Minulla on virolainen mies, haluatko kysyä jotain
Kommentit (78)
Miksi koet asian niin ihmeelliseksi, että haluat kysymyksiä?
Ma alles õpin rääkima eesti keelt.
Ap
anaalihamsteri kirjoitti:
TYKKÄÄKÖ VIROLAISET PANNA PYLLYYN?
Samalla tavalla kun suomalaiset.
Ap
Onko virolaisissa miehissä paljon homoja, kysy siltä mieheltäsi. Virolaiset on todella kuumia parhaimmillaan.
-melkeinheteromies-
Vierailija kirjoitti:
Kas sa räägit Eesti keelt hea?
*hästi
Puhutko miehesi kanssa viroa kotioloissa?
Vierailija kirjoitti:
Puhutko miehesi kanssa viroa kotioloissa?
Mä vasta opetten viron kieltä, lapselle mies puhuu viroa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko virolaisissa miehissä paljon homoja, kysy siltä mieheltäsi. Virolaiset on todella kuumia parhaimmillaan.
-melkeinheteromies-
Kai siellä on samassa suhteessa homoja kun muuallakin, mutta siellä ollaan vielä tosi syvällä kaapissa.
Ap
Miksi virolaiset varastelevat ja huijaavat? Miksi virolaiset eivät osaa ajaa liikennesääntöjen mukaan? Miksi virolaiset pysäköivät miten haluavat?
Montako naista sillä on sinun lisäksesi? Onko montakin avioeroa takana? Paljonko juo? Koulutus?
Kuinka paljon mahtuu pieneen Hiaceen?
Virolaiset ovat kaikki paljon parempia kuin suomalaiset ja aivan kaikessa. Onko tämä rasismia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi virolaiset varastelevat ja huijaavat? Miksi virolaiset eivät osaa ajaa liikennesääntöjen mukaan? Miksi virolaiset pysäköivät miten haluavat?
Näihin en osaa vastata, itsekin mietin samaa
:-D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Montako naista sillä on sinun lisäksesi? Onko montakin avioeroa takana? Paljonko juo? Koulutus?
Ei yhtään noista minun lisäkseni, ei avioeroa eikä juo. Ammattikoulu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset ovat kaikki paljon parempia kuin suomalaiset ja aivan kaikessa. Onko tämä rasismia?
Kuinka niin parempia?
Ap
Onko hän asunut Suomessa nuoruutensa vai Virossa? Missä kouluttautunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin parempia?
Ap
Ahkerampia, nauttii keskimäärin enempi luonnosta kuin suomalainen, osaa korjata kaikkea, on kiinnostunut kaikesta, oppii nopeammin, ennakkoasenteet eivät rajoita, uskaltaa olla oma itsensä, terveellinen ravinto on itsestään selvyys, ei kärsi ylipainosta, ei syö turhia lääkkeitä, nauttii luksuksesta...
Minkä kokoinen mela sillä on?