Mammat kuinka kauan valehtelematta yhdyntä kestää miehenne kanssa
Luulen, että meillä noin 15 min. jos suoraa toimintaa. Esileikkien kanssa sitten pidempään en osaa siitä sanoa.
Kommentit (74)
Vaihtelee... Kai keskimäärin 15-20 min plus muut.
Itse yhdyntä alle minuutin. Paitsi jos pidetään taukoja niin voi kestää vähän pidempään.
Jos taas kaikki muukin lasketaan niin puolesta tunnista ylöspäin. Joskus menee koko päivä. :D
En ole laskenut mutta en yleensäkään valehtele yhdynnän aikana.
Kuule ei ole tapana tsekata kellosta aikaa. Jos ois, jotain ois pahasti pielessä.
Tsiisus näitä aloituksia oikeesti....
Minuutin ja sitten on pakko alkaa valehdella että tulin jo.
Olen mies mutta kirjoitan kuitenkin. Ennen mukuloita kesti sessiot 30 - 40 minsaa ja sillee mutta nykyään ei eukon paikat kestä niin runttaan homman läpi alta 10 minuutin. Vaimolle täytyy kyllä hattua nostaa. Se ei nauti hommasta juurikaan mutta antaa kuitenkin kun se on hänelle niinku aviollinen velvollisuus.
Jos molemmat saadaan yksi orgasmi niin silloin n. 4 min ja jos saan 2-3 orgasmia niin silloin joku 10 min. Ei jaksa kauemmin ja tyydytys tulee molemmille.
N21
Valehtelematta, ei ole ikinä tullut mieleen ottaa aikaa!
Suomalainen mies kestää kuulemma keskimäärin nelisen minuuttia, hyvä jos sitäkään.
En ole ottanut aikaa, mutta veikkaisin että muutamasta minuutista kymmeneen minuuttiin.
Mä hoidan vaimolle orgasmin pari aloittamalla kielellä ja lopulta laukeaa sormilleni. Sitten itse paalutan takaapäin n. 20 - 30 sekuntia joskus alle ja laukean koristen. Sitten uusinta puolen - vuoden päästä. Itselleni masturboin orgasmeja joka päivä, koska ilman en pysty olemaan, seisoo aamusta iltaan, vaimo sitä vastoin on frigidi. M51
Riippuu miten paljon ajattelen kuollutta kissaa. Mikäli en ajattele, laukean minuutissa, jos ajattelen, en laukea koskaan.
1-2 min. Ollaan tosin vastarakastuneita ja mieskin aika nuori ja kokematon, toinen laukeaa niin herkästi mutta minusta se on vaan ihanaa. 😘😍
Koko ajan. En ymmärrä, miks pitäis valehdella.
Mun mies kyllä kestää hyvin, mutta itse tulen usein turhan nopsaan.... Minulla voisi kestää vaikka vaan pari minsaa pahimmillaan. Mutta ehkä neidän sessiot on jotain 20-30 min kaikkinensa. En ole ikinä katsonut kellosta.
Aika kauan, mies on keskivertoa tunnottomampi ja suihinotossakin menee todella kauan vaikka tekisi kaikki maailman temput. Yhdyntä pelkästään varmaan nopeimmillaan 5min, mutta niin ei ole käynyt kuin pari kertaa koko suhteen aikana ja silloinkin piiiitkän lämmittelyn jälkeen. Ja pisimmillään menee lähemmäs tunti. Normaalisti varmaan joku 15-30min. Esileikkien sun muiden kanssa tietenkin paljon kauemmin. Valehtelisin jos sanoisin etten ikinä ole tylsistynyt samalla, mutta osaan ilmeisesti aika hyvin näytellä mukana olevaa. Siinä vain menee joskus niin tolkuttoman kauan ja kun jännitän lihaksia vielä samalla, niin olo on seuraavat pari päivää alavatsaan potkittu. Tämän takia varmaan mulla onkin rautaiset lantionpohjanlihakset kun yritän saada miestä tulemaan nopeammin.. :D Suhteen alkuaikoina olin kokoajan hiertymillä ja hormoniehkäisykin oli pakko lopettaa sen takia ja jouduin käyttämään nitrovoidetta haavaumiin kun miehellä on turhan iso suhteessa tuohon kestävyyteen. Nykyäänkin olen kyllä liukkarin suurkuluttaja. En ymmärrä miksi kestäviä miehiä ihannoidaan, olisi ihanaa harrastaa edes joskus pikaisia! Itse tulen todella paljon nopeammin ja helpommin ja saan usein monta kertaa.
Arviolta sanoisin että 8 minuuttia yhdyntää. Sitä ennen toki hyvät lämmittelyt