Miksi minä ja 2 muuta kaveria emme ole saaneet yhtään matchiä Happn deittipalvelussa? Miten te naiset olette noin kranttuja??
Niin ja ei ole provo. 50 naisesta tykkäsin minökin 1.5kk aikana kehen törmäsin.
No eipä tullu Likejä takas. Yhden sai kaverini kuukauden aikana. Mikä teitä naisia vaivaa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"50 naisesta tykkäsin minökin 1.5kk aikana kehen törmäsin."
50! Miten mahdollista että noin monet naiset kiinnostavat? Itse etsin jotain tosi spesiaalia ja toivoisin sitä myös itsekin olevani sitten kun etsimäni löytyy. En haluaisi olla yksi 50:stä joka tykkää takaisin joka otetaan kun muita ei saada.
Itse käytän tinderiä. Noin kerran puolessa vuodessa-vuodessa tulee sellainen profiili vastaan että tykkään. En tykkää profiileista joissa ei ole mitään esittelelytekstiä vaan on esim. 5 persoonatona kuvaa itsestä, peilin edessä otettuna, hotelli, kylpyhuone, autonratissa tms.) nämä eivät kerro ihmisestä mitään. Jos ei ole tekstiä, kuvillakin voi kertoa kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia ja luovuutta ja jopa älykkyyttä.
Itse etsin luovaa, mielenkiintoista vaihtoehtohenkistä tyyppiä. Mitkään puku-kellokäsi-autonratti-kalasaalismiehet nope.
Miten ihmeessä voit tietää mitään miehen kiinnostavuudesta muutaman kuvan ja lyhyen tekstin perusteella?
Profiili on mahdollista laatia niin, että se kertoo laatijastaan todella paljon. Suurin osa ei toki näin tee, mutta itse rajasinkin tykkäykset vain niihin profiileihin, joiden eteen oli nähty aidosti vaivaa. Niinhän olin itsekin tehnyt. Kyky tehdä sisältörikas profiili kertoo itse asiassa ihmisestä paljon. Siihen vaaditaan tunneälyä, medialukutaitoa, sisällöntuotantotaitoa, luovuutta ja hyvää itsetuntemusta. Hyvä profiili erottaa laatijansa todella selkeästi edukseen kaikista muista käyttäjistä.
t. 19
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuossa happn:ssä on vähän arveluttavaa se kun työkaverien kanssa tulee niitä "you have crossed paths with 10 times" eli siitä huomaa selkeästi että joka päivä käydään samassa paikassa.
En ehkä haluaisi näyttää profiiliani niille työkavereille.
Siinähän voi piilottaa itsensä haluamiltaan vastaantulijoilta. En muista enää miten se tapahtuu, mutta muistan itse tehneeni noin muutaman samassa rakennuksessa töissä olleen kohdalla.
Kysy sisareltasi tai naispuoliselta serkultasi, jos ovat rehellisiä, niin kertovat kyllä mikä meni pieleen Äidiltä ei kannata kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaa joskus niitä miesten kuvia ja tiedät miksi.
Tinderiä selaillessa mietin usein että mikä ihme siinä on että edes yhden hyvän kuvan ottamiseen ei jakseta nähdä yhtään vaivaa? Lisätään tähän vielä suomalaisten miesten totaalinen tyylitajuttomuus. Joko ulkonäön eteen ei tehdä mitään tai sitten ollaan överi sliipattuja ananastukkia kultakelloineen ja pukuineen. Listaan tähän joitain pahimpia turn offeja joita on tullut vastaan:
-Myrtsi sarjamurhaaja ilme ja kuva otettu vielä alaviistosta.
-Pukinparta.
-Aurinkolasit päässä tai ei kuvaa ollenkaan kasvoista.
-Teinityyli aikuisella. Huppari, värikkäät aurinkolasit, amislippis, huonosti kasvava säälittävä parrankuvatus, lävistykset, rumat tatuoinnit.
-Ryyppäyskuvat tai rööki huulessa. Ei kiitos. En polta enkä ole alkoholisti.
-Ylisliipattu Jonne. Ranteessa feikki Rolex, puku H&M:ltä, ananastukka ja itserakas virne.Paljoa ei tarvitsisi tehdä hyvään ensivaikutelmaan. Siistit puhtaat perusvaatteet, hyvä valaistus ja hymy.
Sama naisten kanssa, filtteröidyt kuvat, kuvakulmalla piiloitetaan kaksoisleuka, tökeröitä samankaltaisia tyrkkykuvia joita ig täynnä. Valkkarilasi kädessä paljetteja niin paljon että välkkyy kuin joulukuusi. Kuka niitä jaksaa katsoa. Puolet kuvista on vähintään 5 vuotta vanhoja ja vanhemmilla naisilla 10 vuotta vanhoja kuvia. Saman H&M ketjun vaatteet entä parjaamillasi miehillä. Pahimpia on tekopirteä punaiseksi värjätty tukka tai joku marjastajan pipo päässä. Kamalin kyllä kaikista on tietenkin kokovartalokuva talvivaatteet päällä jotain lumienkeliä tekemässä, koita siinä tihrustaa zoomilla kasvoja. Rumat halvat tatuoinnit, yli puolella joilla näkyy kuvissa, ällöttävä myöskin mutta jos se on aistikas ja kaunis se sytyttää.
Mun mielestä tuossa happn:ssä on vähän arveluttavaa se kun työkaverien kanssa tulee niitä "you have crossed paths with 10 times" eli siitä huomaa selkeästi että joka päivä käydään samassa paikassa.
En ehkä haluaisi näyttää profiiliani niille työkavereille.