Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä naisellinen aivastus?

Vierailija
23.09.2016 |

Vai aivastatteko "sisäänpäin"?

Mulla on sellanen kauhea krtzhträkk. Joku kerran kysyi, että missä törähti torvi. Haluaisin sellaisen söpön "tsih"- äänen, mutta ei voi mitään.

Mun mies aivastaa äänettömästi sisäänpäin. Luin jostain, että sisäänpäin ja hiljaa aivastajat ovat seksuaalisesti estyneitä. Pätee ainakin täällä!

Että tällaista.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon iän myötä alkanut kuulostaa papaltani kun aivastan, julkisilla paikoilla yritän toki olla karjaisematta ja aivastaa sivistyneesti hihaan, mutta sellainen naisellisen hento *shih-tzu* ei edes tunnu tyhjentävän mun röörejä kunnolla. Koulussa yksi poika otti aina nenästä kiinni kun aivasti, mua sattui korviin pelkästään sen katsominen.

Vierailija
22/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kun aivastan, tapahtuu se niin spontaanisti ja voimalla ettei sitä pysty mitenkään estämään. Pisarat lentää vähintään 20 m ja ääni on sen mukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päästän sen ulos, mutta hallitusti. Isosta pärskimisestä rasittuu koko kroppa ja räkä lentää. Sisään aivastaminen taasen on vaarallista. Eli joo mulla on sellainen tsih aivastus, yleensä sarjatulituksena.

Vierailija
24/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aivastan silloin, kun katson aurinkoon päin, montakin kertaa peräkkäin. Kuulemma 20% ihmisistä on tämmönen kytkentä nenähermoissa. Joten kanssaihmiset - en ole flunssassa, ei ole tarvetta kiertää kaukaa...

Sulla on hajataittoa silmissä, siitä tulee tuo auringossa aivastaminen.

Vierailija
25/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus pystynyt aivastamaan pienesti. Mutta sen jälkeen kun mun yläleuka leikattiin niin olen huomannut, että en voi hallita nenääni enää samalla tavalla. En varmaan enää siis pysty jotenkin supistamaan nenää niin helposti ja siksi aivastukset on voimakkaampia (?)

Vierailija
26/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on minulla pieni ja vieno "tsih" mutta ei se kovin naisellinen ole kun hiha täynnä kuolaa ja räkää aivastuksen jälkeen. Siksi yritän aina etsiä paperia johon aivastaa jos vaan löytyy.

Vierailija
27/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hirveä pärske ja pierukin monesti pääsee.

Vierailija
28/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina sarja-aivastus. Sellainen hatshuh tsuh tsuh  jne. vaikka kuinka monta kertaa. Sitä en osaa sanoa, onko naisellinen. Ehkä bi ;)

Ihanaa, kanssa-aivastaja :)

Mulla ihan sama juttu, tulee ainakin kymmenen sarjassa.

Vierailija
29/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostan aivastaessa pikkulapselta. Teen samalla jalalla sellaisen sarjakuvamaisen liikkeen. :D

Vierailija
30/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona huutoaivastan HÄÄÄYTSYYYYYIIIIYYYYY!! Julkisesti mahd hiljaa mut vähän turhan räkäinen hätssshiu.

Vierailija
31/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu naisellinen. Joskus on normaali, en tiedä toisaalta mikä on normaali aivastus.

Vierailija
32/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen aivastus? 😀

Kannatti herätä tähänkin päivään..!

Mutta joo, mun aivastukset on semmosii tsih- tyylisiä. Sitten kun erehtyy sarjatulella tulemaan- tsih tsih tsih - niin omissa korvissa kuulostan jo joltain sähkökiukaalta😀

Vierailija
33/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on sellaisesta päänsisäisestä hienostoneitiaivastuksesta. Siinähän räjähtää pian naama moisesta paineesta ja sitten voi tulla kyllä sanomista. Yksi äijämurjaisu korvaa kymmenen pikkutsihnua. Lähtee valkopippuripölyt ja muu kuona kerralla irti nenäonkalosta. Päänsisäisaivastuksella taas voi lähteä vaikka kuono kävelemään.

Vierailija
34/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäliinaan aivasta just sillä voimalla kun aivastus vaatii. En vältä mitämuut siitä meinaa. Pidättäminen luo korviin painetta. Yskimisestäkin tulee ääntä. Normi toimintoja. Haukottelen just niin suu auki kun haunotus vaatii tosin pois toisista.Pieru on ainut mitä seurassa pidättelen yksin en koskaan.

Vierailija
35/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kerran kiva kokea sekin, että joku jytäng julmurimuikkeli pitää tiukassa halauksessa ja aivastaa estottomasti ja märästi  päin näköä

Vierailija
36/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Hirveä pärske ja pierukin monesti pääsee.

Luontainen reaktio; läyhteehän Bazookastakin se takaliekki kun sillä ammutaan

Vierailija
37/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pieruja pihtaa siinä on muutakin kieroa 😂

Vierailija
38/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei helvetissä. Huutoaivastan raivokkaasti.

Vierailija
39/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on, sellainen kimeähkö, vieno, nousevalla intonaatiolla tirvaistu "hi-tsiiih".

Vierailija
40/42 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aivastus on sellainen hirmu äänekäs karjaisu-aivastus. Mä kuulostan aivastaessa ihan edesmenneeltä isältäni :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi