Onko olemassa miehiä jotka haluaisivat ainoastaan nuolla naista?
Minulla oli kerran yhdenillanjuttu, joka halusi ainoastaan nuolla minua eikä antanut koskea itseensä ollenkaan ja vaatteet pysyivät hänellä koko ajan päällä. Sillä hetkellä se hämmensi mutta näin jälkeenpäin ajateltuna se oli aivan ihanaa ja super kiihottavaa, ja haluaisin kokea saman uudestaan. Mutta mistä ihmeestä tuollaisia voi löytää tarkoituksella lisää? Vai sattuiko kohdalleni joku ihan marginaalinen poikkeustapaus?
Olen itse nätti parikymppinen nainen, löytyisiköhän ehdokkaita paremmin huomattavasti vanhemmista... Sillä ulkonäölläkään kun ei olisi suurta väliä jos minun ei tarvitse koskea mieheen :D
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Et pelkää tauteja?
Sukupuolitaudit ei tartu kielestä pilluun, mutta pillusta voi periaatteessa tarttua suuhun. Tosin aktiivinen herpes voikin olla eri juttu... Mutta sen näkee onneksi helpommin ja aika harva lähtee herpes huulessa ketään nuolemaan.
Tavallan pystyisin antamaan naiselle pelkästään suuseksiä. Aina kuitenkin kun naiset ovat nähneet kankeni, niin sitä on ehdottomasti ollut myös pakko saada sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskurissa on ainakin paljon tuollaisia tarjolla, siitä vain valitsemaan. Itseäni harmittaa kun kaikki miehet haluavat nuolla, enkä minä halua sitä ollenkaan, ajatuskin hävettää.
Mites jos kairaisin kielelläni pyllynreikääsi ja sormettaisin sen pyllypanoa varten. Rasvaisin sitten ja kumin kanssa hellästi työntyisin anukseesi? Mitenkäs paljon tämä ehdotus hävettää?
Ei hävetä, vaan oksettaa. Mene nyt jo helvettiin siitä.
Tääl ois toinen joka haluas, että anaali-imetät minua, imisin ja nuolisin persereikäsi pehmeäksi ja sitten livauttaisin paksun terskani sisään ''lumbs'', voi veljet kun tekee hyvää.
Minusta naisen nuoleminen voi olla parasta seksiä silloin kun nainen kykenee siitä estottomasti nauttimaan.
Oma orgasmini ei useinkaan ole kovin kummoinen kokemus, paljon enemmän saan itsekin kiihotusta ja nautintoa kun nainen halukkaasti avaa jalkansa ja saan suudella vatsaa... sääriä...reisiä ja lopulta painaa huuleni häpyhuulille ja suudella intohimoisesti...
Ja kun saan tämän kestämään mahdollisimman kauan :)
Mä voisin sua nuolla ihan milloin vaan.