittää hänen alapäänsä kun hän seisoo pystyssä alasti. Kyllä alapään pitää näkyä...

Vierailija
12/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän pulskista naisista, mutta ymmärrän että kaikkia ei kiihota läskin heiluminen panemisen tahdissa.

Vierailija
13/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mikään. Kauniit kasvot pelastavat kaiken.

Vierailija
14/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan mitään rumaa, jotkut trollit vaan antaneet sellaisen kuvan.

Mutta se ärsyttää kun moni lihava nainen ei uskalla tehdä aloitetta ja lähestyä miestä kun kuvittelee ettei kelpaa kuitenkaan miehelle, vaikka moni mies kelpuuttaisi oikein mielellään jos vaan tietäisi että tämä nainen on kiinnostunut hänestä.

M29

Joo itselläkin oikeasstaan vähän samansuutaisia kokemuksia. Kaikki naiset jotka ovat olleet ihastuneita minuun ovat olleet hoikkia tai sitten ei-lihavia. Kerran yritin lähestyä erästä pullukkaa jota pidin oikeasti haluttavana...sieltä tuli sellainen lähdes nyt vetämään siitä katse ja hyvän päivänjatkon toivotus...

Vierailija
15/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samat asiat pääasiassa ihmisestä tekee ruman oli lihava, laiha tai normaalipainoinen.

Tottakai normaalipainoinen ja sopusuhtainen on parhaimman näköinen, kroppana, jos ei ole liian lyhyt tai liian pitkäkään, mutta naamaa ei yleensä pelasta mikään, jos on ruma niin on ruma. Tosin suurin osa ihmisistä on normaalin näköisiä, vain harvat on kauniita ja harvat on rumia. Normaalista saa kauniin kun oikein laittaa, rumastakin voi saada ihan siedettävän.

Itse olen 130kg/172cm, ja kieltämättä nämä ylimääräiset läskit ei ole mitenkään viehättäviä, ja varmasti monen mielestä olen sen takia ruma, mutta ei mulla naama erityisen ruma ole, varsinkin meikattuna ihan ok. Jos laihtuisin vaikka 80-90kg painoiseksi olisin ihan tyytyväinen, tosin pelko olis se että roikkuuko nahka sit rumasti, luulen että mies kattelee tätä mun mahaaki mielummin tämmösenä ku ryppysenä nahkareppuna, voin kuvitella että ei siilittelis sitä samalla tavalla, en varmaan ilkeis juuri itekää koskee.

Mulle tässä iässä on ihan sama mitä muut musta ajattelee, mulla on aviomies, ja jos mä sille kelpaan niin hyvä, jos en kelpaa niin saa lähteä meneen. Mun ihmisyys ei ole mun kropan ulkonäössä, vaan siinä mikä mä olen ihmisenä, mitä mä teen ja mitä mä ajattelen ja puhun.

Vierailija
16/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he ole rumia. Itse en kuitenkaan heistä yleensä heti viehäty kun naisessa pieni koko on yleensä se, mikä saa haluamaan jotain enemmän. Itse olen mieheksi niin lyhyt, että nainen saisi olla aika pätkä, jotta se lihavana olisi mua pienemmän oloinen. Ei tämä tietty ole ehdotonta. Ainahan sitä on vaatimuksia, mutta kuitenkin lopulta päätyy yhteen jonkun ihan erilaisen kanssa ja on ikionnellinen. Olen mä miehenkin kanssa päätynyt yhteen. Se oli aika odottamatonta.

Lihavan kanssa jos olisin, niin toki huolehtisin terveydestä, mutta en esteettisistä syistä.

Vierailija
17/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Tässä on esimerkiksi todella seksikäs lihava nainen: http://www.intouchweekly.com/posts/this-morbidly-obese-woman-makes-a-li…

Vierailija
18/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat kasvot pahinta. Monta leukaa ja silmät pienet viirut läskien puristuksissa. Nauraessa lihavat posket ja leuka vaan hyllyvät. Koominen näky.

Vierailija
19/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lihavuus itsessään on rumaa.

Ei siinä auta kauniit silmät tai upea kasvojen luusto, jos kaikki on rasvakerrosten välissä piilossa. Kropasta nyt puhumattakaan...

Monilla koko mimiikka katoaa kasvojen pyörisymisen ja levenemisen myötä.

Vierailija
20/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiiä...Saahan sitä uneksia läskit :p Lihavat ukot ainakin on totaalinen turn off, miksei siis naisetkin.