Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä ja 2 muuta kaveria emme ole saaneet yhtään matchiä Happn deittipalvelussa? Miten te naiset olette noin kranttuja??

Vierailija
25.09.2016 |

Niin ja ei ole provo. 50 naisesta tykkäsin minökin 1.5kk aikana kehen törmäsin.

No eipä tullu Likejä takas. Yhden sai kaverini kuukauden aikana. Mikä teitä naisia vaivaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän tule vastauksia. Aiheet kun tuppaavat osumaan arkoihin paikkoihin

Vierailija
2/26 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaa joskus niitä miesten kuvia ja tiedät miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on Happn?? En ole koskaan kuullutkaan...

Mitä tuohon nyt sitten sanoisi... Vaikea arvioida, mistä johtuu, kun ei tunne teitä eikä tiedä esim. minkälaisella kuvalla olette etsineet seuraa tai minkälaista seuraa olette etsineet.

Vierailija
4/26 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä kissan pelastuskuvia te vaaditte?

Laadukas hymyilevä puoli vartalokuva oli minulla ja kavereillani.

Terv, ap

Vierailija
5/26 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hitto on Happn?? En ole koskaan kuullutkaan...

Mitä tuohon nyt sitten sanoisi... Vaikea arvioida, mistä johtuu, kun ei tunne teitä eikä tiedä esim. minkälaisella kuvalla olette etsineet seuraa tai minkälaista seuraa olette etsineet.

Tinderin jälkeen top 3 deitti appseissä

Vierailija
6/26 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tullu Likejä takas. Yhden sai kaverini kuukauden aikana. Mikä teitä naisia vaivaa?

Minkä näköisiä ne naiset oli? Jotain sarasieppejä joista tykkää sata muutakin miestä?

Vierailija
7/26 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En innostu miehistä, jotka eivät osaa kielioppisääntöjä.

Vierailija
8/26 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköisiä ne naiset oli? Jotain sarasieppejä joista tykkää sata muutakin miestä?

85% naisista. Voit sitten itse päätellä oliko Sara Sieppejä

Vierailija
9/26 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En innostu miehistä, jotka eivät osaa kielioppisääntöjä.

En innostu naisista jotka puuttuu epäolennaisiin asioihin. Haluaisin nähdä minkälainen ihminen puuttuu tuollaisiin. Lähtisitkö kahville?

Vierailija
10/26 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä selaillessa mietin usein että mikä ihme siinä on että edes yhden hyvän kuvan ottamiseen ei jakseta nähdä yhtään vaivaa? Lisätään tähän vielä suomalaisten miesten totaalinen tyylitajuttomuus. Joko ulkonäön eteen ei tehdä mitään tai sitten ollaan överi sliipattuja ananastukkia kultakelloineen ja pukuineen. Listaan tähän joitain pahimpia turn offeja joita on tullut vastaan:

-Myrtsi sarjamurhaaja ilme ja kuva otettu vielä alaviistosta.

-Pukinparta.

-Aurinkolasit päässä tai ei kuvaa ollenkaan kasvoista.

-Teinityyli aikuisella. Huppari, värikkäät aurinkolasit, amislippis, huonosti kasvava säälittävä parrankuvatus, lävistykset, rumat tatuoinnit.

-Ryyppäyskuvat tai rööki huulessa. Ei kiitos. En polta enkä ole alkoholisti.

-Ylisliipattu Jonne. Ranteessa feikki Rolex, puku H&M:ltä, ananastukka ja itserakas virne.

Paljoa ei tarvitsisi tehdä hyvään ensivaikutelmaan. Siistit puhtaat perusvaatteet, hyvä valaistus ja hymy.

Vierailija
11/26 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
12/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"50 naisesta tykkäsin minökin 1.5kk aikana kehen törmäsin."

50! Miten mahdollista että noin monet naiset kiinnostavat? Itse etsin jotain tosi spesiaalia ja toivoisin sitä myös itsekin olevani sitten kun etsimäni löytyy. En haluaisi olla yksi 50:stä joka tykkää takaisin joka otetaan kun muita ei saada.

Itse käytän tinderiä. Noin kerran puolessa vuodessa-vuodessa tulee sellainen profiili vastaan että tykkään. En tykkää profiileista joissa ei ole mitään esittelelytekstiä vaan on esim. 5 persoonatona kuvaa itsestä, peilin edessä otettuna, hotelli, kylpyhuone, autonratissa tms.) nämä eivät kerro ihmisestä mitään. Jos ei ole tekstiä, kuvillakin voi kertoa kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia ja luovuutta ja jopa älykkyyttä.

Itse etsin luovaa, mielenkiintoista vaihtoehtohenkistä tyyppiä. Mitkään puku-kellokäsi-autonratti-kalasaalismiehet nope.

Vierailija
13/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käsi esiin ja käytä mielikuvitustasi - urpå..!!

Vierailija
14/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän tule vastauksia. Aiheet kun tuppaavat osumaan arkoihin paikkoihin

Provohan tämä on, mutta kysyn silti: mitä arkaa siinä on, että naisilla on oikeus itse päättää kenestä kiinnostuvat?

Vierailija
15/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä selaillessa mietin usein että mikä ihme siinä on että edes yhden hyvän kuvan ottamiseen ei jakseta nähdä yhtään vaivaa? Lisätään tähän vielä suomalaisten miesten totaalinen tyylitajuttomuus. Joko ulkonäön eteen ei tehdä mitään tai sitten ollaan överi sliipattuja ananastukkia kultakelloineen ja pukuineen. Listaan tähän joitain pahimpia turn offeja joita on tullut vastaan:

-Myrtsi sarjamurhaaja ilme ja kuva otettu vielä alaviistosta.

-Pukinparta.

-Aurinkolasit päässä tai ei kuvaa ollenkaan kasvoista.

-Teinityyli aikuisella. Huppari, värikkäät aurinkolasit, amislippis, huonosti kasvava säälittävä parrankuvatus, lävistykset, rumat tatuoinnit.

-Ryyppäyskuvat tai rööki huulessa. Ei kiitos. En polta enkä ole alkoholisti.

-Ylisliipattu Jonne. Ranteessa feikki Rolex, puku H&M:ltä, ananastukka ja itserakas virne.

Paljoa ei tarvitsisi tehdä hyvään ensivaikutelmaan. Siistit puhtaat perusvaatteet, hyvä valaistus ja hymy.

Eli naisen ajattelu menee about näin: "Hyi saatana, että on ruma mies, mutta kuva on teknisesti taitava ja pahimmat sudenkuopat (kalja- ja röökikuvat, aurinkolasit, monta ihmistä kuvassa) on vältetty ja vielä hymyäkin löytyy, joten kyllä mä annan sydäntä"

Vierailija
16/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"50 naisesta tykkäsin minökin 1.5kk aikana kehen törmäsin."

50! Miten mahdollista että noin monet naiset kiinnostavat? Itse etsin jotain tosi spesiaalia ja toivoisin sitä myös itsekin olevani sitten kun etsimäni löytyy. En haluaisi olla yksi 50:stä joka tykkää takaisin joka otetaan kun muita ei saada.

Itse käytän tinderiä. Noin kerran puolessa vuodessa-vuodessa tulee sellainen profiili vastaan että tykkään. En tykkää profiileista joissa ei ole mitään esittelelytekstiä vaan on esim. 5 persoonatona kuvaa itsestä, peilin edessä otettuna, hotelli, kylpyhuone, autonratissa tms.) nämä eivät kerro ihmisestä mitään. Jos ei ole tekstiä, kuvillakin voi kertoa kiinnostuksen kohteita ja harrastuksia ja luovuutta ja jopa älykkyyttä.

Itse etsin luovaa, mielenkiintoista vaihtoehtohenkistä tyyppiä. Mitkään puku-kellokäsi-autonratti-kalasaalismiehet nope.

Miten ihmeessä voit tietää mitään miehen kiinnostavuudesta muutaman kuvan ja lyhyen tekstin perusteella? 

Vierailija
17/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo happn oli huvittava kokemus itselläni joka olen tavismies.

Tykkäsin kaikista naisista paitsi niistä muutamasta lihavasta epäviehättävästä enkä saanut yhtään mätsejä.

Sitten päätin kokeilla että toimiiko tuo sovellus ylipäätänsä ja laitoin tykkäykset niille lihaville epäviehättäville naisille, kaikista tuli mätsi :D

Tuossa vaiheessa poistin koko paskan. Kaikki nettideittailu perustuu tavismiehillä siihen että miten alas pystyt tyytymään. Elämä olisi helppoa jos olisi fetissi lihaviin naisiin.

Vierailija
18/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos yrittäisitte tavata ihmisiä ihan elävässä elämässä eikä noissa typerissä sovelluksissa?

Vierailija
19/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo happn oli huvittava kokemus itselläni joka olen tavismies.

Tykkäsin kaikista naisista paitsi niistä muutamasta lihavasta epäviehättävästä enkä saanut yhtään mätsejä.

Sitten päätin kokeilla että toimiiko tuo sovellus ylipäätänsä ja laitoin tykkäykset niille lihaville epäviehättäville naisille, kaikista tuli mätsi :D

Tuossa vaiheessa poistin koko paskan. Kaikki nettideittailu perustuu tavismiehillä siihen että miten alas pystyt tyytymään. Elämä olisi helppoa jos olisi fetissi lihaviin naisiin.

No niin, eli sait selville tämänhetkisen tasosi. Jos et tykkää, voit pyrkiä kohottamaan tasoasi ja kokeilla sitten uudestaan.

Kun itse aloin käyttää Tinderiä ja Happnia erottuani pitkästä suhteesta, tein ainakin seuraavat asiat:

- analysoin pukeutumis- ja hiustyylini, totesin että parantamisen varaa on ja tein tarvittavat muutokset,

- näin todella paljon vaivaa sen eteen, että sain kokoon viisi tuoretta kuvaa, jotka kertoivat minusta ja elämästäni monipuolisesti ja luovasti,

- vaikka profiilitekstiin ei monta merkkiä mahdukaan, näin senkin eteen vaivaa yhtä paljon kuin jos olisin kirjoittanut työhakemusta,

- kysyin parhaan miespuolisen kaverini kommentit profiilista ja tein niiden pohjalta vielä muutoksia.

Sovelluksia käyttäessäni olin erittäin valikoiva. En tykännyt tekstittömistä profiileista enkä sellaisista, joiden omistajalla ei vaikuttanut olevan tyylitajua pukeutumisen ja/tai profiilikuvien suhteen. Silloinkin kun kaikki nämä asiat olivat kunnossa, arvioin vielä onko mies minun makuni mukainen, vai olenko innostunut profiilista vain sen korkean laadun vuoksi.

Löysin puolen vuoden käytön jälkeen Tinderistä unelmamieheni. Olemme olleet 1,5 vuotta yhdessä, olemme edelleen huumaantuneita toisistamme ja mies on jo minua ehtinyt kosiakin. En tajua yhtään tätä höpötystä, jossa naiset muka pariutuvat omaa tasoaan parempien miesten kanssa ja siksi näiden naisten tasoiset miehet jäävät ilman. Miksi ihmeessä mieheni olisi juuri minun kanssani, jos emme olisi saman tasoisia? Jos selityksesi on, että mieheni ei saa oman tasoistaan ja on siksi "tyytynyt" minuun, niin miksi ihmeessä pidät mieheni tasona muuta kuin sitä tasoa, jolta hän on naisen saanut? Jos ihmissuhteita haluaa ajatella tällä tavalla kylmäkiskoisesti tasoina, niin kyllä jokaisen taso määräytyy sen mukaan, minkälaisia kumppaneita tämä käytännössä saa - ei sen mukaan minkälaisten kanssa itse haluaisi pariutua.

Vierailija
20/26 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas nyt Sammy

Elämä ei ole temtation island suomi.

Naiset ei tykkää miehestä jolla on kivekset silmäpussien tilalla

ja v:mäinen luonne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän