Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE- toimistosta tuli soitto....

Vierailija
23.09.2016 |

Olin onnettomuuden jälkeen pitkään sairaslomalla ja ehdin jo tipahtaa työkkärin asiakkaaksi, kunnes työnantaja löysi minulle soveltuvia työtehtäviä, joita voin tehdä fyysisestä rajoitteestani huolimatta.
Työelämään paluun jälkeen tuli työkkäristä soitto, jossa kyseltiin sen hetkistä työllisyystilannettani, vaikka olin jo ilmoittanut työkkäriin, että olen palannut työelämään.
Virkailija tiedusteli tilannettani ja kerroin hänelle, että olen palannut töihin ja että olen ilmoittanut tämän työkkäriin.Virkailija kuulosti epäuskoiselta ja toisteli samoja kysymyksiä, kerroin hänelle myös esimieheni nimen ja puhelinnumeron, jotta voisi siis tarkistaa, että olen töissä ja minulla on toimi :D,Ihmettelin virkailijan epäuskoista asennetta ja naureskelin sitä työkavereilleni, mutta luulin että asia oli loppuunkäsitelty.
Pari viikkoa soiton jälkeen sain kotiin kirjeen, jossa ilmoitettiin, että olen edelleen heillä työnhakijana ja kirje ei aiheuta minulle toimenpiteitä, mutta jos työllistyn, niin minun tulisi ottaa heihin yhteyttä.
Palkka on juossut entiseen malliin ja tilinauhatkin tulevat normaalisti, niissä myö s näkyy työsuhteeni alkamispäivä, joka on useiden vuosien takaa, joten sopiiko minun olettaa olevani töissä?
Miten minulla ollut käsitys, että TE- toimisto EI halua uusia asiakkaita,vai olenko väärässä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota noista selvää, te-toimiston touhut ei ole normaalijärjellä ymmärrettävissä

Vierailija
2/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjätkin soittavat useammin kuin asiantuntijat kysyäkseen kuinka hurisee ja joko olet saanut töitä että voit tilata liittymän .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
4/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
5/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän toi ole kuin soitto työkkäriin. Eikös kaikki työllistyneet tee niin? Minä tein.

Vierailija
6/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-toimistolla ei ole mitään tekemistä työpaikkojen kanssa. Eivät työnantajat ja tuo turhaketoimisto keskenään keskustele. Kannattaa vaan olla mahdollisimman passiivinen työkkäriä kohtaan ellei päiväraha edelleen juokse. Sitten jos nostat päivärahaa samalla kun saat riittävältä tuntimäärältä palkkaa, ajat itsesi kuseen koska takaisinperintää pukkaa. Muuten ei kannata työkkärin elämään kyllästyneille keski-ikäisille lihaville akoille mitään ilmoitella eikä varsinkaan vastata puheluihin jos olet jo töissä.

Vierailija
7/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katkaisin työnhakuni soittamalla semmoisen yleiseen TE toimiston numeroon, koska mistään muualta ei saanut ketään virkailijaa kiinni. Ilmoitin, että työnhaku päättyy päivästä x alkaen, koska olen löytänyt itselleni työpaikan. Virkailija oli myös epäuskoinen ja alkoi tivata mihin menen töihin. En kertonut, pyysin vaan kirjaamaan tietoihini että työnhakuni on päättynyt. Virkailija ei ollut tyytyväinen mitä ihmettelen, sillä eikö se ole vaan iloinen asia että työtön löytää töitä?! Eikä mun tietääkseni mulla ollut velvollisuutta kertoa työkkäriin mihin menen töihin. Ei sieltä onneksi kukaan perään soitellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi