Ihan rehellisesti, oletko kateellinen Sara Forsbergille?
Oletko kateellinen? Rehellisia vastauksia.
Kommentit (35)
https://www.google.fi/search?q=sara+forsberg&client=firefox-b-ab&source…
Vaikka kyllähän sä tiesit ;)
Miksi olisin kateellinen teinipissikselle, joka on sekaisin kuin seinäkello?
Kyseinen neiti saa tuntemaan lähinnä myötähäpeää. Jotenkin surettaa myös silikonit tuon ikäisellä... Miksi? :(
Voin valehtelematta sanoa etten ole hänen yhtään videotaan katsonut. En jaksa katsoa, enkä ymmärrä näitä kielinainen juttuja.
T: 40 v kalkkis
En haluaisi olla mikään julkkis, mutta kyllä vähän tympäsee kun Saralla on rahaa, auto on hieno ja ihan hyvän näköinenkin on :( Huoh. Itse tavallinen köyhä tallaaja :(
Ettekö muka osaa googlettaa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sara_Maria_Forsberg
Ja kyllä te kaikki tuon tiedätte, kuhan pelleilette!
En osaa olla kateellinen toisen ihmisen elämästä, mistä mä tiedän mikä myrsky kenenkin korvien välissä on. Ihan tyytyväinen olen omaan pieneen elämääni, en vaihtaisi kenenkään kanssa.
En oo kade mistään syystä hänelle. Se on musta tosi ärsyttävän oloinen tyyppi. Tietenkään en koskaan sanoisi tätä ääneen, koska se tulkittaisiin kateudeksi. Naiset nyt eivät vaan saa kritisoida toisiaan, tai se tulkitaan kateudeksi.
Ei ole kaunis eikä rikas. Ei myöskään hauska, eikä vaikuta edes fiksulta, eli miksi joku olisi kade?
En ole kateellinen tälle henkilölle. Jos rupeaa jotain kadehtimaan niin löytyy häntä sekä kauniimpia, rikkaampia, että menestyneempiäkin naisia joita kadehtia, että jollekin muulle voisin olla kateellinen. Ja ehkä olenkin. Saralle toivon kaikkea hyvää.
En ole kade, koska jotenkin olemme aivan eri maailmoista. En haluaisi hänen elämäänsä eikä hän varmasti minun.
Tiedän tyypin vain nimeltä, en tunnistaisi kadulta. Poikani ansiosta tiedän, että teki kielen Star Wars -elokuvaan ja se on hieno juttu, onnea hänelle.
Mulla on aivan toisenlainen elämä ja olen ihan tyytyväinen siihen. Olen tietty paljon vanhempikin.
Kuulin jonkun haastattelun autossa, jossa kertoi olevansa pahasti koulukiusattu. Varsinkaan tästä syystä en kadehdi. Tämä on karu kohtalo ihmiselle kuin ihmiselle ja säälin häntä siitä mitä on joutunut kokemaan, vaikkei itselläni ole kokemusta asiasta. Ei kiusattuna eikä kiusaajana.
Rikkaudesta jos jostakin, mutta eipä taida tuokaan oikeasti mikään rikas edes olla.
Voisin ottaa hänen rahansa, mutta en kyllä muuten haluaisi elää samanlaista elämää. Olenko siis kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin kateellinen teinipissikselle, joka on sekaisin kuin seinäkello?
Siksi että se on päässyt johonkin, eikä istu Suomessa kirjoittelemassa av:lle.
Kuka hän on? Kuva?