Kumpi penis tuntuu paremmalta? Pituus 20cm, paksuus 11cm vai pituus 15cm, paksuus 14cm
Kumpi penis tuntuu paremmalta? Pituus 20cm, paksuus 11cm vai pituus 15cm, paksuus 14cm
Kommentit (38)
Aina mielummin paksu kuin pitkä. Se tuntuu fyysisesti paremmalta. Mutta jos mies on muuten itse pelkkä m lkku, niin on ihan sama mitä haaroista löytyy.
Ei ne oikein miltään tunnu. Paksu nyt tuntuu enemmän, mutta ei se tunne ole parempi tai huonompi kuin mikään muukaan. Tuntu vaan että jotain siellä on. Tunteet tai tunne tulee klitoriksesta, jos sattuu siihen osumaan tai saa painetta.
Isompi ja paksumpi noin muuten kiihottaa enemmän näöltään ja käsituntumalta.
Lyhyt ja paksu paras, pitkä ja ohut huonoin.
Entäpä 11cm kikuli erektiossa? Repeääkö jo paikat?
171cm ja 163kg
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itselläni on pituus 12 cm ja paksuus 10 cm. Vain huonoimmat puolet molemmista.
Olen myös jo ostanut köyden itseäni varten.
Liian ohuen ja liian lyhyen köyden :-)
Mietippä sitä. Täysi talouspaperi rulla lähellä eka vaihtoehtoasi. Pituus 1cm pitempi ja sama 11cm paksuus.
Nyt on paha, kun kukaan ei ole koskaan päässyt tuollaista pääsdyt kokeilemaan. Milöä eläimellä on tuollainen luihu mato?
X-muija kirjoitti:
Kunhan on yli 20cm pitkä.
Niitä 15cm tyyppejä ei kestä.
👍
Keskivertoa pidempi ja ympärysmitta normaali, kaikki naiset on tykänneet.
Nykyisen naisystävän exällä oli kuulemma reilusti paksumpi ja kuvitteli että naiset tykkää jos kohdunsuuta terskalla paukuttaa nopeaan tahtiin. No ei kuulemma aiheuttanu muuta kun kuivumista se hankaus eikä mitään nautintoa saanut.
Pienemmällä vehkeellä on mukavampaa painella g-pistettä, siitä tämä naisystäväni tykkää ja joka kerta on sänky märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikein miltään tunnu. Paksu nyt tuntuu enemmän, mutta ei se tunne ole parempi tai huonompi kuin mikään muukaan. Tuntu vaan että jotain siellä on. Tunteet tai tunne tulee klitoriksesta, jos sattuu siihen osumaan tai saa painetta.
Isompi ja paksumpi noin muuten kiihottaa enemmän näöltään ja käsituntumalta.
Entä anaalissa? Onko siellä enemmän tuntoa?
Pidempi. Itsestä paksu ei tunnu hyvältä, mutta pitäisi silti a-pisteeseen ylettää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itselläni on pituus 12 cm ja paksuus 10 cm. Vain huonoimmat puolet molemmista.
Olen myös jo ostanut köyden itseäni varten.
Liian ohuen ja liian lyhyen köyden :-)
No, onneksi on lääkkeitä ja viinaa.
Pirukos näistäpisteistätietää. Eikukaan!
Noista vaihtoehdoista mielummin paksu kuin liian pitkä.
Se, kummassa on kiinni luotettavampi mies!
Vierailija kirjoitti:
Se, kummassa on kiinni luotettavampi mies!
Tuskin sellasta on.
Mulla 15cm.
Yksi eukko sanoi mua hylkiöksi.