Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Radio Suomipop ja omien tv-ohjelmien ylimainostus

Vierailija
25.09.2016 |

Olen kuunnellut Suomipopia kun Suomeen muutimme, ihan sen suomipopin kaipuussa.

No, pian huomasin, että samat biisithän siellä soi tunnista toiseen, vaikka olis kuinka paljon tahansa suomalaisia biisejä joista ammentaa. Jos kuulen vielä kerrankin tän yhden kiekujan "mä en taaahdo ollaaaa enää cärrii" niin kanava vaihtuu pysyvästi (joskin myös sieltä varmaan tulee cääriiii).

Vielä enemmän on alkanut ärsyttää se, että jutut ovat pelkkää omien TV-ohjelmien mainostusta. Aamulypsy on pelkkää haluatko miljonääriksi, kadonneen jäljillä, se joku eläinohjelma, mikä helvetin Syke, Jaajon leffa jne. Siis silloin kun kaikki ovat kerrankin vaivautuneet paikalle eivätkä ole jossain kuvauksissa. Mistä saatais sille Perälälle vielä joku Talk Show? Iltapäivässä tämä Alexandrova mainostaa pomoa piilossa (joka kaiken lisäksi aivan luokaton tuotanto) ja se ukko, jonka nimeä en muista, omia ohjelmiaan, joku näistä oudot äidit, erilaiset äidit, poikkeavat perheet tms. . "Sulla oli kuule Jenni todella upeita mekkoja siinä pomo piilossa ohjelmassa, mistä ne niinku tuli. No tää mun tän illan jaksossa oleva turkoosi oli mun ehdoton lemppari ja sehän tuli merkiltä xx..."

Joo, voi vaihtaa kanavaa ja niin olen tehnytkin. Välillä vaan tulee selanneeksi kanavia ja eksyy taas suomipopille. Ei tarvii kuunnella kuin kolme sekuntia, niin tietää millä kanavalla radio on jos ei ole huomannut sitä radion tekstistä: "Siis tää Kotipizzan johtaja tässä Pomo Piilossa oli aivan hirmuisen sympaattinen..." Tulee vaan autossa vietettyä paljon aikaa.

Se Kimmo Sainio taitaa olla Perälän ohella ainoa raukkaparka jolla ei vielä ole omaa telkkariohjelmaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perälä oli Teemun ohjelmassa mukana, taustahommissa, mainosti sitäkin suomipopissa.

Vierailija
2/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Mä oon lopettanut suomipopin kuuntelun just tosta syystä. Ja Hautalan hihitysten takia. Ja Aallon koska se yks perho leikkii siellä syväcciä.

Kuuntelen nyt Novaa, Helmi-radiota, Loopia ja tamperelaista Sun-radioo. Ja aika usein omia cd-levyjä, kun haluun parempaa musaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Töissä olen kuunnellut, mutta kun sama biisi soi viidennen kerrran työpäivän aikana + ne teini-ikäisten jutut ja kikatukset, Alexandrovan nenähonotus ja jatkuvat viininlipitysjutut, niin kanava on vaihtunut Novaan.

Vierailija
4/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Perälälle ole tulossa joku oma ohjelma? Olin näkevinäni hänet jossain mainoksessa. Ja se Annin eläinvideo-ohjelma oli ihan pohjanoteeraus. Taisivat tietää sen itsekin, kun sitä tehtiin kokonaista kolme jaksoa.

Vierailija
5/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perälä oli Teemun ohjelmassa mukana, taustahommissa, mainosti sitäkin suomipopissa.

No niin olikin, silloinhan tuli vaan sitä sen ohjelman hehkutusta.

Miksiköhän sitä ei päästetä ruutuun? Hänhän on ihan komea ja raitiskin. Eikö kukaan löytäis jotain TV-ohjelmaa perälälle juonnettavaksi???

Vierailija
6/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perälällä on oma ohjelma tulossa, Erikoisliikemiehet.

Vierailija
7/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin olikin, silloinhan tuli vaan sitä sen ohjelman hehkutusta.

