Mammat kuinka kauan valehtelematta yhdyntä kestää miehenne kanssa
Luulen, että meillä noin 15 min. jos suoraa toimintaa. Esileikkien kanssa sitten pidempään en osaa siitä sanoa.
Kommentit (74)
Viimeksi kului 52 minuuttia :) Yleensä tunti varataan kun minä olen niin hidas.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies mutta kirjoitan kuitenkin. Ennen mukuloita kesti sessiot 30 - 40 minsaa ja sillee mutta nykyään ei eukon paikat kestä niin runttaan homman läpi alta 10 minuutin. Vaimolle täytyy kyllä hattua nostaa. Se ei nauti hommasta juurikaan mutta antaa kuitenkin kun se on hänelle niinku aviollinen velvollisuus.
Miksi ei paikat kestä?
Puolesta minuutista ihan maksimissaan 5 minuuttiin. Keskiverto on jotain tuolta välitä. Ehdinkö mukaan? No en koskaan. Mies nuolee mulle orgasmin aluksi. Miltähän se tuntuisi, jos pantaisiin puoli tuntia? Ollaan nelikymppisiä ja minä synnyttänyt kolme kertaa. Miehellä on iso ja on aina ollut herkkä laukeamaan, mutta ajattelin, että synnytykset väljentävät emätintäni niin, että asia paranee. Ei vaikutusta :(
Keskimäärin 1-4 tuntia. Joskus on toki pikapanoja jotka kestää 2-15 min.
Yleensä viikonloppuisin harrastetaan yhdyntää, joka kestää siis tuon yhdestä neljään tuntia, siihen lisäksi suuseksit ja esileikit jotka kestää kaikkineen n.10 min-1 tunti. Viikolla otan suihin 1-3 kertaa, itse yhdyntää on viikolla harvemmin, ja jos on, niin ne on pikaisia.
En olisi koskaan voinut kuvitella pääseväni nauttimaan näin uskomattomasta seksistä jossa voi pelkkä sisäkkäin olo liikkumatta tuntua käsittämättömän hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä viikonloppuisin harrastetaan yhdyntää, joka kestää siis tuon yhdestä neljään tuntia, siihen lisäksi suuseksit ja esileikit jotka kestää kaikkineen n.10 min-1 tunti. Viikolla otan suihin 1-3 kertaa, itse yhdyntää on viikolla harvemmin, ja jos on, niin ne on pikaisia.
En olisi koskaan voinut kuvitella pääseväni nauttimaan näin uskomattomasta seksistä jossa voi pelkkä sisäkkäin olo liikkumatta tuntua käsittämättömän hyvältä!
Kuulostaa todella aktiiviselta yhdynnältä kun makaatte vierekkäin ja miehen kalu on sisälläsi. Meinasin jo haukkua valehtelijaksi, mutta onneksi selvensit. Eli todellisuudessa nuo mainitsemasi "pikapanot" ovat todellinen yhdynnän kesto. Luulisi miestäsi jo sattuvan tuollainen 4 tunnin seisokki...(haha).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella aktiiviselta yhdynnältä kun makaatte vierekkäin ja miehen kalu on sisälläsi. Meinasin jo haukkua valehtelijaksi, mutta onneksi selvensit. Eli todellisuudessa nuo mainitsemasi "pikapanot" ovat todellinen yhdynnän kesto. Luulisi miestäsi jo sattuvan tuollainen 4 tunnin seisokki...(haha).
Oletko koskaan kuullut lantionpohjan lihaksista? Ei siinä tarvitse koko ajan nylkyttää kun molemmat käyttävät lantionpohjan lihaksiaan. :) Suosittelen sinunkin aloittavan niiden treenaamisen!
Joskus liian kauan, joskus liian nopeasti, useimmiten ihan sopivasti. Olisko 5-45 min yhdyntää. Jos haluaa jatkaa pitkään, saattaa pitää taukoa ja tyydyttää minua muuten sen aikaa. Välillä otetaan ihan tarkoituksella nopeat, koska lähtö töihin, ollaan suihkussa, hetki ilman lapsia tms. Vaihtelu virkistää.
Mä en pysty sanomaan kyllä mitenkään kauanko meidä yhdyntä kestää, koska meillä seksisessiot kestää pitkään. Yhdyntä asentoja vaihdellaan runsaasti, välillä voi olla suuseksiä. Välillä halitaan ja hyväillään ja tasataan hengitys ja miehellä seisoo koko ajan. Tommoisessa menee helposti tunti. Sinä aikana itse laukean useita kertoja ja on aiva älyttömän upeaa seksiä.
Itse yhdyntä kestää varmaan 30 sekunnista muutamiin minuutteihin. Sitä ennen mies on tyydyttänyt mut kielellä tai sormin, siihen menee joskus kymmenenkin minuuttia, yleensä ehkä viisi.
En ikinä jaksaisi mitään puolen tunnin jyystöä! Kännipanoja on harvemmin, mutta silloin tuleminen kestää molemmilla kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies mutta kirjoitan kuitenkin. Ennen mukuloita kesti sessiot 30 - 40 minsaa ja sillee mutta nykyään ei eukon paikat kestä niin runttaan homman läpi alta 10 minuutin. Vaimolle täytyy kyllä hattua nostaa. Se ei nauti hommasta juurikaan mutta antaa kuitenkin kun se on hänelle niinku aviollinen velvollisuus.
Miksi ei nauti? Minä ainakin nautin paljon enemmän kuin silloin 25 vuotta sitten ja ennen kolmea teini-ikäistä lastamme (siis ollaan lähempänä viittäkymppiä...). Mies saa minut todellakin nauttimaan, niinkuin minäkin hänet. Toivon nytkin, että miehellä ei tänään oo iltamenoja...
Yhdyntä 20 - 30 min. Saan orkun parhaiten yhdynnässä (stimulaatio kohdun kaulalle), en sormettamalla. Seksielämä parantunut, kun mies oppinut pidättelemään. :)