Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan täällä ollu Gold Coastilla ?

Vierailija
22.09.2016 |

Millasta oli?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä siellä? Surfer's Paradisessa olen ollut, en tykännyt, mutta en tykkää tollasista tekemällä tehdyistä pintaliitopaikoista yleisesti. Monet tykkää. Ehkä vähän syrjemmässä olisi ollut parempi. Siitä on toki 10v kun olin siellä, joten meno on varmaan muuttunut ja väkiluku kasvanut.

Vierailija
2/5 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä siellä? Surfer's Paradisessa olen ollut, en tykännyt, mutta en tykkää tollasista tekemällä tehdyistä pintaliitopaikoista yleisesti. Monet tykkää. Ehkä vähän syrjemmässä olisi ollut parempi. Siitä on toki 10v kun olin siellä, joten meno on varmaan muuttunut ja väkiluku kasvanut.

Kannattaako mennä mieluummin suoraaa Brisbaneen? Vai niin, että on Gold Coastilla ja käy sieltä käsin Brisbanessa?

Kävittekö Seaworldissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin pari vuotta sitten ja oli ihan karsea paikka. Resorttia toisen perään, sata eri turistien rahastuselämyspaikkaa eikä juuri muuta. En menisi uudestaan.

Vierailija
4/5 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin n. 10v. sitten Surfer's Paradisessa ja Brisbanessa. Ei tarvitse toista kertaa mennä, en saanut ns. kulttuurista (tämä melkein vitsi itsessään!) mitään kicksejä. Luonto ja elämet olvat upeita, mutta eivät tolkuttoman lentomatkan, jet lagin ja rahan väärti.

Ai niin, jos menet, niin aurinkorasvan kannattaa olla jotain sinkkipastakerrointa! Australiassa on otsonikadon takia säteily sitä luokkaa, että itse vaaleaihoisena pohjoismaisena voin siellä tosi huonosti - vastaavaa ei esim. Etelä-Euroopassa ole tapahtunut. 

Vierailija
5/5 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ranta, mutta täynnä ihmisiä tietenkin. Gold Coast on myös paikkana varsin turisteille suunnattu, joten sieltä ei oikein välity aito "paikallinen" tunnelma. Ja jos kerran Gold Coastille menet, niin kannattaa samalla käydä Brisbanessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi