Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jaahas, perjantai. asunne, ruokanne/juomanne ja illan suunnitelmat?
23.09.2016 |
itse juon lakritsateetä ylläni vanha, pinkki Betty Boob-veluuriasu ja harmaat villasukat. palstailen ja seuraan lasten leikkejä
Kommentit (23)
Ai niin, verskat jotka saatu tutulta 20 v sitten, ku se lihoi eikä päälle mahtunut. tpaita ostettu Intiasta 20 v sitten (ei reikääkään, Benetton, mutta olin varma että feikkituote kun Intiasta ostettu. Pelittää edelleen). Exältä jääny huppari, jossa vetskari rikki.
Fatalji
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapset juuri saateltu hoitoon joten yksin sohvalla istun läppäri sylissä, farkut jalassa ja tavallinen pusero päällä. Hain kaupasta karkkipussin ja luettavaa. Aamulla töihin joten ajoissa nukkumaan.
Alue: Aihe vapaa
Tajusin, että 6 viikkoa menny ilman lasillistakaan, joten ostin punaviiniä kotihommientekoa avittamaan. Eli punaviiniä, pyykinpesua, munakas (tehty), vaatekaapin raivaamista kierrätykseen, Vain elämää ja sauna. Muistinko mainita punaviinin....
Viikot töissä niin kiireisiä, että kaikki kotihommat jää viikonlopuksi. Sinkku olen, joten kunnioitan paljon teitä, jotka töissä käyvät ja vielä perhe siinä "sivussa".
Fatalji