Onko noloa käydä yksin lenkillä?
Tekisi mieli lähteä, mutta en ole varma uskallanko yksin. Aina ennen ollut kaveri tai poikaystävä mukana. :/
Kommentit (66)
On. Paljon vähemmän noloa on jäädä kotiin ja lihoa telkkarin ääressä.
Minä käyn aina kävelyllä yksin, koska ei ole ketään joka voisi tulla mukaan. En ole huomannut hävetä asiaa tai kokenut yksinoloa pelottavaksi.
Joo. Tosi noloa. Myös television katsominen, syöminen, autolla ajaminen ja jopa hampaiden harjaaminen yksin on noloa. Miten sä nyt et tätä tiennyt??
Mä käyn aina yksin lenkillä! Musta olisi noloa äheltää jos siinä on joku muu vieressä.
On noloa käydä yksin yhtään missään. On noloa ostaa vessapaperia. On noloa käydä apteekissa, jos on alle 40-vuotias. On noloa, jos elämäsi ei ole täydellinen.
Todella noloa. Heitän aina kävyillä ihmisiä, jotka lenkkeilevät yksin.
Et ole ihan terve. Lenkkeile lähimmälle terveysasemalle ja pyydä päästä tsygiatrille.
Minusta on nolompaa olla ajatuksiltaan kuin ap.
Nolointa on olla huolissaan siitä, mitä muut ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Nolointa on olla huolissaan siitä, mitä muut ajattelevat.
Näin on. Siinä menee monilla 20-40 vuotta ennenkuin osaa olla välittämättä turhista asioista. Elämä alkaa siitä kun ei enää välitä kilin vaginan verran muiden ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa. Heitän aina kävyillä ihmisiä, jotka lenkkeilevät yksin.
Tää oli jotenkin tosi suloinen! :D
Ei ole. Noloa sitä vastoin on ajatus siitä että aivan kaikki täytyisi aina tehdä kaksin tai useamman kanssa. Sori mutta aidosti vihaan ihmisiä jotka eivät kykene olemaan yksin.
Kyseessä lienee jokin väärinkäsitys? Lenkkeily on vähän niin kuin juoksua.
Mä hölkkään.