Automerkit, jotka eivät aiheuta juurikaan kateutta?
Kommentit (57)
BMW, en tiedä ketään, joka kadehtisi kyseistä automerkkiä.
bemulla ajaa tunnetusti pienimunaiset jotka halauvat päteä, dacialla taas isovehkeiset kanssaveljensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota, Volvo
Nää tuli ekana mieleen, en tiedä autoista mitään.
No kyllä huomaa. Volvolla on todella arvokkaita ja laadukkaita autoja
AI, minun mielikuvissa Volvot on ankeita pappa-autoja.
Itse en pidä Audia minään erikoisena eli jos mies vaikka yrittää saada statusta kertomalla autostaan niin ei voisi vähempää kiinnostaa. Itselläni on pösö ja olen saanut silti kateutta osakseni koska se on avoauto :DD
Vierailija kirjoitti:
BMW, en tiedä ketään, joka kadehtisi kyseistä automerkkiä.
Etpä taida tietää juuri mitään muutakaan. Yksi eniten kateutta herättävä merkki.
Todennäköisesti tähän ketjuun listataan lähes kaikki normimerkit..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ferrari
Nyt Jonne ylitti itsensä. Keksitkö ihan itse?
Kalliit huollot :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut Volvon herättävän kateutta, meillä on niitä kolme: Amazon, 240 ja 960.
No ei varmaan kukaan ole ruosteisista katiskoista kateellinen vaikka merkki olisi mikä tahansa.
Ruostetta meidän yksilöistä ei löydy, mies kun on Volvo-harrastaja ja autoalan ammattilainen.
Siitä huolimatta aika harva noista mitään huolisi edes ilmaiseksi, Amazonin ehkä pitkin hampain. Mitä muuten tuo miehen ammatti tähän kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ferrari
Nyt Jonne ylitti itsensä. Keksitkö ihan itse?
Kalliit huollot :D
Ja ihan hitosti vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Volvo, Opel
Väittäisin, että kummankin merkin kalliimmat mallit herättävät naapureissa jonkin sortin kihinää.
Volvo kyllä, Opel ei. Eihän Opel edes tee kalliita autoja.
No näemmä ei joo tuo Suomeen enää premium-malleja.
Kuten mitä?
Kateutta pitäisi herättää sellainen autohankinta,joka on omalla rahalla tehty ilman kalliita kuukausieriä.Sellainen on kadehdittavaa,että on munaa ajaa autolla johon rahat oikeasti riittävät merkistä viis.
Miten helvetissä ylipäätänsä minkään automerkin pitäisi aiheuttaa katetta? Auton arvo laskee heti kun ajat sen ulos liikkeestä. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi jotkut ostaa kalliita autoja, vaikka siihen itsekin olen sortunut.
Ja se, että otetaan ihan lainaa sitä varten että saadaan joku komea auto pihalle ja naapurit kateelliseksi.
Kerran ostin 40 tuhatta euroa maksavan auton. Mulla on rahaa ostaa. Hetken aikaa se oli niin coolia sen uuden auton kanssa, mutta ei se kauaa jaksanu kiinnostaa ja alkuhuuman haivennettua se auto oli vaan auto :D
En ole tuon jälkeen ajatellutkaan ostavani uutta, kallista ja hienoa autoa. Ei mitään mielenkiintoa. Käytän rahani nykyään matkusteluun ja sisustukseen ennemmin. Tai vaikka laitan säästöön.