Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ottavat miestänsä kädestä kiinni kun kävelen heitä vastaan

Vierailija
25.09.2016 |

Ja varsinkin silloin kun olen lenkillä! Musta jotenkin huvittavaa. Näkyykö tämä sinkkuuteni ja puutostilani jotenkin naamasta että naiset kaappaavat miehestänsä tiukan otteen etten vaan veisi sitä heidän nenän edestä? :D
Enkä nyt tarkoita että olisin niin kaunis että kokisin olevani jäätävä uhka, mutta toki kroppa on ihan sopivan treenattu.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole vain sun toiveajattelua. Sori vaan.

Vierailija
2/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt väärin; kyllä se on se mies, joka on paniikinomaisesti tarrannut naisensa käteen, kun juokset heitä vastaan rinnat hölskyen ja puutteen kiilto silmissäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa kantaa, kun en ole nähnyt sinua, eikä minulla ole miestäkään. 😊

Vierailija
4/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen sitten näkee naamasta jos kerran itsekin sitä epäilet.

Vierailija
5/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet puutteessa. Kuvittelet olemattomia.

Vierailija
6/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tai siis meitä vastaan et ole koskaan tullut.

Ei ole ikuna tullut sellaista naista vastaan että olisi ollut tarvetta ottaa miehen kädestä SEN takia kiinni.

Eli vaikea sanoa, sen näkisi sitten kun tulisit vastaan että kuinka järkyttävän vaikuttava näky olet.

Sitä odotellessa.

Vierailija
7/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh no kyl ne miehet ovat olleet sen näköisiä että ihan rauhassa saavat eukot pitää ne itsellään. Mutta joo ehkä tälle puutostilalle voisi tehdä jotain.

ap

Vierailija
8/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, no mun miestä saat katsoa himokkaasti jos haluat. Ja jos mun mies alkaa kuolaamaan, pyyhin vieläpä kuolatkin naamalta.

En ole mustasukkaista tyyppiä.

Vierailija
9/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaista että havaitset tuollaista saati oletat sen liittyvän sinuun.

Vierailija
10/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl nyt pakosti joku muukin on huomannut tämän. En voi olla ihan näin vainoharhainen :D Varsinkin sellaiset pariskunnat, joissa nainen on vähän punkero ja mitäänsanomattoman näköinen.

ap

Vierailija
11/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen raskaana ja näen kaikkialla masu pystyssä käveleviä naisia ja rattaita työnteleviä äitejä/isejä :)

Ehkä sulla on sama, eli kiinnität vaan tähän enemmän huomiota joka aiheuttaa illuusion että kaikki näin tekisivät, vaikka todellisuudessa vain muutama pariskunta sattuisi sopivasti lyömään kädet yhteen sinun kohdallasi.

Ja ps; ei edes välttämättä johdu sinusta mitenkään :)

Vierailija
12/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ele jo paljastaa noiden naisten olevan sitä lajia, jotka eivät liiku ilman sitä miestään yhtään mihinkään. Eli heille yksinään kuljeskelevat ihmiset ovat automaattisesti sinkkuja.

Vierailija
13/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikea naaras jota miehet haluavat. Haluat tulla otetuksi ja se näkyy. Parhaat lisääntyvät keskenään.

Vierailija
14/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyl nyt pakosti joku muukin on huomannut tämän. En voi olla ihan näin vainoharhainen :D Varsinkin sellaiset pariskunnat, joissa nainen on vähän punkero ja mitäänsanomattoman näköinen.

ap

Kirjoitustyylin ja ajatuksenjuoksun tason perusteella on pakko kysyä, oletko Karita? 😂

Vierailija
15/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ap hyvä kylvä suolaa av-mammojen haavoihin! :) He pelkäävät jo muutenkin kuollakseen, että heidän miehet lähtevät paremman perään, joten nyt veit heiltä yöunet lopullisesti. Jos katse voisi tappaa, niin olisit varmasti tapettu monen naisen voimin kun tuolla viipotat iloisesti menemään! Jatka vain, mammoja on mukava ärsyttää!

Vierailija
16/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännös: Yksi teki - pelkästään sattumalta - kohdallasi noin ja teit asiasta oman tulkintasi. 

Vierailija
17/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu kun olet itseäsi täynnä! Se on sitä miestä varten tehty teko! Että se sika tiedostaisi olevansa varattu! Mutta koko maailma ja miehet pyörivät sinun ympärilläsi, just joo.

Vierailija
18/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, no mun miestä saat katsoa himokkaasti jos haluat. Ja jos mun mies alkaa kuolaamaan, pyyhin vieläpä kuolatkin naamalta.

En ole mustasukkaista tyyppiä.

Sääliksi käy.

Vierailija
19/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu kun olet itseäsi täynnä! Se on sitä miestä varten tehty teko! Että se sika tiedostaisi olevansa varattu! Mutta koko maailma ja miehet pyörivät sinun ympärilläsi, just joo.

Taitaa ap:n oletuksessa näköjään olla jotain perää.

Vierailija
20/38 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä. Ap on oikeassa. Ne joilla on hyvä mies ottavat kädestä kiinni, ettei ap vie niitä ja ne joilla on huono mies eivät tietenkään ota, koska toivovat, että ap veisi sen miehen.

Tuolla tavalla se parien vaihto tapahtuu. Kävelyretkellä miestä ulkoilutettaessa. Sitten itse vaan sinkuna siellä lenkillä bongaa sopivan, eii kädestä pidetyn miehen itsellen tilalle.

Kyllähän me mammat tämä ollaan tiedetty aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi