Lidlin parhaat sesonkituotteet. Saa kertoa myös kestosuosikkeja:
Ostin äsken aivan sairaan hyvän juustokakun! New york cheese cake 4,99€. Niin täydellistä että mietin pitäisikö näitä hamstrata pakkaseen.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sipulirenkaat? Pakaste?
Juu nyt löytyy pakasteesta 1.99 iso pussi sipulirenkaita. On hyviä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chilijuustosta on tullut meidän perheen lemppari. Siis sellainen pala, puolisen kiloa jotain kermajuustoa chilillä maustettuna.
Lucky for you, ei ole sesonkituote :)
Joo ei onneksi. :) Halusin vaan jakaa mun kestosuosikin. Ja toisenkin: paprikasipsit!
Sesonkituotteet mä missaan aina, ei ole Lidliä lähellä joten harvoin tulee käytyä..
Normandialainen aito cider ranskaviikoilla. Se on hyvää. Pesee upciderit 1000/0.
Vierailija kirjoitti:
Normandialainen aito cider ranskaviikoilla. Se on hyvää. Pesee upciderit 1000/0.
Yhtä hyviä saa pienissä pulloissa CM:sta ja Prismasta, mutta litrahinta on moninkertainen. Taitavat kuitenkin kaikki olla liian hyviä suomalaisille, joiden siiderimaun ovat nämä kotimaiset liemet pilanneet.
Vierailija kirjoitti:
Nobelaner ja grafenwalder
Kummaltakaan ei ole sesonki makuja
Vierailija kirjoitti:
On muuten hyvää. Ostan aina viisi pulloa sitä :D Amerikkaviikoilta ajattelin ostaa vaahterasiirappia, ja tuo ap:n suosittelema juustokakku meni nyt harkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Sesonkisuosikkeja:
- Lidlin vaatteet :D Kestää saman verran kuin normaalit kuteet mutta ovat vain halvempia.
- Jenkkiviikoilla sipulirenkaat & pannupizza (muuten näitä ei tuukkaa ostettua)
- Ranskaviikolla hodari"putket
- Savulohiviettelys
Voi kyllä savulohiviettelys! Sitä ja täysruisleipää! Ja vielä kylmäsavu! Ai että, onneksi Deluxe tulee taas pian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyviä saa pienissä pulloissa CM:sta ja Prismasta, mutta litrahinta on moninkertainen. Taitavat kuitenkin kaikki olla liian hyviä suomalaisille, joiden siiderimaun ovat nämä kotimaiset liemet pilanneet.
Niinpä, koska meillä kaikilla on samat makumieltymykset ja mielipiteet, voi se johtua vain siitä että maku on pilattu jollain muulla jonka luulee maistuvan hyvältä
Jaha, taas yksi tällainen... :) Nämä mainosketjut ovat kömpelyydessään niin liikuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artisokkatahna oli törkeän hyvää. Harmittaa kun en huomannut että se oli sesonkituote enkä tajunnut hamstrata.
Millainen tuote oli ja mihin käytit?
Meillä levitettiin sitä sitä suoraan leivän päälle. Ei tarvita mitään juustoa tai leikkelettä lisäksi, on erittäin maukasta. Tahnassa on öljyä mukana ja levittyy ohueltikin.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, taas yksi tällainen... :) Nämä mainosketjut ovat kömpelyydessään niin liikuttavia.
Höpöhöpö. Minä olen aivan tavan pirkko. Pöh.
Ap
Mustakaali ja lehtikaali, molemmat kotimaisia! Fenkoli todella hyvälaatuista. Chili-mix, siis tuoreet chilit, loistava hinta-laatsuhde.
Vaahtokarkkitahna; ihanaa puolukkakiisselin kanssa (rasvatonta )!
Vierailija kirjoitti:
Se porkkanakakku on kanssa ihan liian hyvää. Koht sitä pyöristyyy myodottomaks möhkäleeks kun tahtoo sitä vaan mässätä.
Myös omia lemppareitani lidlistä on niiden humus, pesto, ne sipulirenkaat mitä nyt on sekä bagelit!
Pisteet myös porkkanakakulle.
Olen myös ostanut jotain vaatteita Lidlistä. Urheilupuistoa ja - housuja, erilaisia sukkia, toppeja jne. Hintaansa nähden laatu huippuhyvää.
Vierailija kirjoitti:
K-kauppias tuli taas itkemään : )
Vierailija kirjoitti:
Ostin äsken aivan sairaan hyvän juustokakun! New york cheese cake 4,99€. Niin täydellistä että mietin pitäisikö näitä hamstrata pakkaseen.
Löysin tuon kakun viimeksi kun oli tämä jenkkiteema, eilen oli pakko käydä ostamassa kaksi, kun nyt niitä taas saa :D itse tehtynä olisi varmasti parempaa, mutta kun en osaa, niin tämä käy ihan hyvin!
Mua harmitaa, kun heillä joskus oli sellaisia ei pakaste juustokakkuja, oli ihan kylmähyllyssä aina noiden Amerikan viikkojen aikana. Olivat ihan mielettömän hyviä... Nyt ei jostain syystä enää saa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sipulirenkaat? Pakaste?
Juu nyt löytyy pakasteesta 1.99 iso pussi sipulirenkaita. On hyviä!
Kuinka paljon siinä pussissa on sipulirenkaita? Hintahan on suurinpiirtein sama kuin muuallakin, mutta Lidlin pussissa siis enemmän renkaita vai?
Krakovan nakki, tulee hyvä perunakeitto