Celine-ssss, hae hyvä ihme hoitoa!
Sinö olet sössö tuhlannut elämästäsi yli vuoden palstalla suoltaen sairaita juttuja. Epäilemättä tilasi on huonontunut sen verran että vakava intervaatio olisi paikallaan. Tulee voimaton olo kun ei voi tehdä asian hyväksi mitään :(
Kommentit (19)
Se on huomiohuora. Älkää vastatko sille.
Se on se Limberbutt juoppo-mcgubbins. 0/5
Mitä sulle on sanottu siitä piristä? Tähänkin aikaan vielä sekaisin. Lopeta niiden napsiminen jo, kohta olet suljetulla kun olet niin sekaisin...
Miksi viestisi ovat täynnä virheitä? :(
Celine kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle on sanottu siitä piristä? Tähänkin aikaan vielä sekaisin. Lopeta niiden napsiminen jo, kohta olet suljetulla kun olet niin sekaisin...
Olen kotonab nukkunssa eikö minulle olr sanogtu mitöön enkä käytä piiria!!!!!!!!
Kirjoitatko unissasi? Se selittäisi nuo kirjoitusvirheet.
Tolla huomiohoratsulla on tasan kaksi tyyliä trollata: 1) läskidenialismi provoilu 2) säälin kerjääminen niillä jutuilla että asunto menee alta ja kädet vapisee ja oksettaa. Molemmat uppoaa mammoihin. Uskokaa jo, että rölliä ei pidä ruokkia, etenkin jos sillä on syömishäiriö ja se oksentaa kaiken syömänsä tänne.
Sulle on sanottu monesti että lopeta niiden nappien otto. Myönsit aikaisemmin että ovat piriä. Olet myös myöntänyt kokaiinin käytön. Siitä napattiin screenshot todisteeksi. Myöhemmin väitit että kaverilta saadut napit (joiden sisältöä et alunperin muka tiennyt, sitten ne olivatkin piriä) olivat, vastoin alkuperäisiä väitteitäsi, vain kofeiinia, mutta kofusta ei tule "kivaa oloa", kuten kerroit myöntäessäsi niiden olevan piriä.
Sinulla on huumeongelma ja syömishäiriö. Tarvitset apua (osastohoito), etkä mitään epämääräisiä nappeja ja valvomista.
Celine kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle on sanottu monesti että lopeta niiden nappien otto. Myönsit aikaisemmin että ovat piriä. Olet myös myöntänyt kokaiinin käytön. Siitä napattiin screenshot todisteeksi. Myöhemmin väitit että kaverilta saadut napit (joiden sisältöä et alunperin muka tiennyt, sitten ne olivatkin piriä) olivat, vastoin alkuperäisiä väitteitäsi, vain kofeiinia, mutta kofusta ei tule "kivaa oloa", kuten kerroit myöntäessäsi niiden olevan piriä.
Sinulla on huumeongelma ja syömishäiriö. Tarvitset apua (osastohoito), etkä mitään epämääräisiä nappeja ja valvomista.
Mutta Nr kuvat oli feinbaattu!!!!!! En köytä guumetta uskolaa ji??!!!!!!!! En oukesti ihan oikeastu käytö sitö!!!!!!!!!! En olr koskaan ikinö köyttänyt!!!! Uskokaa!!! En tsrvitse osastohoita vaab te tarvitsette sitl kodks te valehtelette!!!!!!
Sori nyt vaan, mutta olen jo osastohoidossa. Minulle tehtiin interventio, koska olen niin sekaisin. Minua on kiusattu tällä palstalla. Sori nyt vaan. Olen hoidossa nyt.
Sori nyt vaan mutta kyllä meillä ikäihmisillä, keski-ikäisilläkin on oikeuksia vielä. Sori nyt vaan. Olen joutunut hoitoon vakavan alkoholismin, masennuksen, posttraumaattisen stressioireyhtymän ja psykopaattisen narsismin vuoksi. Sori nyt vaan.
Ne kommentit oli tehty sinun profiilillasi, liittymispäivä, kuva ja nimi tismalleen samat, joten älä viitsi. Jäit jo kiinni. Hae apua, ennen kuin teet jotain peruuttamatonta itsellesi tai jolle kulle muulle.
Sori nyt vaan, mutta olen jo hoidossa.
No jos kukaan muu ei tiedä tunnuksiasi, se olit sinä. Olit vain niin pilleripöhnässä, että et muista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tainnut sössöä koulunkäynti kiinnostaa, tuhlannut aikansa sekoiluun.
Parhaan palveluksen teette jos lopetatte täysin tyypin provoviesteihin reagoimisen.
Tuo on pelkkä trolli. Kunhan vain provoaa ja hakee huomiota. Milloin te tajuatte olla antamatta sitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tainnut sössöä koulunkäynti kiinnostaa, tuhlannut aikansa sekoiluun.
No sori nyt vaan, kun minua kiusattiin niin jouduin lopettamaan sen kokonaan. Sori nyt vaan, ja siitäkin on jo kymmenen vuotta ainakin. Sori nyt vaan, olen jo hoidossa.
Ohis mutta ei kai kukaan tarvitse jotain maisterinpapruja osatakseen kirjoittaa? Eiköhän se opita jo tarhassa ja ekalla luokalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on pelkkä trolli. Kunhan vain provoaa ja hakee huomiota. Milloin te tajuatte olla antamatta sitä...
Kyllä me se tiedetään. On vaan niin hauskaa lukea mitä se taas keksii ;D
0/5. Limberbutt Mcgubbins. I too rest my case.