Miksiköhän sitä ei päästetä ruutuun? Hänhän on ihan komea ja raitiskin. Eikö kukaan löytäis jotain TV-ohjelmaa perälälle juonnettavaksi???

Eikös se tehnyt Pirkka-Pekka Peteliuksen kanssa sitä kauppojen pelastus ohjelmaa kesällä?

Vierailija
8/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Minuakin häiritsee ihan suunnattomasti se jatkuva omien ohjelmien puffaus. Ja se ärsyttää myös, että ne smata naamat pyörii joka jumalan ohjelmassa juontajina. Siis Nelosen ohjelmien. Jos halutaan nainen juontajaksi, otetaan Anni Hautala. Jos halutaan mies, otetaan Sami Kuronen. Kai niitä nyt muitakin juontajia löytyisi. Varsinkin kun ensin mainittu ei ole kovin hyvä televisiossa. Toinen taas on muuten yli-limainen.

Vierailija
9/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä oon lopettanut suomipopin kuuntelun just tosta syystä. Ja Hautalan hihitysten takia. Ja Aallon koska se yks perho leikkii siellä syväcciä.

Kuuntelen nyt Novaa, Helmi-radiota, Loopia ja tamperelaista Sun-radioo. Ja aika usein omia cd-levyjä, kun haluun parempaa musaa.

Joo tätäkin on kuunneltu, mutta Perhon takia ei vaan voi.

Kuuntelin eräänä aamuna, kun hän touhukkaasti selosti olleensa golffaamassa pienellä paikkakunnalla nimeltä Peurunka. Siis niin käpynen kylä tiedättekö, että siellä oli pizzeria ja huoltoasema ja S-Market. No me haluttiin hyvää ruokaa mut mikään ei siellä Peurungassa niinku ollu auki sunnuntaina klo kaheksan illalla. Ja sit sielt löyty sellanen kulahtanut kylpylä jostain 80-luvulta ja me niinku jouduttiin sit syömään sellasessa niinku uimahallin kahviossa lapsiperheiden kanssa vaikka siel olis ollu joku ihan ravintolakin, mutta se oli siis niinku kiinni!!!. Siis ku se pizzalista oli niinku jostain 80-luvulta, tiedättekö niinku kinkku-ananas-aurajuusto. Tälleen ku Stadista tulee ni olihan se niinku järkytys.

Muija ei edes tajunnut olevansa Laukaan kunnassa, jossa on kylpylähotelli nimeltä Peurunka. Ei siis mikään paikkakunta vaan liikeyritys. Ei, Laukaan tietäminen ei kuulu yleissivistykseen, saati Peurungan. Mutta yleensä itse olen tiennyt missä kunnassa/kaupungissa olen, kun siellä olen ollut. Vähän kuin olisi Nokialla ja luulisi olevansa Edenissä.

Plus että siellä stadissa on vähän isommaksi kaupungiksi hirmu vaikea löytää auki olevaa ravintolaa sunnuntaina. Ei ihme, ettei sellaista nyt sattunut löytymään kylässä nimeltä Peurunka.

Vierailija
10/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sieltä tosiaan jotain muutakin ohjelmaa kuin Aamulypsyä ja Cheekkiä?

Vierailija
11/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut viime perjantaina, kun kuuntelin aamulla radiota, niin tämä Anni Hautala sanoi ettei enää nykyään katso paljoakaan televisiota. Taitaa itsekin olla sitä mieltä, että töllöstä tulee pelkästään luokatonta paskaa, muttei ymmärrä, että hänhän sitä on tekemässä kavereineen!

Vierailija
12/12 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tossa on, että toi Anni Hautala on niin suosittu TV-juontaja, kun ei jotenkin ollenkaan toimi telkkarissa. Ei ole artikulaationsa puolesta mitenkään erinomainen eikä mitenkään kovin miellyttävän näköinen. Tarkoitan että siis aivan tavallinen suomalainen. Alexandrovan ymmärrän, että otetaa kaunistamaan ohjelmaa kulissiksi kun kummoista juontamista ei tarvita, kuten tuossa pomo piilossa ohjelmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi