Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teidän kissit osoittavat mieltään erossaoloon?

Vierailija
23.09.2016 |

Meillä 1,5 vuotias ihana kissatyttö joka on oikea koko perheen lemmikki kaikkinensa ollut koko ikänsä (lue hemmoteltu kissaprinsessa).
Oli nyt hoidossa 5 päivää ja se siis ainoa aika mitä hoitoa on tarvittu ja kissa on nyt tosi varautunut, arka ja jotenkin "henkisesti loukkaantunut". Hoitaja siis on oman perheen jäsen, jonka kissa kokee omakseen, mutta hoitopaikka oli uusi.
Minä olen ollut aina kisulin luottoihminen, se merkitty, mutta nyt en varsinkaan minä kelpaa.
Onko teidän kissat miten pitkävihaisia ja onko tämä nyt merkki, että kissamme on sitä mieltä, että hänet on heitteellepantu ja olemme kykenemättömiä enää koskaan olemaan hänen luottamuksensa arvoisia?
Miten lepytän hänet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kiinnosta

Vierailija
2/3 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoilla ei ole tarpeeksi järkeä päässä, jotta ne osaisivat ajatella osoittavansa mieltään. Eli se syy-seuraussuhteen ajattelu ei onnistu. Sama pätee muihinkin elukoihin. "Mielenosoituspissat" tms. vastaavat ovat siis stressiä tai jopa merkki vakavasta sairaudesta.  Sori, mua vaan kyrsii tuo mielenosoitus-sanan käyttö eläimistä puhuttaessa.

Mutta joo, toinen kissoista tulee vastaan innoissaan ja toinen mulkasee ja lähtee ruokakipolle ku tullaan kotiin. Max 3 vrk olleet kahdestaan niin, että hoitaja käy ruokkimassa ja leikittämässä pari-kolme kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kissat eivät ole pitkävihaisia eivätkä mökätä hetkeä kauempaa. Kissa lienee hämillään kun joutui välillä outoon ympäristöön ja juuri kun ehti kotiutua sinne niin palautettiin takaisin.

Kissa kaivannee turvallisuutta, yritä tarjota sitä.