Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaatteko te muut äidit Pokemon Go'ta?

Vierailija
22.09.2016 |

Minä, 35v kolmen lapsen äiti olen ihan totaalisesti hurahtanut. Hävettää kävellä noissa suosituissa paikoissa niiden 10-vuotiaiden poikien perässä :( Olisi edes joku koira ulkoilutettavana, mutta ihan varmasti kaikki tietää, millä asialla kävelen pokestopilta toiselle ilta toisensa jälkeen..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan. 46 v ja level 22. Lisännyt jonkin verran kävelyä kun pitää kiertää stoppien kautta! Paras pokemon on 1600-cp Vaporeon, mutta päätavoite on kehittää magikarp! 174/400 karkkia jo :-)

Vierailija
42/45 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuota on hävetä. Itse olen 30v (en kyllä äiti), mutta kyllä siellä lureilla on nähty ihan kaikenlaisia ihmisiä lapsista n. 80v vanhuksiin. Tuttavillakaan ei ole lapsia ja en ole normaalisti ollenkaan lasten kanssa tekemisissä, mutta oli hauskaa kun ala-asteikäiset pikkukundit tulivat kysymään millä levelillä olen. Selvisi että ollaan samassa tiimissä, joten lähdettiin vielä yhdessä valtaamaan salia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v ja pelaan, vaan en ihan hirveän aktiivisesti, sillä kodin lähellä vain yksi stoppi ja työpaikan lähellä ei sitäkään. Eli täytyy autolla huristella kauemmas, jos mielii pelata paremmin ja ehkä kerran viikossa sitten teen näin. Olen lv 21 ja paras mulla on Rainer cp 1522, gymeillä en ole vielä kertaakaan käynyt, kun en tiedä, miten siellä pitäisi toimia ja millä. Teineillä 15 ja 18 on pelaaminen hiipunut kovasti.

Mäkään en ole vielä gymeille uskaltautunut vaikka olen myös levelillä 21. Paras pokemonini on Ninetales  cp jotain1200.

Vierailija
44/45 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan maalla, jossa yksi pokestop, eli rajoittaa pelaamista kummasti. Pidän päällä koiran kanssa lenkkeillessä ja jos kaupunkiin mennään lasten kanssa, niin pelaan siellä. Level on vasta 16. Mutta vähän hävettää kyllä. Ikää 40. Mutta lasten kanssa on ollut mukava pelata. Yhteistä tekemistä.

Vierailija
45/45 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku opastaa gymille menoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi