Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni haukkuu vatsaani "hirviömahaksi"

Vierailija
24.09.2016 |

Olen siis kahden pienen lapsen äiti ja mitat ovat sinänsä noin 174cm/62kg ja vyötärönympärys on noin 70 cm, mutta vatsani iho on edelleen raskauksien jäljiltä löysähkö ja vatsaa peittää raskausarvet. Olen treenannut ja voidellut vatsan ihoa sekä leikkauttanut napatyrän pois. Vähitellen se pahin löysyys on alkanut helpottaa ja lihasten puolesta vatsa on lähes litteä ja rasvaakaan ei ole enää liikaa, mutta tosiaan se iho on hieman veltto ja arpinen.

Mieheni mielestä multa on kaikki seksiin ja fyysiseen läheisyyteen liittyvä, julkinen saunominen tai rantaelämä täysin poissuljettuja sekä eromme jälkeen mahdollinen uusi ihmissuhde. Seksiä ei ole ollut kuopuksen syntymän jälkeen enää lainkaan ja mies ilmeilee ja pilkkaa vatsaani, jos näkee minut vaikkapa menossa suihkuun. Vatsani näyttää kuulemma oksettavalta ja hirveältä. Mies ehdottaa, että mun pitäisi leikkauttaa se vatsani, mutta abdominoplastia maksaa kamalasti. Ahdistavaa, että kävi näin. :/ Olisiko ideoita, miten etenisin, että saisin elää taas normaalia elämää?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ideoita, miten etenisin, että saisin elää taas normaalia elämää?

Sanoit sen jo itse: ero. Ongelma on mies, ei vatsa.

Vierailija
2/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko eronnut vai vielä miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sun vatsa on sun pienin ongelmasi...

Vierailija
4/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä se patjalla nukkuja?

Vierailija
5/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan maksaa sun leikkauksen?

Vierailija
6/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provotutka hälyttää nyt, kukaan aikuinen mies ei voi olla noin urpo. Joku teinipoika ehkä, mutta ei kahden lapsen isä. Vähintään olet värittänyt tarinaa, tämä ei mene läpi.

Vierailija
7/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tosiaan siltä, että en tule saamaan enää ikinä siistiä ja nättiä, puhumattakaan "seksikkäästä" mahasta. Olen silti saanut ihoa paranemaan hieman jopa viimeisimmän kuukauden aikana ostamallani uudella arpivoiteella sekä siihen kuuluvalla "hierontapäällä" sekä dieetillä, joka tekisi kroppaani kiinteämmäksi. Tosiaan muu kroppa on melko timmissä kunnossa, mutta se maha palautuu hieman huonommin sekä on miehen mielestä ehdoton kynnyskysymys kaikelle. Olen kuulemma alasti oksettava ja kuvottava pelkästään mahani vuoksi. Ahdistaa ja harmittaa tämä tilanne. Enkä siis mahdollisen eron myötä voi enää koskaan olla kuin yksin, mutten mahani vuoksi enää kelpaa nykyiselle aviomiehellenikään.

Vierailija
8/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tosiaan siltä, että en tule saamaan enää ikinä siistiä ja nättiä, puhumattakaan "seksikkäästä" mahasta. Olen silti saanut ihoa paranemaan hieman jopa viimeisimmän kuukauden aikana ostamallani uudella arpivoiteella sekä siihen kuuluvalla "hierontapäällä" sekä dieetillä, joka tekisi kroppaani kiinteämmäksi. Tosiaan muu kroppa on melko timmissä kunnossa, mutta se maha palautuu hieman huonommin sekä on miehen mielestä ehdoton kynnyskysymys kaikelle. Olen kuulemma alasti oksettava ja kuvottava pelkästään mahani vuoksi. Ahdistaa ja harmittaa tämä tilanne. Enkä siis mahdollisen eron myötä voi enää koskaan olla kuin yksin, mutten mahani vuoksi enää kelpaa nykyiselle aviomiehellenikään.

No onhan se tilanne sitten eron jälkeen paljon parempi. Silloin sun ei ainakaan tarvitse jynssätä sitä mahaasi jatkuvasti, eikä varsinkaan kuunnella vittuilua siitä. Miksi siis et eroaisi?

Vierailija
9/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provotutka hälyttää nyt, kukaan aikuinen mies ei voi olla noin urpo. Joku teinipoika ehkä, mutta ei kahden lapsen isä. Vähintään olet värittänyt tarinaa, tämä ei mene läpi.

Hän on aikuinen, lähemmäs nelikymppinen. Hän on todella pikkutarkka monista jutuista ja myös vinoilee silmälaseistanikin sekä oli kuulemma jättänyt exänsä finnien vuoksi. Iästään ja perhetilanteesta (kaksi pientä lasta) huolimatta hän käyttää monta tuntia päivässä konsolipelaamiseen keskellä olohuonetta niin, että siitä ei saisi edes kävellä ohitse. Ei ole valitettavasti tosiaan provo kyseessä. T. Ap

Vierailija
10/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko eronnut vai vielä miehen kanssa?

Ero on vireillä (harkinta-aika kesken).

T. Ap

Vierailija
11/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta niin miten olet voinut moisen kanssa naimisiin mennä. Jos mieheni sanoisi minua oksettavaksi niin en voisi häntä enää silmiin katsoa. Toivon tosiaan että on provo.

Vierailija
12/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kertomasi on totta niin mies on henkisesti sairas ja käyttää psyykkistä väkivaltaa sinua kohtaan. Mitähän tapahtuisi jos vaikka sairastuisit rintasyöpään ja rinta jouduttaisiin poistamaan? Kai se ottaisi sitten eron susta kun olisit "oksettava." 

Ihan oikeasti: Jätä se sika!

Vierailija
13/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis millaisia normaalisti aikuiset miehet ovat, jos siis vaimolla on raskauksien myötä löystynyt ja mahdollisesti raskausarpinen vatsa? Miten miehet sellaiseen suhtautuvat? Exieni aikana mulla ei ollut vastaavaa ongelmaa, joten miehelleni mulla ei ole vertailukohtia lainkaan.

Mieheni myös huomauttelee kuulemma liian muhkeasta pepustanikin sekä selluliitistä, jota tuli hieman imetysaikana, mutta joka hävisi lähes kokonaan imetysaikana. Ja siis housut on kokoa 30 lantio/pituus 34 tai vaatekokoina medium/38, mutta silti mies huomauttelee myös pepustani todella ilkeään sävyyn edelleen.

Miehen ihanne on pieni ja litteä peppu sekä melkein miesmäisen kapea lantio. Naisellinen ja ulkoneva peppu on hänestä epäeroottinen ja suorastaan turn-off (siinä hän ainakin eroaa molemmista existäni, jotka siis pitivät minua fyysiesti viehättävänä). T. Ap

14/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi ymmärtää, että huoli puolison kehon muuttumisesta perunapelloksi raskauksien ja synnytysten myötä on täysin pätevä ja hyvä syy olla hankkimatta lapsia. Sen sijaan, että leimaamme kypsymättömiksi miehet, joille puolison ulkonäkö on vanhemmuutta tärkeämpää, ja painostamme heitä seuraamaan perinteistä elämänkaavaa, meidän pitäisi kannustaa miehiä toimimaan rohkeasti arvojensa mukaisesti. Lapsia ei ole mikään pakko hankkia, ja synnyttämättömän naisen keho tuottaa varmasti vähinään yhtä paljon iloa.

Kun naisen kroppa on jo pilalla oman siemennyksen seurauksena, on vähän myöhäistä valittaa.

Vierailija
15/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta niin miten olet voinut moisen kanssa naimisiin mennä. Jos mieheni sanoisi minua oksettavaksi niin en voisi häntä enää silmiin katsoa. Toivon tosiaan että on provo.

Hän alkoi haukkua ulkonäköäni toden teolla vasta ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Tosin hän vinoili naururypyistäni (olin hädin tuskin kolmekymppinen ja oikeasti varsin nuoren näköinen) sekä muutamista muista piirteistäni ihan parin kuukauden seurustelun jälkeen. Olin itse todella ihastunut ja pidin häntä jonain "kultakimpaleena", kun hänellä oli sen verran hyvä koulutus (tuolloin hänellä oli kaksi yliopistotutkintoa hyvin arvosanoin) ja hän vaikutti niin älykkäältä ja fiksulta muuten. T. Ap

Vierailija
16/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kertomasi on totta niin mies on henkisesti sairas ja käyttää psyykkistä väkivaltaa sinua kohtaan. Mitähän tapahtuisi jos vaikka sairastuisit rintasyöpään ja rinta jouduttaisiin poistamaan? Kai se ottaisi sitten eron susta kun olisit "oksettava." 

Ihan oikeasti: Jätä se sika!

Todennäköisesti niin hän tekisi. Jo se, kun taannoin kaavailin, että olisin jatkanut opiskelujani, olisi ollut syy eroon hänen puoleltaan, kun siis en olisi enää tuonut entiseen tapaan rahaa taloon, vaikka siis jatkossa olisin saanut huomattavasti parempaa palkkaa sekä olisin ollut huomattavasti paremmassa jamassa työelämässä muutenkin tulevaisuutta ajatellen. Ja exästään hän erosi kertomansa mukaan sen takia, kun ko. naiselle oli alkanut tulla näppyjä/finnejä naamaan ilmeisesti e-pillereiden vuoksi. Toiseksi syyksi hän mainitsi "kyllästymisen". T. Ap

Vierailija
17/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa miehessäsi on kaikki täydellistä.

Minä olisisin niin "mukava", että herjaisin vastaavasti hänen virheitään. Esimerkiksi katoavia hiuksia, finniarpia, rumia luomia, lyhyttä selkää ja tietenkin suosikkikohtaa eli pientä penistä.

Vierailija
18/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Miesten pitäisi ymmärtää, että huoli puolison kehon muuttumisesta perunapelloksi raskauksien ja synnytysten myötä on täysin pätevä ja hyvä syy olla hankkimatta lapsia. Sen sijaan, että leimaamme kypsymättömiksi miehet, joille puolison ulkonäkö on vanhemmuutta tärkeämpää, ja painostamme heitä seuraamaan perinteistä elämänkaavaa, meidän pitäisi kannustaa miehiä toimimaan rohkeasti arvojensa mukaisesti. Lapsia ei ole mikään pakko hankkia, ja synnyttämättömän naisen keho tuottaa varmasti vähinään yhtä paljon iloa.

Kun naisen kroppa on jo pilalla oman siemennyksen seurauksena, on vähän myöhäistä valittaa.

Sinänsä minunkin mielestäni olisi ollut mieheltä reilumpaa sanoa nuo asiat suoraan ja jo hyvissä ajoin. Hänellä oli niin vaikeaa sen seksin ja erektion kanssa jo alusta lähtien muutenkin. Kuulemma minun kanssani seksiasiat ovat aina olleet erityisen vaikeita hänelle, vaikka hänellä on siis ollut lähes sata seksisuhdetta (olen kuulemma huonoimmasta päästä niitä hänen kokemuksiaan). Itselläni on ollut vain kahden muun miehen kanssa seksiä ja heidän kanssaan se seksi oli nautinnollista ja molemmat exäni tosiaan pitivät minua viehättävänä ja se puoli suhteesta (samoin muukin läheisyys) toimi hyvin. Ja siis olen ihan ok-näköinen. Olin mm. mallina jonkin aikaa parikymppisenä jne., joten ne perusraamit ovat ihan ok ja en nyt rumakaan ole sinänsä. Lisäksi olin itse aktiivinen ja ihastunut häneen. T. Ap

Vierailija
19/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sä olet Ap päätynyt yhteen tollasen hirviön kanssa?

Vierailija
20/23 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa miehessäsi on kaikki täydellistä.

Minä olisisin niin "mukava", että herjaisin vastaavasti hänen virheitään. Esimerkiksi katoavia hiuksia, finniarpia, rumia luomia, lyhyttä selkää ja tietenkin suosikkikohtaa eli pientä penistä.

Kieltämättä hänellä on aika pienehkö "se" (ainakin suomalaista keskivertomittaa hieman pienempi) ja lisäksi kaljuakin pukkaa päälaelle, vaikkei hän sitä itse suostukaan myöntämään. Lisäksi hänellä on taipumusta mahan ja kaksoisleuan kasvuun, jos tulee vähänkin ylimääräistä painoa. Mutta siis olen jotenkin ajatellut, etten alennu samanlaiseen ja että hän esimerkkini kautta oppisi fiksummaksi. T. Ap