Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä jotka haluaisivat ainoastaan nuolla naista?

Vierailija
25.09.2016 |

Minulla oli kerran yhdenillanjuttu, joka halusi ainoastaan nuolla minua eikä antanut koskea itseensä ollenkaan ja vaatteet pysyivät hänellä koko ajan päällä. Sillä hetkellä se hämmensi mutta näin jälkeenpäin ajateltuna se oli aivan ihanaa ja super kiihottavaa, ja haluaisin kokea saman uudestaan. Mutta mistä ihmeestä tuollaisia voi löytää tarkoituksella lisää? Vai sattuiko kohdalleni joku ihan marginaalinen poikkeustapaus?

Olen itse nätti parikymppinen nainen, löytyisiköhän ehdokkaita paremmin huomattavasti vanhemmista... Sillä ulkonäölläkään kun ei olisi suurta väliä jos minun ei tarvitse koskea mieheen :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskurissa on ainakin paljon tuollaisia tarjolla, siitä vain valitsemaan. Itseäni harmittaa kun kaikki miehet haluavat nuolla, enkä minä halua sitä ollenkaan, ajatuskin hävettää.

Vierailija
2/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kolmekymppisenä miehenä kiihottais valtavasti vain ja ainoastaan nuolla nuorempaa naista. Se on oikeastaan parasta maailmassa kun tuntee lantion nytkähdykset ja ihanat kiimaäänet, joita nainen päästelee. Pillu on sitäpaitsi maailman ihanimman tuoksuinen ja makuinen asia. Kyllä mä nuolisin vaikka koko yön. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskurissa on ainakin paljon tuollaisia tarjolla, siitä vain valitsemaan. Itseäni harmittaa kun kaikki miehet haluavat nuolla, enkä minä halua sitä ollenkaan, ajatuskin hävettää.

Mites jos kairaisin kielelläni pyllynreikääsi ja sormettaisin sen pyllypanoa varten. Rasvaisin sitten ja kumin kanssa hellästi työntyisin anukseesi? Mitenkäs paljon tämä ehdotus hävettää?

Vierailija
4/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites jos kairaisin kielelläni pyllynreikääsi ja sormettaisin sen pyllypanoa varten. Rasvaisin sitten ja kumin kanssa hellästi työntyisin anukseesi? Mitenkäs paljon tämä ehdotus hävettää?

Ei hävetä, vaan oksettaa. Mene nyt jo helvettiin siitä.

Vierailija
5/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, että kuulostaa ihanalta ja kiihotuin heti! Vielä jos olisin vaikka sidottuna ja kevyesti vetäisit hiuksista. 

Samalla voisit katsella harteikasta ja karvaista kroppaani ja lopulta runkata spermat kullilleni. Mistä sinut saisi kiinni???

Vierailija
6/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kolmekymppisenä miehenä kiihottais valtavasti vain ja ainoastaan nuolla nuorempaa naista. Se on oikeastaan parasta maailmassa kun tuntee lantion nytkähdykset ja ihanat kiimaäänet, joita nainen päästelee. Pillu on sitäpaitsi maailman ihanimman tuoksuinen ja makuinen asia. Kyllä mä nuolisin vaikka koko yön. ;)

No tänne sieltä! :D Ap

Vierailija
7/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä muuta sitä pienet miehet tekisi kuin nuolisi ja sormettaisi.

m42

Vierailija
8/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttaisi kyllä tutustua naiseen joka todella nauttii nuolemisesta. Jos vielä ne "kemiat" sopisivat yhteen niin voisi olla uskomattoman kiimaisia ja kiihottavia nuolentasessioita.

Nuolisin kauan ja halukkaasti ja kuuntelisin naiseni nautinnon ääniä ja se kiihottaisi ja innostaisi minua vain jatkamaan.... ja jatkamaan...

Vierailija
9/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin pelkästään nuolla, ja pitää vaatteetkin päällä. T:mies 30+

Vierailija
10/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut?

Vierailija
11/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella huonolta diililtä miehen kannalta, ei mies saa mitään pelkästä kielen liikuttamisesta.

Vierailija
12/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Baarista pokasin söpön yh-mamman jolle kehuin juovuksissa nuolemistaitojani. Hän otti saman tien kädestä kiinni ja taksilla hänen luokseen. Nuolin ainakin kaksi tuntia naama mehuissa. Tuntui kelpaavan.  Olin otettu kun hän olisi välttämättä halunnut puhelinnumeroni mutta ukkomiehenä en voinut......

Vierailija
13/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella huonolta diililtä miehen kannalta, ei mies saa mitään pelkästä kielen liikuttamisesta.

Kyllä minä saan nautintoa siitä. Sehän tuntuu kielessä mukavalle, ja on muutenkin nautittavaa, kunhan se on pesty hyvin. 

Vierailija
14/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut?

Missä sinä ;) ? 

Vierailija
15/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman päälle kolmekymppinen mies, seksi on minulle tärkeää ja nautin siitä varsinkin kun saan tuottaa nautinnon naiselle. Nuoleminen on aina ollut minusta hyvä tapa tyydyttää naista, mutta kerran firman pikkujouluissa intouduin erään naispuolisen kollegan kanssa suutelemaan. Se sitten johti siihen että nuolin hänelle orgasmin kesken juhlien, itse en saanut enkä pyytänyt mitään. Silloin huomasin kuinka kiihottavaa oli pelkästään nuolla naista ja että minulle riittää myös se että hän saa orgasmin. Se on paras palkkio nuolemisesta.

Vierailija
16/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nuole pillua ,en saisi kiksejä siitä 

Vierailija
17/27 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pelkää tauteja?

Vierailija
18/27 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todellakin valmis tuollaiseen. Olen kohta nelikymppinen mies. Minulle parasta seksissä on aina ollut naisen tyydyttäminen, nautin nimenomaan nuolemisesta. Minun nautintoni tulee siitä, että saan tuottaa naiselle orgasmin toisensa perään. Erityisesti pidän, kun nainen istuu naamalleni ja "pakottaa" nuolemaan itsensä taivaaseen. Hyvin voisin kuvitella FWB-suhteen, jossa vain tuottaisin naiselle nautintoa.

Vierailija
19/27 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua pelkkä nuoleminenkin kiinnostaa. Etenkin sellaisen piirakan, joka on siistitty. Tykkään piirakan mausta ja tuoksusta silloin kun se on puhdas. Olen siisti hoikka mies 55 Hki.

Vierailija
20/27 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi olla nuolematta vaimoni pillua se on niin maukasta. Rakastellessakin nuolen pillua kauan, välillä nain häntä ja spermani roiskautan rinnoille ja sitä tulee paljon. Sitten vaimoni ottaa suihin, minä jatkan taas nuolemista, vaimoni hieroo spermaani rintoihinsa. Ei mene kauaakaan kun hän saa jumalattoman orgasmin, ujutan käteni hänen pilluunsa käyttäen liukuvoidetta, taas hän saa orgasmin. Minä saan suuhoitoa ja taas tulen, mutta nyt kasvoille. Tämä jatkuu parisen tuntia lopulta en saa spermaa tulemaan orgasmin kyllä, tässä syy miksi naimme niin harvoin eli 2-4-6 kertaa kuukaudessaM50+.