Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua taas kaikki kaksosten äidit!!!!

Vierailija
21.02.2006 |

Tuossa muutama viikko takaperin kyselin täällä kun monikkopalstalla puhuttiin siitä, että isä voi pitää yhtä aikaa äidin kanssa vanhempainrahakauden 60 pvn pidennysosan. Nin täälläkin vakuuteltiin ja sitten innostuttiin miehen kanssa, jee kotona molemmat hoitamassa vauvoja. Mies teki hakemuksen ja simsalabim: tänään kelalta tuli kirje, jossa ilmoitettiin minun vanhempainrahojeni maksun kesksytyvän, kun kerta mies jääkin kotiin. Jipii! Mistä te muut sitten olitte saanut tämmöisen asian päähänne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin meillä on kotona kaksosvauvat ja sitten seuraava lapsi on 1v3kk vanha, sekä 3 ja 5 vuotiaat joten ajateltiin että mies olisi hetken " apuna" kotosalla. No eipä tässä kannata miehen kotiin kanssani jäädä:(

Vierailija
2/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isä jääkin nyt kotiin sitten 60 päiväksi niin voinko minä hakea samalta ajalta kotihoidontukea? Terveisin ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyl osaa jeesaa sua. Kannaisko soittaa kelaan, niin saat ainakin oikeaa tietoa?

Vierailija
4/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä isä voi pitää 60 päivän vanhempainraha pidennyksen samaan aikaan kuin äiti on äitiyslomalla. Meillä mies piti kolme viikkoa vanhempainrahakautta lasten synnyttyä (ei isyyslomaa vaan nimenomaan tuota vanhempainrahapidennystä) ja minä sain samanaikaisesti myös äitiyspäivärahaa. Ainut vaikutus tuolla miehen pitämällä vanhempainrahakaudella oli, että minulle alunperin myönnettyä " äitiyslomaa" lyhennettiin loppu päästä tuolla miehen pitämällä jaksolla. Eli alunperin Kela oli myöntänyt minulle tuon 60 päivän pidennyjaksoni osaksi äitiyslomaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi