Kumpi penis tuntuu paremmalta? Pituus 20cm, paksuus 11cm vai pituus 15cm, paksuus 14cm
Kumpi penis tuntuu paremmalta? Pituus 20cm, paksuus 11cm vai pituus 15cm, paksuus 14cm
Kommentit (38)
Mitkähän ne gallupin laatijan omat mitat on mitkä ajattaa tämmösiä laatimaan?
Jumaleisson mitä jöötejä. Kyllä siinä melkomoinen hehtovittu saa olla, joka tykkää 14 senttiä paksusta kyrvästä. Poikkileikkaukseltaan pyöreän tangon paksuus on sama kuin kyseisen tangon halkaisija. Ympärysmitta taas ei ole sama kuin paksuus. Toki voidaan kullin poikittaissuunnan kokokin kertoa ympärysmittana ja näin varsin yleisesti tehdäänkin, mutta se ei ole kyseisen elimen paksuus, vaan ihan vain sen ympärysmitta.
paksumpi kuulostaa unelmakullilta!
20 senttiä on ihan liikaa, jo 18 cm sattuu jos menee pohjaan asti :( Paksuutta en ole samalla tavalla mitannut, mutta kyllä paksuimmat ovat olleet parhaita. Ei kyllä tarvitse mikään ihmeellinen kalu olla miellyttääkseen. Keskimitan ympärillä pyörivät mitat ovat hyvät.
Pääasia et pituutta on vähintään 20cm.
25cm ei riitä mihinkään.
Siis keilan paksuinen? Pitää olla sika väljä jos tuollaista tarvitsee.
Voi jumalauta kuinka vammaista on ilmoittaa kullin paksuus ympärysmittana
Mulle kelpaa vain Tiivitaavin muotoinen, joka huutaa: uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta kuinka vammaista on ilmoittaa kullin paksuus ympärysmittana
Täh? Leveyttäkö siinä pitäis työntömitan kanssa katella, siinä vasta typerä idea kun yksikään kulli ei ole täysin pyöreä, lähellekään. Ympärysmitan mukaan niitä kondomejakin myydään.
Kunhan on yli 20cm pitkä.
Niitä 15cm tyyppejä ei kestä.
Itse taas tarvitsen pitkän peniksen, mutta paksu sattuuu liikaa.
Onneksi itselläni on pituus 12 cm ja paksuus 10 cm. Vain huonoimmat puolet molemmista.
Olen myös jo ostanut köyden itseäni varten.
Kukaan ei puhu tattimunasta joka tuntuu pillussa hyvältä. Jos on iso mutta suippo ei sillä tee mitään. Sellanen sienen muotoinen lyhyempikin on unelma.
Ei kumpikaan. Pituus 20, paksuus 14 olisi kyllä jo aika hyvä. Toki paksuutta saisi olla enemmänkin.