Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäisit näistä työpaikkaeväistä?

Vierailija
25.09.2016 |

- kaksi kana-fetajuustowrappia (tehty itse "Hesen tyyliin")
- viinirypäleitä ja pala juustoa
- 4 hedelmän täysmehu

- välipalaksi iltapäivällä Elovena välipalajuoma (metsämarja) ja -keksi (karpalo-kinuski)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti sokeria sulla! Keksiä, mehua ja tuo välipalajuoma...

Mulla oli 35 g kaurahiutaleita ja tein niistä puuron. Iltapäivällä viili.

Ei nämä ole mun eväät vaan teinille TET-harjoitteluun, vaikea miettiä mitä laittaisi kun itse syön aina oikean ruoan työpaikkaruokalassa enkä tiedä vielä onko tuolla mitään kylmäsäilytysmahdollisuuksia tai toisaalta mahdollisuutta lämmittääkään. ap

Vaihda noi keksit ja välipalajutut keitettyyn kananmunaan. Ei pelkällä sokerilla pärjää.

Joku toinen päivä voin piilottaa kananmunaa salaattiin, mutta en nyt ekana päivänä kyllä välipalaksi sellaisenaan rupea laittamaan. Yritetään aiheutta mahd. vähän vaivaa tuolla, nämä pystyy syömään tarvittaessa ns. ohimennekin. ap

Laita sitten vaikka juustoa enemmän.

Juustoa on kaksi Babybeliä. ap

Käviskö manteli- tai pähkinäpussi?

Juu voin minä tuohon kourallisen pistaasimanteleita heittää vielä mukaan. ap

Vierailija
22/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä ole mun eväät vaan teinille TET-harjoitteluun, vaikea miettiä mitä laittaisi kun itse syön aina oikean ruoan työpaikkaruokalassa enkä tiedä vielä onko tuolla mitään kylmäsäilytysmahdollisuuksia tai toisaalta mahdollisuutta lämmittääkään. ap

Vaihda noi keksit ja välipalajutut keitettyyn kananmunaan. Ei pelkällä sokerilla pärjää.

Joku toinen päivä voin piilottaa kananmunaa salaattiin, mutta en nyt ekana päivänä kyllä välipalaksi sellaisenaan rupea laittamaan. Yritetään aiheutta mahd. vähän vaivaa tuolla, nämä pystyy syömään tarvittaessa ns. ohimennekin. ap

Ei kun välipalalle ne pähkinät sen sokerin sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun välipalalle ne pähkinät sen sokerin sijaan.

Vaihdoin keksin tilalle pistaasimantelit, välipalajuoman jätin. Itsepähän kysyin mielipiteitä :D ap

Vierailija
24/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle maistuis. Vähän ehkä sun teiniä tuijotetaan, kun sillä on äidin (?) tekemät eväät. Se on TEININ työpaikkaHARJOITTELU, joten vois treenate myös eväiden tekemisen.

Vierailija
25/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle maistuis. Vähän ehkä sun teiniä tuijotetaan, kun sillä on äidin (?) tekemät eväät. Se on TEININ työpaikkaHARJOITTELU, joten vois treenate myös eväiden tekemisen.

No, mun 50-vuotiaalle työkaverille tekee miehensä aina yllätyspussin välipalaksi, rakkaudenosoitus sekin :D ap

Vierailija
26/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän tarvitsee tuolla vielä jonkun välipalan? Eikö TET-päivä ole melko lyhyt, meillä oli klo 9-14.

Syötkö sä itse työpäivän aikana välipalaa? Lounaskin on kuitenkin tuossa ihan kunnollinen, eikä mikään tyyliin juustosämpylä. Mun mielestä noi wrapit ihan pelkästään riittäisi.

Vierailija
27/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin sen lapsen tehdä itse. Mun pojille oli jonkinlainen kunnia-asia, kun ekassa TET ja TOP-paikoissa päättivät ruokansa itse. Huomasin myös, että tosi järkeviä ratkaisuja tekivät. Toinen oli kaupassa, joten kävi ostamassa sieltä, annoin ruokarahat mukaan. Ei saanut alennusta, harjoittelijat eivät saaneet, jos joku haluaa sitä kysyä. 

Vierailija
28/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän tarvitsee tuolla vielä jonkun välipalan? Eikö TET-päivä ole melko lyhyt, meillä oli klo 9-14.

Syötkö sä itse työpäivän aikana välipalaa? Lounaskin on kuitenkin tuossa ihan kunnollinen, eikä mikään tyyliin juustosämpylä. Mun mielestä noi wrapit ihan pelkästään riittäisi.

En osaa sanoa tauoista, mutta työaika on 9-15 eli kyllä tuohon mun logiikan mukaan jopa kaksi taukoa voisi mennä, mutta sittenpähän nähdään mikä on käytäntö... ap

Vierailija
29/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin sen lapsen tehdä itse. Mun pojille oli jonkinlainen kunnia-asia, kun ekassa TET ja TOP-paikoissa päättivät ruokansa itse. Huomasin myös, että tosi järkeviä ratkaisuja tekivät. Toinen oli kaupassa, joten kävi ostamassa sieltä, annoin ruokarahat mukaan. Ei saanut alennusta, harjoittelijat eivät saaneet, jos joku haluaa sitä kysyä. 

Juu kyllä tuokin aikoi joku päivä ehkä käydä läheisellä grillillä, mutta halusin myös itse olla edes tällä tavalla "hengessä mukana ekana työpäivänä" :) ap

Vierailija
30/30 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa tauoista, mutta työaika on 9-15 eli kyllä tuohon mun logiikan mukaan jopa kaksi taukoa voisi mennä, mutta sittenpähän nähdään mikä on käytäntö... ap

Eli jokaisella tauolla pitää syödä jotain? Meilläkin on duunissa peräti kaksi kahvitaukoa ja lounastauko. Kahvitauoilla juodaan kahvia/teetä, ei siellä kukaan mitään syö, paitsi joskus he, jotka eivät ole ehtineet pitää lounastaukoa tai jos joku on tuonut jotain tarjottavaa.

Suomi on kyllä outo välipalamaa. Ensin aamupala. Sitten töihin klo 9 (tässä tapauksessa) lounaaksi about klo 11.30  2 wrapia ja hedelmiä ja taas tauolla about klo 13  keksiä ja mehua.

Kotona varmaan taas välipala, sitten "päivällinen" klo 16.30 ja vielä iltapalaksi puuroa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän