Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan rehellisesti, oletko kateellinen Sara Forsbergille?

Vierailija
24.09.2016 |

Oletko kateellinen? Rehellisia vastauksia.

Ihan rehellisesti, oletko kateellinen Sara Forsbergille?

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti, kuka hän on?

Vierailija
22/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. Käytiin samaa koulua jossa yksi ameebaaivo oli eksäni, pahin koulukiusaaja ikinä ja Saran ex työnantaja. Kiitän joka päivä itsepuolustuskykyäni että pääsin sieltä hikisestä ankkalammesta elämään omaa elämää. Saraa kohtaa tunnen korkeintaan myötähäpeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden että kukaan ei ole kateellinen eikä henkilö kiinnosta ketään, hänestä avataan hämmästyttävän monta kiukkuista ketjua tänne lähes päivittäin

Vierailija
24/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suosittu, kun joutuu tyytymään vain Talent Suomi  tuomariuteen.

Vierailija
26/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen hänelle rohkeudesta, lahjakkuudesta ja asialleen omistautumisesta. Muu on seurausta näistä tai sivuseikkoja.

Vierailija
27/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auto sillä on? Olis kiva nähän sen pimppa.

Vierailija
28/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu johonkin lahkoon ja kielinainen kuulostaa suihinoton mestarilta. Minä olen uuspakana ja -noita, joten Saran pitäisi olla minulle kateellinen.

Vierailija
30/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kateellinen että se on niin kaunis: symmetriset kasvot, isot silmät, paksut huulet. Myös vähemmällä meikillä kaunis. Ehkä vielä enemmän kateellinen oon sen lauluäänestä. Myös puheäänestä ja englanninkielentaidosta. En oo muuten seurannu sen elämää mutta rahaa vissiin on ja asuu Jenkeissä? No, siinä pari kateuden aihetta lisää :--D En tosin oo pahalla tavalla kade mutta onhan mulla, samanikäisellä nuorella naisella, vähän vaatimattomammat kuviot.

Vierailija
31/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Sara Forsbergiin niin hyvin perehtynyt että mitään kovin varmaa osaisin sanoa. Mutta on tainnut saada muutaman unelmansa elämässään toteutettua jo nuorella iällä, ja siitä voin kyllä vilpittömästi myöntää olevani kateellinen. 

En muista miltä hän näyttää joten en kadehdi ulkonäköä, en tiedä onko hän rikas joten sitäkin paha kadehtia, ja autosta ei mitään havaintoa.

Vierailija
32/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kukaan jenkeissähän ei puhu englantia ja joka toinen tarjoilija ei ole "aspiring actress". Ehkä tässä Saran ura ei saa tuulta siipien alle koska hän on "one trick pony" ja hän yrittää tehdä itsestään legendaa osaamatta englantia kuin natiivi. Sara on Halpahallin omistajan lapsenlapsi lesta ja hänellä todellakin on rahaa. Olisin ennemmin jehova kuin lesta.

Vierailija
33/35 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joten en ole ko. neidille kateellinen, ainakaan ulkonäöstä.

Lähinnä itselle ainakin tulee mieleen nuori ihminen, joka kouhkaa vähän kaikkialla saamatta mitään merkittävää aikaan. Luin myös Forsbergin Instagram-tililtä hänen tilityksensä siitä kuinka Suomessa lytätään ihmisiä. Tämä siis syntyi siitä. Hesarin naistoimittaja oli katsonut Talent-ohjelmaformaatin ensimmäisen lehdistölle tarkoitetun esittelyjakson ja oli sitämieltä että Fosrbergille on noussut kusi päähän. Näin suoraan ilmaistuna, toimittaja esitti asian vähän hienovaraisemmin.

Tällä nuorella youtube-persoonalla on vielä aika paljon elämästä opittavaa, jos yksi kritiikki menee noin paljon ihonalle.

Vierailija
34/35 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, oikeastaan olen ihan suopeasti seurannut, kiva kun menestyy! Ja on sillä lahjoja. Mutta ne viimeaikaiset kummalliset postaukset ja autonostelut on saaneet huolestumaan, ettei vaan ois bipolaaridiagnoosi tulossa...

Vierailija
35/35 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en oo kateellinen kenellekään. Mistähän se kateuskin oikein kumpuaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän