~**~ ENSKATTARET MAANANTAINA ~**~
Aloitampa joitessani uuden pinon meille vkolle 10.
Vkl meni oikein mukavasti mutta liian nopsaan! Nyt tekis pikku loma poikaa!! Lupailivat tänne etelään kunnon lumisadetta koko päiväksi ja on sitä tullutkin!!
Katsotteko muuteen kohti unelmäkämppää? Me katsotaan miehen kanssa ja tsempataan Timppaa ja Hennaa!! Siinä on pari, joka on reilu ja hauska! Löydämme itsestämme jotakin samaa kuin heissä vaikka emme omistakkaan 2 maastonakkia ( mäyräkoiraa ).
(.) Nyt menossa kp.18/27-29. Ovulaation tunsin ja huomasin. Testinkin tein ja sain ne 2 viivaa! Pupuiltiin ennen ovista, niiden aikana ja jälkeen, joten jää nähtäväksi tärppäsikö?!? Hassua miten sitä alkaa kuvittelemaan kaikkia oireita kun halua saada vauva on niin kova!!
Tulen taasen kirjoittelemaan, mitä kuuluupi, joten oikein kivaa ma päivää kaikille!
- JP -
Kommentit (24)
Onnea Elina, sä olit tosi nopea!!! Milloin sulla on laskettu aika?
Omaa naposta, en ole vielä testannut tänään vaikka luulin testaavani. Tämä siitä syystä, että olin laskenut kiertoni vahingossa väärin, ja oikeasti saankin testata vasta perjantaina! Ei ole mitään oireita vieläkään, joten en oikein usko että olis voinut tärpätä. Eräs ennustaja (isoäitini) tosin kysyi minulta tänään, olenko raskaana! Aika outoa, sillä en ollut puhunut hänelle aikaisemmin asiasta mitään ja tuo juttu loi vähän toivoa. Nyt on tulossa ihan tyhmä kuukausi, jollei vielä ole tärpäänyt, koska mieheni lähti yllättäen pitkälle työmatkalle. Hmh.
Eilen sitten pupiltiin.. En oo vieläkään varma oliko mulla " ovulaaito-oireita" , mutta otin varman päälle! :)
Tänään tuli sitten postissa ne mun tilaamat ovulaatiotestit. Harmi vaan, että ohjeissa luki, että jos ei ns. tiedä omaa kuukautiskiertoa, niin " tikutus" kannattaa aloittaa kun on menossa kp 11. Minulla on epäsäännölliset menkat ja menossa jo kp 15, joten onko mun viisainta jättää testailut ensi kuulle, jos en ole tästä kierrosta tärpänny?? Miten te muut olette toimineet?? Kertokaa mulle, pliide! :)
Muuten mulla on, jos kierto tässäkin kuussa on 34 päivää, niin ovis joskus 9.-12.3. Joten tällä viikolla on " aherrettava" :)
PLUSSASÄTEITÄ KAIKILLE!!!!! :)
L.
Laskettu aika on vauvan laskurin mukaan 10. marraskuuta.
Eli oma joulutonttu meille pitäisi tulla. Toivotaan että kaikki menee hyvin.
Tsemppiä muillekin piinaajille!!!!
vierailemaan odotuspuolelta. Kiva lukea välillä näitäkin tunnelmia. Tervetuloa Elina (ja muutkin, kun plussaavat) ensikoihin tuonne odotuspuolelle =D
Iglu ja Kepa rv34+5