Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon ihan raivoa täynnä

Vierailija
25.09.2016 |

Mies oli mennyt myymään multa mitään kysymättä Ticket to Heavenin untuvaisen lämpöpussin vauvalle (arvo jotain yli 100e, tarkkaa hintaa en muista) ja pyytänyt siitä 5e!!! Se oli täysin uudenveroisessa kunnossa ja meille on tulossa talvella uusi vauva eli tatvitaan sitä vielä itsekin, mutta tollo oli ajatellut inventaariota tehdessään myydä senkin kun oli kerta huomannut että meillä on 2 vauvan lämpöpussia (toinen on ilmainen äitiyspakkauksen ohut lämpöpussi, ihan liian kylmä vastasyntyneelle pakkaskeleille) ja nyt on ihan ihmeissään kun suutuin kun ylpeänä kertoi että sai myytyä vitosella pois tuon ticketin untuvapussin!!! Voi saakelin saakeli, vihastuttaa niin paljon, että ei kysynyt multa mitään mielipidettä tai edes sen alkuperäistä hintaa ja ihan tosissaan ei voi muka ymmärtää miksi suutuin! Mä niin menen ja pistän ihan randomisti jotain sen työkaluja myyntiin ja 5e hinnaksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kovan luokan brändi, kun pitää nimeltä mainita.

Kaikesta pskasta parisuhteessa sitten riidellän ja kilaroidaan.

Vierailija
2/5 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se mikä brändi on, mutta kun se oli arvokas ja tuo urpo meni ja myi vitosella eteenpäin ilman että tiesi mitään sen ovh:sta! Katsotaan millä mielellä on kun löytää pari työkaluaan tori.fi:stä, hajuakaan mulla ei ole noitten lähtöhinnoista enkä ole kysynyt mieheltä saako niitä myydä. Ap

Vierailija
4/5 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni luuska. Mä teen mitä mä haluan!

T: Miehesi

Vierailija
5/5 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies saa myydä tavaran joka on ostettu hänen tienaamilla rahoilla, ihan mihin hintaan haluaa?