Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ottavat miestänsä kädestä kiinni kun kävelen heitä vastaan

Vierailija
25.09.2016 |

Ja varsinkin silloin kun olen lenkillä! Musta jotenkin huvittavaa. Näkyykö tämä sinkkuuteni ja puutostilani jotenkin naamasta että naiset kaappaavat miehestänsä tiukan otteen etten vaan veisi sitä heidän nenän edestä? :D
Enkä nyt tarkoita että olisin niin kaunis että kokisin olevani jäätävä uhka, mutta toki kroppa on ihan sopivan treenattu.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä kiinnittänyt huomiota, onko mieheni sattumalta tarttunut kädestäni, kun joku yksinäinen kiimainen uros on lenkkeillyt vastaan.

Ajatuksena söpöä ja varmasti nostattaa miehen itsetuntoa, jos nainen edes esittää olevansa mustasukkainen. 

Vierailija
22/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naiset suojelevat miestään vaaralliselta pahisnaiselta ja rauhoittavat miestä vahvalla otteellaan ettei pelkäisi vierasta naista. Sitten mies laulaa "olet meistä vahvempi, kanssasi en pelkää".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytät niin pelottavalta?

Vierailija
24/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ahdistavan perverssin näköinen hyypiö joka tuijottaa naisia kiimaisena. Hakevat miehestään turvaa kaltaistesi luusereiden varalle.

Vierailija
25/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin omia asioitani enkä tarkkaile muita.

Sinua näköjään kiinnostavat muiden tekemiset. 

Vierailija
26/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o, varmasti olet vaan niin huikaiseva näky, että siksi naiset tarraavat mieheensä epätoivoisesti, ettei ne vaan juokse sun perään.

Ja niin. Sitten heräsit päiväunilta.

Vierailija
27/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää on tosi hauska ketju. :D Päivän naurut sain. Olen ap varma että et kuvittele vaan ne tekee just noin.

Vierailija
28/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia naisia on hauska härnätä. Jos vaistoan jostain naisesta paljonkin epävarmuutta, saatan ihan huvikseen flirttailla sen miehelle, vaikka en mitään sen miehen kanssa tekisi.

Vierailija
29/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mun mielestä tää on siksi hauska, kun mulle käy samoin. Mutta minähän olenkin kaunis ja viisas. Mutta tosiaan kyllä suomimiehet on yleensä sen verran vajaavaisia ulkoiselta olemukseltaan että saa munkin puolesta pitää ihan vapaasti vaan.

Vierailija
30/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen olisi mielestäni jotenkin todella kaunis ja vetävä ja luulisin, että mies myöskin jäisi katseellaan kiinni, niin varsinkaan en osoittaisi noloja mustasukkaisuudentunteitani takertumalla kiinni. Se olisi typerää. Mies voisi mennä vaihtoon jos koko ajan vilkuilisi tai flirttailisi muita. Uskoisin, että aika moni nainen ajattelee näin.

Vierailija
31/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pelkää tarttuvia tauteja.

Vierailija
32/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi aikoinaan just toisinpäin. Varsinkin jos vielä tuli tuttu vastaan, niin puoliso otti yhden sivuaskeleen.

Vierailija
33/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisia naisia on hauska härnätä. Jos vaistoan jostain naisesta paljonkin epävarmuutta, saatan ihan huvikseen flirttailla sen miehelle, vaikka en mitään sen miehen kanssa tekisi.

Mä olin nuorempana, suhteen alussa (noin 10 v sitten) hieman epävarma ja mustasukkainen. Siinä pyöri sitten yksi tämmöinen puolituttu "härnääjä" usein kun oltiin ulkona. No siitä tuli meille sellainen kestovitsi, joskus vieläkin vaihdetaan hymyt miehen kanssa, jos nähdään se jossain. Keksittiin sille uusi "nimikin", oikeaa nimeä en edes muista.

Vierailija
34/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan sen lampunvarjostimen pois päästäs, niin kyllä ne rauhoittuu.

Vierailija
35/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lle haluan sanoa että olen huomannut saman, useasti. Uskon sen johtuvan vain omasta epävarmuudesta ja omistamishalusta, että tämä on hänen, pysy poissa.

Vierailija
36/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. :) Tiedän, että hymyni on kaunis ja kun en ole kropalta ja muualtakaan kovin paha, niin saatan ihan omaksi huvikseni katsoa epävarman naisen miestä silmiin ja hymyillä. Miehillä menee usein pasmat ihan sekaisin ja hissukkavaimot jäävät mulkoilemaan perääni. En minä kuitenkaan heidän aarteitaan halua, mutta joku tässä jutussa vain viehättää. Sama reaktio miehillä on kun kumarrun vaikka kaupassa ottamaan jotakin alahyllyltä. Itsevarma nainen ei tästä hätkähdä, mutta epävarmat hätkähtävät. Toivon kuitenkin, että tämä tekoni saa heillä kotona vipinää lakanoiden väliin, joten tarkoitukseni on vain hyvä!

Vierailija
37/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. :) Tiedän, että hymyni on kaunis ja kun en ole kropalta ja muualtakaan kovin paha, niin saatan ihan omaksi huvikseni katsoa epävarman naisen miestä silmiin ja hymyillä. Miehillä menee usein pasmat ihan sekaisin ja hissukkavaimot jäävät mulkoilemaan perääni. En minä kuitenkaan heidän aarteitaan halua, mutta joku tässä jutussa vain viehättää. Sama reaktio miehillä on kun kumarrun vaikka kaupassa ottamaan jotakin alahyllyltä. Itsevarma nainen ei tästä hätkähdä, mutta epävarmat hätkähtävät. Toivon kuitenkin, että tämä tekoni saa heillä kotona vipinää lakanoiden väliin, joten tarkoitukseni on vain hyvä!

Mullakin menis pasmat sekaisin, jos joku tuntematon yhtäkkiä tuijottaisi silmiin ja hymyilisi.

Vierailija
38/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee tästä naurettava mielikuva. Sinä pikku minimekossa kumartumassa ottamaan alahyllyltä purnukkaa. Hitaasti, pylly pystyssä. Takana mies vaimoineen kärry täynä ostoksia. Mies jähmettyy paikoilleen ja tuoijottaa. Nainen harmissaan tuhahtelee. Sinä nouset hitaasri, heilautat pitkää tukkaa ja väläytät miehelle ihanan hymysi. Sitten käännähdät ja kopsuttelet korkkareissasi pylly heiluen pois. Nainen jää kädet puuskassa mulkoilemaan ja mutisemaan miehelleen. Noinko se menee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi