Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuto.netin postimksuista vielä

Vierailija
06.03.2006 |

Mites tämmöisissä tilanteissa toimitaan, kun myyjä on ilmoituksessa selvästi ilmoittanut että postimaksu on 2,60 ja sitten ilmoittaakin jälkeenpäin että hups, postitus maksoikin enemmän että jos laittaisitkin tililleni lisää rahaa. Miten olette itse toimineet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjä laittaa selkeästi ilmoitukseen että postimaksu on 2,60e niin se sitten kanssa on se, ellei siinä ilmoituksessa lue, että arvio tai veloitan enemmän jos posti velkoo enemmän tms. Itse ainakin kärsin myyjänä nahoissani jos olet arvioinut postimaksut pieleen. Tai jos olen velkonut liikaa postimaksuja niin pyydän ostajalta tilinumeron, että voin palauttaa. Mutta en kyllä kehtaa pyytää LISÄÄ rahaa, jos kerran olen postimaksut ilmoittanut!

Voisit mielestäni ilmoittaa tälle myyjälle, että hän on postimaksut maininnut ilmoituksessa tarkasti ja olet tämän perusteella tehnyt huutosikin. Jos haluat niin voithan ehdottaa, että maksat vaikka puolet ylimenevästä osuudesta tms. Itse laittaisin ko. myyjälle korkeintaa neutraalin palautteen tällaisesta toiminnasta.

Vierailija
2/3 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitukseen ja maksuun liittyvät ssiat pitää olla tarkasti ilmoitettu ja ne pitävät. Jos postikuluja ei olisi ilmoitettu, tilanne olisi toinen. Myyjä maksaa oman mokansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen joskus arvioinut pk.t alakanttiin, ja olen myös itse maksanut ylimääräiset. kerran jopa jäin yhden vaatteen myynnissä miinukselle, mutta en kehtaisi pyytää lisää rahaa jos olen pk.t ilmottanu!!!! älä maksa!!