Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että miestä ei vaan enään kiinnosta?!

Vierailija
23.09.2016 |

Jos tilanteeseen ei liity pettämistä , niin mistä merkeistä parisuhteessa (lapsia on) tietää, että mies ei enää välitä eikä halua jatkaa suhdetta? (mutta ei myöskään uskalla ehdottaa eroa)
Olen ollut hyvin stressaantunut, ja minulla on myös sairaus, tuntuu, että puoliso on kanssani lähinnä säälistä. Mistä merkeistä voi päätellä, että ei enään kiinnosta.
Kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilannne täällä. Seksi ei kahteen vuoteen. Kaikki hellyyden osoitukseni saa miehen torjumaan. Itkettää. Yritän puhua ja kysyä. Mies vain hiljenee. Enää ei puhutakaan. Viimeksi maanantaina suora ehdotus miehelle, että tuu minun sänkyyn. Ei mitään sano eikä mitään tee :(

Vierailija
2/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jonkin verran vielä seksiä ,aika vähän tosin. Se on jotenkin etäistä ja "tunteetonta". Se onkin ainut hetki kun saan mieheltä huomiota, kun mies tarvitsee seksiä. Muutoin olen täysin ilmaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuuko sinun halusi olla toisen kanssa siihen, että miten paljon hän haluaa olla kanssasi, vai onko kanssasi vain säälistä?

Vierailija
4/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kanssani vain säälistä, en halua jatkaa missään nimessä. Mutta jos oikeasti haluaa olla kanssani, niin sitten haluan jatkaa.

Ap

Vierailija
5/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilannne täällä. Seksi ei kahteen vuoteen. Kaikki hellyyden osoitukseni saa miehen torjumaan. Itkettää. Yritän puhua ja kysyä. Mies vain hiljenee. Enää ei puhutakaan. Viimeksi maanantaina suora ehdotus miehelle, että tuu minun sänkyyn. Ei mitään sano eikä mitään tee :(

Huono homma, jos tuosta vasta tiedät ettei miestä kiinnosta. Luulisi, että jotain merkkejä olisit jo huomannut aiemminkin ennen kuin tuohon pisteeseen eteni.

Vierailija
6/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin mistä merkeistä parisuhteessa (lapsia on) tietää, että mies ei enää välitä eikä halua jatkaa suhdetta?

Seksialoitteiden puuttuminen on tietenkin yksi. Ehkä hän ei muutenkaan kuluta sinuun emotionaalista energiaa. Ei yritä seurustella kanssasi, ei keskity kuuntelemaan, ei avaa keskusteluita, ei hymyile sinulle...

Vierailija
7/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin mistä merkeistä parisuhteessa (lapsia on) tietää, että mies ei enää välitä eikä halua jatkaa suhdetta?

Seksialoitteiden puuttuminen on tietenkin yksi. Ehkä hän ei muutenkaan kuluta sinuun emotionaalista energiaa. Ei yritä seurustella kanssasi, ei keskity kuuntelemaan, ei avaa keskusteluita, ei hymyile sinulle...

Noi sopii kaikki vaimooni. Taitaa olla tämä liitto tässä.

Vierailija
8/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää, ei enään.

Vierailija
9/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan avaa keskusteluita eikä kuuntele, tai en tiedä kuunteleeko kun ei ainakaan vastaa mitään koskaan. Hymyilee ainoastaan silloin kun haluaa seksiä, ja se on ainoastaan miehelle "paineiden purkaminen", ei mikään läheisyyden ja hellyyden kaipuu. Ei ehdota KOSKAAN mitään yhteistä, ei perheenä eikä parina. Tuntuu, että hän haluaisi lähinnä minun olevan vain hiljaa koko ajan, niin hän saisi olla rauhassa. olen puhelias luonne, ja nykyään tuntuu, etten enään viitsi edes kertoa mistään asiasta mitään, koska ei se kiinnosta miestä paskan vertaa. Vituttaa

Ap.

Vierailija
10/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, ansaitset parempaa.

Vierailija
11/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus sulla on ja paljonko puhut siitä?

Vierailija
12/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tietää ettet osaa kirjoittaa. (EnääN)

Vierailija
13/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhun paljon sairaudestani ja mies tietää "ongelmani", en vain usko että jaksaa niitä enää , ja siksi nimenomaan on kanssani säälistä, ainakin tuntuu siltä.

Ap

Vierailija
14/14 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme