Lue keskustelun säännöt.
Mikä mun vatsaa vaivaa?
24.09.2016 |
Syön ihan normaalia ruokaa ja liikun kohtuullisen paljon. Kesästä olen lihonut 4kg joka ei selity mitenkään ruokavaliolla/liikkumisella. Ruokavalio on ollut suht sama vuosikausia ja liikuntamäärä pysynyt samana.
Mahaa turvottaa nykyään usein, olen kuin ilmapallo taas tänään. Vessaan tulee välillä kamala kiire ja maha on aivan sekaisin, välillä on taas muutaman päivän ummetus ja aivan kamala tukala olo ja maha kamalan kipeä.
Voiko joku ruokayliherkkyys puhjeta näin vai mikä tässä on vialla?
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sappikiviä veikkaan itsekin, mutta myös jotain muuta, koska kohtaukset ns tunnistan, mutta muuten tämä on jokapäiväistä. Raskaus ei ole mahdollinen, mulla on kaksi lasta ja oireet on aivan erilaiset ja edellisissä raskauksissa pahoinvointi oli paljon voimakkaampaa, rinnat todella kipeät ja kohtu erottui selkeästi pinkeänä pallona jo varhaisilla viikoilla supistelun vuoksi. Olen myös molemmissa raskauksissa nimenomaan laihtunut alkuun monta kiloa tuon pahoinvoinnin takia :)
tuo ärtyvä suoli on se mitä itse veikkaan. Täytyy varata ensi viikolle lääkäri ja tsekata veriarvot yms. Ap