Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat kuinka kauan valehtelematta yhdyntä kestää miehenne kanssa

Vierailija
24.09.2016 |

Luulen, että meillä noin 15 min. jos suoraa toimintaa. Esileikkien kanssa sitten pidempään en osaa siitä sanoa.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko panee kerran, joskus kahdesti,( jos hyvin käy) kuukaudessa ja se nylkytys kestää korkeintaan puoli minuutin. Ihmettelen aina, että mitä oikein tapahtui.

Meillä sama. Menen ihan hukkaan koska rakastan seksiä.

Vierailija
42/74 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä varmaan 5min. Koko sessio 15-20min. Nopeaa on, mutta molemmat saa aina ja seksi on erittäin tyydyttävää. Kun kunnolla kiihottuu, niin saan todella helposti orgasmin ja jos liian pitkälle venytän sitä, en saa orgasmia enää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laukeaa aina minuutissa, tai ehkä kuudella työnnöllä. Arvatkaa vaan ehdinkö siinä ajassa mukaan.. Esileikkiä ei juuri ole koska jos on niin mies ei kestä laukeamatta edes sitä kuutta työntöä.. Vituttaa lähinnä.

Vierailija
44/74 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle minuutin koska mies ei kestä sen pidempään ellei ole kunnolla kännissä (on äärimmäisen harvoin). Eihän tätä oikein seksielämäksi voi kutsua, koska se ei pysty uusintaan edes samana päivänä.

Vierailija
45/74 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikkien ja orkun nuolennan kanssa 10-15 min. Yhdynnän osuus siitä 1-2 min. Minusta 30 sek-1 min on hyvä. Kun menee pidempään, niin mieskin alkaa selittelemään, että ei tässä hätää, hän vaan nautiskelee. Alan muuten epäillä, etten ole enää kiihottava. Meillä on seksiä melkein joka päivä enkä jaksa aina itse saada orkkua, joten silloin on yhdyntä ilman minkäänlaista esileikkiä ehkä 2 min.

Aivan käsittämätöntä tuollainen joidenkin kuvaama pitkä yhdyntä. Jos menisi yli 10 min niin varmaan kumpikin oltaisiin miehen kanssa ihan, että eiköhän lopeteta, ettei tunnu onnistuvan tänään. Tosi tylsää olisi enkä pystyisi edes esittämään innostunutta siinä enää.

N46

Vierailija
46/74 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka nopeaa tuun. Joskus nopeampaa, joskus kestää kauemman. Sanoisin vartista puoleen tuntiin. Kännissä saattaa mennä tuntikin :D Sit vasta mies saa luvan tulla. Ja sehän tuleekin sit nopeaa ku antaa vaan tulla.

Vierailija
47/74 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. 5 min ilman esileikkejä, muuten ei tarvisi edes yhdyntää.

N41

Vierailija
48/74 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut sekuntteja. Mutta arvioisin että 5-6 työntöä ja nekin varovaisia / välillä pois vetäen. Joo, miehen aikainen siemensyöksy on meillä iso ongelma, mutta hän ei ole hakenut asiaan apua vaikka olen kehoittanut. Toisaalta en halua painostaa, vaikka tuntuu että nykyään miesraukka tulee jo ihan pelkästä stressistä niin nopeasti. Samaten jos minä vähääkään laitan pökköä pesään niin laukeaa heti. Eli pitää maatta lahnana jotta kestää edes ne muutamat työnnöt...

Esileikit meillä kyllä kestää kauan ja niissä mies on hyvä ja innokas. Nuolee ja sormettaa mielellään ja aina niin että minä saan ensin. Mutta toki se pitkä yhdyntäkin edes joskus olisi mukavaa..

Neuvoja otetaan vastaan.

Vierailija
49/74 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen puoli tuntia. Mies haluaa nauttia pitkään. Mulle riittäisi oikein hyvin vartti tai vähemmän.

Vierailija
50/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauan, mies on keskivertoa tunnottomampi ja suihinotossakin menee todella kauan vaikka tekisi kaikki maailman temput. Yhdyntä pelkästään varmaan nopeimmillaan 5min, mutta niin ei ole käynyt kuin pari kertaa koko suhteen aikana ja silloinkin piiiitkän lämmittelyn jälkeen. Ja pisimmillään menee lähemmäs tunti. Normaalisti varmaan joku 15-30min. Esileikkien sun muiden kanssa tietenkin paljon kauemmin. Valehtelisin jos sanoisin etten ikinä ole tylsistynyt samalla, mutta osaan ilmeisesti aika hyvin näytellä mukana olevaa. Siinä vain menee joskus niin tolkuttoman kauan ja kun jännitän lihaksia vielä samalla, niin olo on seuraavat pari päivää alavatsaan potkittu. Tämän takia varmaan mulla onkin rautaiset lantionpohjanlihakset kun yritän saada miestä tulemaan nopeammin.. :D Suhteen alkuaikoina olin kokoajan hiertymillä ja hormoniehkäisykin oli pakko lopettaa sen takia ja jouduin käyttämään nitrovoidetta haavaumiin kun miehellä on turhan iso suhteessa tuohon kestävyyteen. Nykyäänkin olen kyllä liukkarin suurkuluttaja. En ymmärrä miksi kestäviä miehiä ihannoidaan, olisi ihanaa harrastaa edes joskus pikaisia! Itse tulen todella paljon nopeammin ja helpommin ja saan usein monta kertaa.

Juu, ei se kesto ole mitenkään ihailtavaa. Yhdyntään menee 10 min (hyvänä päivänä)-tunti (yleensä). Tylsää! Lämmöllä muistan suhteen alkuaikoja. Ei haitannut, vaikka homma meni kirjaimellisesti reisille usein.

Hyvähän se on joide kin sanoa, että kyllä seksiä voi harrastaa lapsiperheessä vaikka Pikkukakkosen aikaan tai vessassa. Ei todellakaan ehdi kun se seksi esileikkeineen vie helposti 2 t. Miehen käyttämä lääkitys tämän saa aikaan.

Vierailija
51/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdyntä kestää 10-20 minuuttia, hyvät lämmittelyt aina ja liukuvoidetta :D

Molemmat erittäin tyytyväisiä seksielämään ja nautitaan alusta loppuun asti. Mies hallitsee laukeamista vaihtamalla asentoa välillä tai pysähtymällä hetkeksi, takaapäin laukeaa parissa minuutissa ja se jätetäänki monesti lopuksi :D Itse saan yhdynnässä aina useita pitkiä orgasmeja ja mies kiusaakin ja huuattaa ensin minut hurmostilaan ennenkuin antaa itsensä tulla :)

Vierailija
52/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan päivästä, välillä menee minuutti jos on ollu pari päivää väliä ja oon provosoinu miestä kovasti, välillä menee puolikin tuntia. Tähän vielä esileikit sun muut päälle ni joskus siinä menee koko päivä leikkiessä.

Vierailija
53/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan. Mun mies on ympärileikattu. :(

Vierailija
54/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole perinteistä suomalaista valkoista rotua, vaan saan nautti pitkään kestävästä varsin suurikokoisesta veitikasta useita kertoja viikossa. Mieheni voi hallita laukeamistaan täysin ja kun olen itse sitä mieltä (useiden orkkujen jälkeen), niin annan mieheni laueta. Surullisena vain luen suomalaisten miesten kyvyttömyydestä sängyssä ja onhan tuosta omakohtaista kokemustakin.

Vierailija
55/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi mies niin varmaan n. 5 min olisi ideaali. Eksän kanssa kesti aika kauan, 15-30min varmaan. Ei oikein mun paikat kestä tollasta ja keskittyminenkin herpaantuu.

Vierailija
56/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan 2-15 minuuttia yhdyntä. Pidempää en haluaisi. Ennen yhdyntää on tietysti paljon muuta.

Vierailija
57/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä harrastetaan yhteensä kaikkea seksiksi laskettavaa n. 1-2h (lapsettomia ja halukkaita nuoria kun ollaan 😁) mut yhdynnän kesto ehkä n. 30-45min. Vähän liian pitkä mun makuun, paikat välillä vähän rikki.

Vierailija
58/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkine leikkeineen menee yhdessä kerrassa yleensä noin tunti (olemme etäsuhteessa ja seksiä on siis vain viikonloppuisin joka toinen viikko), varsinaista yhdyntää siitä on ehkä yhteensä vartti useammassa eri pätkässä

Vierailija
59/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että useiden orgasmien juttu on joku urbaanilegenda. Oletteko ihan varmoja, että saatte oikeasti orgasmeja? Orgasmi on sellainen nautinnon huippu, jonka jälkeen menee ihan heikoksi ja melkein tunnottomaksi. Kunnon orgasmista palautuminen kestää jonkun aikaa, ei sen jälkeen voi heti tulla uudestaan.

Älyttömän hyvältä voi toki tuntua ilman orgasmiakin

Vierailija
60/74 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies mutta kirjoitan kuitenkin. Ennen mukuloita kesti sessiot 30 - 40 minsaa ja sillee mutta nykyään ei eukon paikat kestä niin runttaan homman läpi alta 10 minuutin. Vaimolle täytyy kyllä hattua nostaa. Se ei nauti hommasta juurikaan mutta antaa kuitenkin kun se on hänelle niinku aviollinen velvollisuus.

Nyt vähän eksytään aiheesta, mutta pakko kysyä kuitenkin: saatko hommasta tyydytyksen ja kiihotutko oikeasti, jos tiedät/näet että toinen osapuoli ei nauti seksistä ja suurinpiirtein ajattelee että olispa tämä jo ohi? :O  "nykyään ei eukon paikat kestä niin runttaan homman läpi alta 10 minuutin"... oikeesti, olen ihan sanaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän