Onko noloa käydä yksin lenkillä?
Tekisi mieli lähteä, mutta en ole varma uskallanko yksin. Aina ennen ollut kaveri tai poikaystävä mukana. :/
Kommentit (66)
Ööh, jos menet kysymään niitä kymmeniltä lenkkeijöiltä, jotka tuolla lenkkeileivät yksinään.
Mä käyn aina yksin lenkillä. se on mun omaa aikaa. Kuulokkeet korvilla, niin ei kuule muuta. Ihan parasta!
Pelottaa, että törmään johonkin tuttuun ja ne ihmettelee miks oon yksin liikentees. Et oon yksinäinen tai jotain. :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli lähteä, mutta en ole varma uskallanko yksin. Aina ennen ollut kaveri tai poikaystävä mukana. :/
Parempi käydä yksin, kuin jonkun kanssa, joka menee liian hiljaa tai kovaa. Paitsi, jos käyt lenkillä vain esittäytymässä.
Minä ajattelen, että siinä on reipas, itsestään huolehtiva, itsenäinen nuori nainen, jos yleensä ehdin uhrata ajatuskaan vastaantulijalle.
Vierailija kirjoitti:
Kun käytte lenkillä, mitä ajattelette jos joku nuori nainen tulee vastaan yksin? Aatteletteko että se on yksinäinen kun kävelee yksin? Ap
Kun ei voisi vähempää kiinnostaa.
No on. Älä ainakaan käytä lenkkareita. Pistä jalkaan trendikengät ja naamio juoksusi.
Puhu kännykkään kovalla äänellä ja anna vaikutelma , että sinua jo odotetaan ravintolassa.
Siis kumpaa nyt tarkoitat: Uskaltamista vai noloutta?
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, että törmään johonkin tuttuun ja ne ihmettelee miks oon yksin liikentees. Et oon yksinäinen tai jotain. :D Ap
Ehkä ne ajattelee, että kiva, että pystyt toimimaan myös ihan itsenäisesti, etkä aina tarvitse vetoapua.
Keskityn omaan suoritukseeni ja musiikkiin/radioon niin ei ole mielenkiintoa jäädä miettimään vastaantulijoita.
Ihmettelen, minkälainen ihminen ylipäätään keksii kysyä jotain tuollaista. Siis ihanko oikeasti pohdit voiko olla noloa lenkkeillä yksin? Oikeasti? Miten kummassa sait päähäsi että se olisi noloa?
Missä asut, minä voin lähteä sinun kanssa lenkille.
Katsele varmuuden vuoksi olan yli näkeekö joku.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, minkälainen ihminen ylipäätään keksii kysyä jotain tuollaista. Siis ihanko oikeasti pohdit voiko olla noloa lenkkeillä yksin? Oikeasti? Miten kummassa sait päähäsi että se olisi noloa?
Veikkaan: epävarma teini, joka on aina mennyt kavereiden mukana.
Okei. Ajattelin nyt lähteä. Toivottavasti uskallan kävellä kunnon lenkin enkä jänistä jossain kohti! :S
Itse kärsin monta vuotta ahdistuksesta, masennuksesta ja jonkinlaisesta sosiaalisten/julkisten paikkojen pelosta, enkä edes tajunnut sitä kuin jälkikäteen. Yksi asia joka otti koville oli yksin lenkille lähteminen. Ahdisti ja sydän pumppaili tuhatta sataa jo ilman sen kovempaa rasitusta. Hulluahan se on ja tyhmää, mutta päässä vain pyöri ajatukset ja se mitä muut ajattelee.
Pikku hiljaa lisäilin lenkkikertojani yksin ja nyt pystyn käymään jo normaalisti.
Joten lenkille siitä ja tsemppiä!
Eikä lytätä heti kaikkia, jookos muut palstalaiset?
Musta on enemmän noloo roikottaa mukana jotain lenkkikaveria. On ihanaa kun ei tarvitse olla riippuvainen muista ja saa lenkkeillä just siihen tahtiin kuin miltä itsestä tuntuu. Ei ole koskaan tullut mieleen, että yksin lenkkeilevät ihmiset on yksinäisiä.
Ihan oikeasti aloittaja? Oletko tosissasi? Itse käyn lenkillä nimenomaan yksin koska koen sen paljon miellyttävämpänä. Viihdyn muutenkin hyvin yksin, joten yksin lenkkeily ei ole ongelma.
Kun käytte lenkillä, mitä ajattelette jos joku nuori nainen tulee vastaan yksin? Aatteletteko että se on yksinäinen kun kävelee yksin? Ap